REFERENT/INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO - MAGAZYNOWYCH Będzin oferta pracy Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów
Stanowisko: REFERENT/INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO - MAGAZYNOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - rozliczanie czasu pracy pracowników,- prowadzenie spraw pracowniczych,- obsługa magazynu,- obsługa archiwum,- prowadzenie korespondencji,
Data publikacji: 2017-09-14
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- rozliczanie czasu pracy pracowników,- prowadzenie spraw pracowniczych,- obsługa magazynu,- obsługa archiwum,- prowadzenie korespondencji,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT/INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO - MAGAZYNOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe min. 2 lata
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość prawa pracy,znajomość zagadnień związanych z budżetowaniem oraz gospodarką magazynową,obsługa plikacji MS Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
40-026 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2017
Data dodania oferty pracy: 13.09.2017
Oferta pracy ważna do: 11.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie samodzielne instalacji elektrycznej w maszynach produkowanych przez firmę, dodatkowo nieskomplikowane prace ślusarskie. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
WIZMET Wiesław Basiak - 2017-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji w elektronicznych dziennikach korespondencyjnych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, obsługa urzadzeń biurowych, sporzadzanie spisów archiwalnych i protokołów brakowania, prowadzenie rejestru badań profilaktycznych.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Będzin (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wieczfnia Kościelna (mazowieckie)
Wykonywanie czynnosci w zakresie modernizacji, konserwacji, naprawy, usuwania uszkodzeń linii napowietrznych, kablowych, elektroenergetycznych zgodnie z dokumentacją techniczną
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Chełm (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Mikołów (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Radom (mazowieckie)
obsługa kancelaryjna Urzędu, wypełnianie druków, kompletowanie dokumentów, prace porządkowe ( archiwum, spis dokumentów, opisywanie teczek)
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Piaseczno (mazowieckie)
Pomoc w prowadzeniu biura, kompletowanie dokumentacji związanej z wypoczynkiem letnim dzieci i młodzieży. Prowadzenie archiwum -archiwizacja dokumentów, tworzenie pism, umawianie i obsługa spotkań.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Płock (mazowieckie)
- nawiązywanie kontaktów z klientami;- przygotowanie i prezentacja oferty;- sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej i rozliczeniowej;- sporządzanie sprawozdań i raportów do towarzystw ubezpieczeniowych;- organizowanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pomoc księgowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń w hotelu, zmiana pościeli
Urbański Przedsiębiorstwo Budowlane Ryszard Urbański - 2017-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie hali produkcyjnej, sanitariów, łaźni, pomieszczeń biurowych
kontakt przez OHP - 2018-08-09 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
przygotowanie umów, obsługa serwisu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gorlice (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji biurowej, rejestrowanie, powielanie, prace sztabowo-biurowe. Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość pakietu MS Office, umiejętność obsługi sprzętu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wejherowo (pomorskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Mąkolno (dolnośląskie)
pomoc operatora wiertnicy, nawigacja pracy maszyny
kontakt przez OHP - 2016-09-05 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
MONITOROWANIE STANU TECHNICZNEGO, KONSERWOWANIE I NAPRAWIANIE INSTALACJI, NAPRAWIANIE ELEWACJI, DACHU, ŚCIAN, PODŁÓG....
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa dokumentów przychodzących i wychodzących związanych z działalnością firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Medyny (warmińsko-mazurskie)
referent;
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Białystok (podlaskie)
-Prowadzenie i aktualizacja rejestrów;-sporządzanie protokołów odbioru usług- wstępne rozliczanie usług;- aktualizacja planów powierzchni do sprzatania;-archiwizacja dokumentów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-02-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zgodności realizacji inwestycji z przepisami prawa budowlanego.Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
prace w dziale księgowości
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
planowanie na podstawie zamówień z produkcji, wystawianie i zakańczanie zadań produkcyjnych, wykonywanie raportów i zestawień z produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Prowadzenie dokumentacji burowej i korespondencji- Obsługa urządzeń biurowych- Wykonywanie zadań Gminywynikających z Ustawy o organizacji i prowadzenia działalności kulturalnej- Organizacje imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych- Obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Chmielno (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- rozliacznie zleceń produkcyjnych w zakresie materiałowym i czasowym - udział w realizacji projektów związanych z wprowadzeniem procesów w celu polepszenia wydajności.- dystryucją dokumentów w zakresie produkcji, plany produkcji, zlecenia produkcyjne, etykiety, stickery - archiwizacja dokumentacji
LIBRA Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, sporządzanie raportów, wycena produktów, kontakt z dostawcami
FURINEO Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu informatycznego. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zadaniowe wykonywanie prac polowych w gospodarstwie rolnym, cięcie sadu i sortowanie owoców prace porządkowe, sadzenie drzewek.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Jakubowizna (mazowieckie)