REFERENT Horyniec-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie wniosków w zakresie świadczeń rodzinnych.
Data publikacji: 2016-02-17
Lokalizacja: Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Horyniec-Zdrój, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie wniosków w zakresie świadczeń rodzinnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Horyniec-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubaczowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 141, 37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek+skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: lubaczowski
Gmina pracodawcy: Lubaczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubaczów
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Tel - 166313209
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.02.2016
Data dodania oferty pracy: 17.02.2016
Oferta pracy ważna do: 04.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Mława (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych( praca 3 x w tygodniu po 8 godzin dziennie - 8.15-16.15)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "ARKA - DRUK" Artur Bach - 2016-06-14 - Łapy (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Teresa Darnowska Handel Mięsem Hurt-Detal - 2016-07-25 - Bratoszewice (łódzkie)
dbanie o porządek miejsca pracy, obsługa klienta i przedstawicieli handlowych, tworzenie zamówień i wystawianie faktur logistyka transporu
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe " CHEMIROL" - 2017-03-15 - Osięciny (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasowa i bankowa, kontrola terminowej realizacji faktur wystawianych prze dostawców, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów , obsługa kasy, prowadzenie księgowosci syntentycznej i analitycznej, sporządzanie miesięcznych raportów
Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o. - 2017-03-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Prace biurowe: prowadzenie dokumentacji, obsługa sprzętu biurowego
CP RECYCLING ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S.A. - 2017-07-18 - Pólko (wielkopolskie)
- segregacja owoców, - przenoszenie skrzynek,
kontakt przez OHP - 2017-06-29 - Lipsko (mazowieckie)
przewóz towarów
ZPUH "STABIL" sc Henryk Bednarski Andrzej Bednarski - 2016-01-22 - Połaniec (świętokrzyskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie książki prtzychodów - rozchodów, rejestr VAT, prowadzenie sekretariatu; WYMAGANIA: wykształcenie średnie kierunek obojetny, mile widziane doświadczenie, znajomość KP i R, rejestr VAT, Pakiet OFFICE; KONTAKT osobisty po umówieniu telefonicznym
KALAMALA ENKE PARTNER Maciej Kalamala Sadów - 2017-11-24 - Sadów (śląskie)
Zgodnie z zakresem obowiązków wskazanych w ofercie pracy.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Nowy Targ (małopolskie)
Referent ds. administracji (staż)
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Bieruń (śląskie)
dostarczanie towaru do klienta,windykacja należności
Polski Tytoń Dystrybucja S.A. - 2017-07-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-Przyjmowanie dokumentów księgowych ich weryfikacja i przygotowanie do zaksięgowania-Zapoznanie się z oprogramowaniem komputerowym, księgowym oraz 'PŁATNIKA' ZUS -Wprowaszanie dokumentów (ksiegowanie) do programu-Zapoznanie sie z procedurami obowiązującymi w biurze oraz przygotowanie się zapoznanie ze sprawami kadrowymi
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Ewidencja przychodzących i wychodzących dokumentów, stosowanie rzeczowego wykazu akt, sprawdzanie i kwalifikowanie dokumentów uczniów, zapoznanie się z zasadami rekrutacji uczniów do szkoły, zapoznanie sie z dokumentacją prowadzoną w szkole
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wojnicz (małopolskie)
pomoc przy przyjmowaniu towaru, rozliczanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Raków (świętokrzyskie)
Prowadzenie Biura Karier (BK), w tym: bieżąca obsługa interesantów BK, w szczególności studentów, doktorantów, absolwentów oraz pracodawców; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, min. pomoc w pozyskiwaniu odpowiednich kandydatów na wolne miejsca pracy oraz staże zawodowe; udostępnianie studentom i absolwentom ofert pracy, staży i praktyk, itp.; działania doradcze dla studentów i absolwentów; stały kontakt z instytucjami rynku pracy; organizacja szkoleń, warsztatów, spotkań z pracodawcą itp.; współorganizacja wydarzeń przedsiębiorczych w Słupsku i Regionie; monitorowanie losów absolwentów Akademii Pomorskiej; organizowanie konkursów na najlepszą pracę dyplomową; konkursów o staże itp.; prowadzenie dokumentacji pracy Biura;
Akademia Pomorska w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Jaworzno (śląskie)
Czynności opiekuńcze wychowanków i pomoc nauczyciela.
Przedszkole nr 46 - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
referent / nabór staż powyżej 30 r. ż. RPO
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Pabianice (łódzkie)
Prace biurowe, obsługa programów komputerowych, poczty i korespondencji internetowej, podstawowe prace księgowe, obsługa klienta, archiwizacja dokumentacji.Oferta pracy dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
-wymiar etatu: 5/8 lub 7/8 - wynagrodzenie 1468,75 lub 2056,25 zł brutto
"AUCHAN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dostawa towaru ,rozwóz na terenie calego kraju
OLImet - 2015-12-02 - Tarnowa (wielkopolskie)
- układanie artykułów spożywczych (m.in.kiełbas i kabanosów) na lini produkcyjnej,- przygotowanie produktów do pakowania,- dozowanie artykułów do pudełek,- ustawianie parametrów maszyny,- nadzorowanie prawidłowej pracy maszyny (czy prawidłowo pakuje, okleja produkty),- kontrola przy naklejaniu etykiet i dat na opakowania.
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
prace ziemne przy budowie trasy S-7, miejsce wykonywania pracy Kiezmark lub Błotnik
GRAVEL Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Kiezmark (pomorskie)
wykonywanie masażu tajskiego (masaż tradycyjny, klasyczny, stemplami, gorącymi olejkami, masaż relaksacyjny), obsługa również klientów zza granicy, stąd wymóg komunikatywnej znajomości jęz. angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
obsługa klienta
HOTEL PAŁACYK KONINZW CONTACT - 2016-04-12 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa Klienta, zamawianie towaru, przyjmowanie i układanie, ekspozycja towaru, dbanie o czystość stoiska i zachowanie standardów firmy. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 5.00-20.30, w soboty w godz. 5.30-17.00, w Bielsku-Białej.
"SKLEPY PLUSIK"D.J.MIREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
montaż, serwis
IGLOTECHNIK Sp. z o.o. Zielona Góra - 2016-09-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa kadrowo płacowa przyjmowanych i zwalnianych pracowników niepełnosprawnych.
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
Referent ds. sprzedaży
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2016-08-11 - Białka (małopolskie)