REFERENT DS. KADR Słubice oferta pracy Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. KADR
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, prowadzenie teczek akt osobowych oraz kontrola badań lekarskich, przygotowywanie dokumentów dla pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy, kontrola niezbędnych uprawnień pracowników, ewidencja urlopów
Data publikacji: 2016-10-24
Lokalizacja: Słubice (lubuskie)
Pracodawca: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, prowadzenie teczek akt osobowych oraz kontrola badań lekarskich, przygotowywanie dokumentów dla pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy, kontrola niezbędnych uprawnień pracowników, ewidencja urlopów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słubice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słubicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słubice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik do spraw osobowych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie (administracja, ekonomia), znajomość prawa pracy, dokładność i terminowość w podejściu do realizacji zadań, biegła obsługa MS Office, minimum roczne doświadczenie w zawodzie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Adres pracodawcy:
Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: słubicki
Gmina pracodawcy: Słubice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słubice
Ulica pracodawcy: Nadodrzańska
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 24.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg programu stażu FP
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Drezdenko (lubuskie)
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Jasło (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem i programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Witeradów (małopolskie)
praca na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
przygotowywanie dań zgodnie z recepturami i standardami panującymi w lokalu
Firma WITA s.c. I. Cechosz, A. Cechosz - 2017-09-19 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
prowadzenie rejestru i ewidencji płatników składek oraz osób podlegających ubezpieczeniu zdrowotnemu, pobory składek na ubezpieczenia zdrowotne, rozliczenia z płatnikami, przekazywanie danych do NFZ, analiza kont płatników, obsługa stanowiska informacji komórki ubezpieczeniowej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2017-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA W CALL CENTERAUTORYZACJA NAPRAW POJAZDÓW FLOTOWYCH
"AUTODISTRIBUTION POLSKA" SP. Z O.O. - 2016-08-31 - Dębica (podkarpackie)
administorowanioe cmentarzem komunalnym, fakturowanie, obsługa petentów, prowadzenie księgi cmentarnej
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żagań (lubuskie)
- Czuwanie nad obiegiem dokumentów Działu Controllingu. Czynności związane z planowaniem, budżetowaniem oraz rozliczaniem planów i budżetów. Rejestracja i weryfikacja danych (arkusze Excel, ERP). Analiza i wyjaśnianie odchyleń. Sporządzanie raportów i zestawień.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Umiejętność pracy pod presją czasu. Dobra zanjomość obsługi Excel i Power Point, umiejętność analizy i syntezy danych. Skrupulatność, obowiązkowość i punktualność, kreatywność. Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu klasy ERP. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: Maria.Rudkowska (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
obsług klientów, kontakt z kontrahentami z Chin, współpraca z chińskojęzycznym pracodawcą
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Samodzielna naprawa awarii samochodów osobowych i ciężarowych.Wymagania: wykształcenie kierunkowe, doświadczenie zawodowe, prawo jazdy kat. "B".Miejsce wykonywania pracy: Pawłów oraz Pietrowice Wielkie.
OMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Pawłów (śląskie)
Obsługa podatkowa, księgowanie w programie komputerowym
KANCELARIA PODATKOWA " ALFA " - 2016-05-06 - Bełchatów (łódzkie)
prace przy dociepleniach budynków
EUROEDIL BOGUMIŁ CIUPAK - 2016-03-18 - Lubin (dolnośląskie)
Praca w magazynie materiałów budowlanych, obsługa wózka widłowego, obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DOMBUD" s.c. - 2017-03-31 - Człuchów (pomorskie)
obsługa klienta, tworzenie ofert turystycznych, opracowywanie cenników, obsługa sprzedaży internetowej; praca w Łodzi;
TRADE & TRAVEL Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Łódź (łódzkie)
- Monitorowanie i koordynowanie dostaw, praca w systemie zamówień.- Rozporządzanie surowcem przeznaczonym do produkcji w porozumieniu z kierownictwem.- Sporządzanie planów wysyłek towarów do klientów.- Ewidencja, koordynacja i nadzór terminów realizacji zamówień, terminów realizacji zleceń dostawców, zapotrzebowania na dany asortyment oraz meldowanie o nich kierownictwu.- Przygotowywanie oraz ewidencja dokumentacji związanej z wysyłkami.
"Gotec Polska" Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
ALDREW BIELICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie flotą pojazdów
ICTS INTERNATIONAL CONTAINER & TRAILER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie i analizowanie danych do systemu informatycznego, obsługa skrzynki mailowej i telefonu, prace administracyjno-biurowe zlecane przez przełożonego.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa kancelaryjna firmy, współudział w prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY HUTA SZKŁA "KINGA" KRZYSZTOF CIEŚLAK - 2017-10-10 - Parszów (świętokrzyskie)
-
Skład Drzewny SAMIR - 2018-06-08 - Wasilków (podlaskie)
kompleksowe prowadzenie spraw zamowień publicznych, rozliczanie wniosków unijnych
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. - 2018-02-09 - Kurów (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ostrołęka (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie zmian w rejestrze gruntów i budynków oraz w rejestrze wartości i cen - wynikających z wyroków sądowych, wypisów w księgach wieczystych, tytułów własności, decyzji administracyjnych, umów dzierżaw, wyciągów z operatów szacunkowych, itp. bez podpisywania zawiadomień o wprowadzanych zmianach. Sporządzanie i podpisywanie danych wydawanych z ewidencji gruntów i budynków, rejestru wartości i cen danych w postaci wypisów i wyrysów, informacji, wyciągów itp. Naliczanie opłat i wystawianie dokumentów obliczeńopłaty z tytułu prowadzenia i udostępniania danych z zasobu oraz potwierdzenie dokonania ww opłat - w zakresie działania referatu. Udział w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organ administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-04-14 - Płock (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W BIURZE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, REDAGOWANIE KORESPONDENCJI
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
referent do spraw oświaty
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Słubice (lubuskie)
Szycie materiałów na trampoliny
Damsay Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Sieradz (łódzkie)
zarządzanie sekretariatem
LEWIATAN HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie: 3 m-ce; umiejętność obsługi suwmiarki, szlifierki kątowej, wkrętarki; zakres obowiązków: wypisywanie raportów, kontrole wzrokowe, proste pomiary, przepakowywanie podzespołów; umowa zlecenie; miejsce pracy: wg. zleceń (teren Polski);
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Gliwice (śląskie)