REFERENT PRAWNY W WOJEWÓDZKIEJ INSPEKCJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ (NR 3140) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: REFERENT PRAWNY W WOJEWÓDZKIEJ INSPEKCJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ (NR 3140)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2018-05-18
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT PRAWNY W WOJEWÓDZKIEJ INSPEKCJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ (NR 3140)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjnePozostałe wymagania niezbędne:- doświadczenie zawodowe: 1 rok, w administracji publicznej - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi: w sprawie ewidencji gruntów i budynków oraz w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej- umiejętność stosowania prawa w praktyce- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Officewymagania dodatkowe:wykształcenie: średnie lub wyższe geodezyjnepozostałe wymagania dodatkowe :- doświadczenie zawodowe : 1 rok w wykonawstwie geodezyjnym- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych lub uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego- znajomość oprogramowań do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (TurboEWID, EWMAPA i C-Geo)- odporność na stres
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj)Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych lub do wykonywania zawodu radcy prawnego - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w wykonawstwie geodezyjnymTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 16 maja 2018 roku do dnia 26 maja 2018 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój nr 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem: referent prawny WIGK Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2018
Data dodania oferty pracy: 16.05.2018
Oferta pracy ważna do: 26.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, prowadzenie teczek akt osobowych oraz kontrola badań lekarskich, przygotowywanie dokumentów dla pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy, kontrola niezbędnych uprawnień pracowników, ewidencja urlopów
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Słubice (lubuskie)
budownictwo ogólne, wykończenia wnętrz,
Firma Usługowo-Handlowa "GUMI-MOTOR" - Jan Sosin - 2016-09-12 - Lubliniec (śląskie)
pozyskiwanie drewna, ścinka drzew
KAMIŃSKI ŁUKASZ USŁUGI LEŚNE - 2016-09-09 - Żuromin (mazowieckie)
referent - archiwista
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
wykształcenie średnie techniczne - mechaniczne, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. C/E
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Prace produkcyjne, szlifowanie części do pojazdów, polerowanie produkowanych części.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Łódź (łódzkie)
Wsparcie dla kierownika usług czystościowych w biurze i w terenie
UNIA Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace blacharskie i przygotowanie elementów do lakierowania
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Połęcze (warmińsko-mazurskie)
praca sprzedawcy-kasjera
Kaufland Polska Markety Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-12-30 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
wyjonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, prace ciesielsko-dekarskie
P.P.H.U. CIESIELSTWO DEKARSTWO Krzysztof Szemberski - 2016-06-03 - Świny (dolnośląskie)
Szlifowanie odlewów żeliwnych.
Zakład Obróbki Odlewów Spółka z o.o. - 2016-02-05 - Wieleń (wielkopolskie)
Przyjmowanie wniosków w zakresie świadczeń rodzinnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie ekonomiczne; doświadczenie 6-cio miesięczne; mile widziana znajomość języka angielskiego; umiejętnośc pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych, księgowanie dokumentów źródłowych, klasyfikowanie kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych, układanie oraz numerowani dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Gliwice (śląskie)
Uczestniczenie i prowadzenie wspólnie z innymi nauczycielami zajęć edukacyjnych oraz wspólnie z innymi nauczycielami i specjalistami realizowanie zintegrowanych dzialań określonych w indywidualnych programach terapeutyczno-edukacyjnych, udzialenie pomocy nauczycielom prowadzącym zajęcia edukacyjne oraz nauczycielom specjalistom realizującym zintegrowane działania i zajęcia, określonych w programie, doborze form i metod pracy z uczniami niepełnosprawnymi. Z możliwością zatrudnienia od 01.09.2018 r.
Szkoła Podstawowa w Mielęcinie - 2018-01-09 - Mielęcin (zachodniopomorskie)
-
Zakład Remontowo Budowlany Joachim Gasz - 2017-05-25 - Zdzieszowice (opolskie)
referent do spraw konta ubezpieczonego
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Słubice (lubuskie)
wprowadzanie danych do systemu magazynowego
PAYROLLIDER SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Zgierz (łódzkie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów. I zmiana: 07.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie i ewidencja dokumentacji służby medycznej, promowanie zdrowia i higieny osobistej, wymiana środków opatrunkowych w apteczkach pierwszej pomocy
Jednostka Wojskowa Nr 3248 - 2017-09-18 - Dęblin (lubelskie)
Archiwizacja dokumentów, zapoznanie się z obiegiem dokumentów oraz obiegiem dokumentów Proton. Przygotowywanie akcji informacyjno-promocyjnej budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Edukacja ekologiczna, przygotowywanie i przeprowadzanie akcji sprzątanie świata w ramach Dnia Ziemi. Zapoznawanie się z procedurami oraz przepisami prawnymi dotyczącymi wdrożenia budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Przyjmowanie oraz rejestracja wniosków projektów do budżetu obywatelskiego gminy Barlinek, ocena formalna złożonych projektów. Weryfikacja kart do głosowania, opracowanie wyników konsultacji, przygotowanie listy rekomendowanych projektów do realizacji. Zapoznanie się z programem Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa oraz monitorowanie jego przebiegu w gminie Barlinek. Sporządzanie bieżących informacji dla dyrektorów szkół oraz informacji o zmianach w przepisach prawa oświatowego. Przygotowywanie korespondencji dla szkół dotyczącej programy Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa. Obsługa programu edytor aktów prawnych xml. Monitorowanie wytycznych i instrukcji z Kuratorium Oświaty w Szczecinie i Ministerstwa Edukacji Narodowej zamieszczonych na stronach internetowych. Zapoznanie się z przepisami oraz dokumentacją dotyczącą rozliczenia programu Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa w gminie Barlinek.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obsługa administracyjna dziekanatu, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów, list; prowadzenie dziennika korespondencji, koordynowanie spraw poprzez jej realizację na platformie internetowej; obsługa studentów; przyjmowanie dokumentów; dodatkowe prace administracyjne wykonywane wg poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Słupsk (pomorskie)
Transport międzynarodowy towarów samochodem dostawczym do 3,5 t.
ARAN-TRANS SP. Z O.O. - 2016-09-13 - Płońsk (mazowieckie)
Dekretowanie i rejestracja dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; Praca na jedną zmianę; Kontakt osobisty z CV lub tel.7.00-15.00
POSEJDON Spółka z o.o. w Słupsku - 2016-10-05 - Włynkówko (pomorskie)
Realizacja projektów związnych z legalizacją pobytu, pracy cudzociemów w Polsce. Wsparcie zespołu w procedurach administracyjnych dotyczących legalizacji poytu cudzoziemców na terenie RP. Przygotowywanie różnego rodzaju pism, wniosków do urzędów pracy, wojewódzkich. Wsparcie merytoryczne orgazniacji z zakresu procedur legalizacyjnych. Proponowany okres zatrudnienia: 01.07.2018 - 01.07.2021.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, dojazd samochodem do klientów, zaopatrzenie firmy w środki czystości, materiały biurowe, itp.
DOM WYDAWNICZY MARGRAFSEN ADAM SENSKA - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Zabrze (śląskie)
pozyskiwanie drewna (wycinka , ścinka)
JAN SZARZYŃSKI CZARNE - 2017-06-14 - Czarne (zachodniopomorskie)
Wykształcenie zawodowe, kierunek: lakiernik. Lakierowanie i przygotowanie do lakierowania. Kontakt z pracodawcą osobisty.
DORPOL SC GABRIELA I AMADEUSZ SZYMURA - 2016-11-04 - Rybnik (śląskie)