REFERENT DS FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Kamienna Góra oferta pracy Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o.

Stanowisko: REFERENT DS FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kasowa i bankowa, kontrola terminowej realizacji faktur wystawianych prze dostawców, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów , obsługa kasy, prowadzenie księgowosci syntentycznej i analitycznej, sporządzanie miesięcznych raportów
Data publikacji: 2017-03-07
Lokalizacja: Kamienna Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Henryka Sienkiewicza 7, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kasowa i bankowa, kontrola terminowej realizacji faktur wystawianych prze dostawców, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów , obsługa kasy, prowadzenie księgowosci syntentycznej i analitycznej, sporządzanie miesięcznych raportów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamienna Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamiennogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamienna Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem programów księgowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane doświadczenie w dziedzinie rachunkowości
Nazwa pracodawcy:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Adres pracodawcy:
Henryka Sienkiewicza 7, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kamiennogórski
Gmina pracodawcy: Kamienna Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kamienna Góra
Ulica pracodawcy: Henryka Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2017
Data dodania oferty pracy: 06.03.2017
Oferta pracy ważna do: 06.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w terenie z klientem. Praca na terenie Wałbrzycha i Świdnicy.
Solid Security - 2018-03-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)
drobne prace budowlane
POSTEL COLLECTION EWA POSTEL, MAREK POSTEL SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Mirosławiec Górny (zachodniopomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Opole (opolskie)
tworzenie bazy danych, umawianie spotkań, praca biurowa, prowadzenie dokumentacji, kompletacja wniosków, pozyskiwanie klientów, archiwizacja bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Opieka nad wystawami, czynności kasjera-sprzedawcy, obsługa gospodarki magazynowej towarów, prowadzenie ewidencji i rejestrów.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Tarnów (małopolskie)
Charakterystyka pracy: sporządzanie analiz i przygotowywanie raportów odnośnie wykonanej produkcji, przygotowywanie dyspozycji produkcyjnych według zamówień w porozumieniu z innymi działami,zapewnienie realizacji zamówień klientów poprzez sporządzanie planów wykonawczych dla poszczególnych linii produkcyjnych, zarządzanie bazą kodów materiałowych. Wymagania: umiejętność organizowania i planowania produkcji, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu EXCEL, mile widziana znajomość SAP, umiejętności analityczne, umiejętności pracy w grupie. Firma oferuje: stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia (do omówienia podczas rekrutacji), możliwość rozwoju zawodowego. Wynagrodzenie do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Zainteresowane osoby przesyłają CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL SA - 2016-11-10 - Zwonowice (śląskie)
sprzedaz towaru, sprawdzanie terminów wazności, dbanie o czystośc na stanowisku sprzedaży
MARIA KOŁODZIEJCZYK "ARUŚ" - 2018-09-06 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Przygotowanie pism, obsługa korespondencji, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów, opisywanie faktur, drobne prace kadrowe.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE INTEGRACYJNE NR 43 - 2017-09-18 - Częstochowa (śląskie)
- Wprowadzanie dokumentów ksiegowych do programu księgowego (Sage Symfonia finanse-księgowość, środki trwałw, kadry płace). Obsługa programu branżowego do wystawiania faktur, not księgowych, monitów. Weryfikacja płatności i nadzór nad należnościami kontrahentów. Windykacja należności. Sporządzanie cyklicznych zestawień i sprawozdań. Współpraca z innymi działami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym (2800 zł brutto po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne: finanse, ksiegowość. Znajomość programów księgowych ( finanse-księgowość, środki trwałe, kadry płace), znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Znajomość obsługi sprzętu biurowego (telefon, kserokopiarka, fax). Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook). Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Białystok (podlaskie)
rejestracja oraz likwidacja tytułów wykonawczych, przygotowanie akt do sądu, przygotowanie dokumentacji związanej z przestępstwem egzekucyjnym, redagowanie pism ze zwrotem tytułów wykonawczych, przygotowanie dokumentów do wysylki, prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji, przygotowanie danych do archoiwum
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, pomoc przy organizacji imprez kulturalnych, tworzenie plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych na imprezy kulturalne
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice (śląskie)
Praca w gabinecie stomatologicznym. Pomoc i ułatwianie pracy lekarzowi
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa interesantów w kancelarii: przyjmowanie dokumentów, udzielanie podstawowych informacji związanych z funkcjonowaniem PUP. Ewidencjonowanie korespondencji wpłwającej i wysylanej. Poznanie procedur wydawania decyzji związanych z niestawiennictwem osób bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Bieżąca obsługa Klientów klubu;Obsługa połączeń telefonicznych;Prowadzenie dokumentacji;Sprzedaż produktów z recepcji;Dbanie o estetykę i wizerunek klubu. Kontakt z Pracodawcą: manager.jaroslaw (at) fitnessplatinium.pl
Fitness Platinium Wojciech Inglot - 2016-08-17 - Jarosław (podkarpackie)
doskonała znajomość produktów rolnych pod względem klasyfikacji maszyn; rozmowa z klientem; negocjacje; przygotowywanie ofert; przyjmowanie towaru; udzielanie kredytu; umiejętności podstawowe księgowości
Zakład Handlowy BASP S.J. Januszewscy - 2016-07-04 - Netta Pierwsza (podlaskie)
archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, prowadzenie dokumentacji - spraw ( w porozumieniu z inspektorem)
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Łódź (łódzkie)
WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW REFERENTA ZWIĄZANYCH Z EWIDENCJĄ ROZRACHUNKÓW Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI ORAZ Z PROWADZENIEM GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ ZASAD PROWADZENIA GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ EWIDENCJI ROZRACHUNKÓW Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL 261452025, C.V NA MAIL rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-09-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Suwałki (podlaskie)
Zadania: obsługa dokumentów w imporcie i eksporcie, organizacja transportów zagranicznych, prowadzenie dokumentacji administracyjnej, sporządzanie instrukcji i procedur oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji, prowadzenie archiwum firmy, kontakt z instytucjami zewnętrznymi. Oferujemy: pracę w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, niezbędne narzędzia pracy, pakiet socjalny. Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra obsługa komputera w tym MS Office, umiejętność swobodnego komunikowania się w mowie i w piśmie w języku polskim i angielskim, umiejętność planowania i organizacji, inicjatywa, samodzielność i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładność, bardzo dobra organizacją pracy i umiejętnością współpracy. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny oraz e-mailowy kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP. Z O.O. - 2018-08-27 - Radlin (śląskie)
prowadzenie ewidencji podatkowej w formie ryczałtu i PKPiR, ewidencji vat, deklaracji ZUS
BIURO RACHNKOWE Zbigniew Wawrzycki - 2017-09-22 - Garwolin (mazowieckie)
Zapoznanie się z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz-Wschód
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
Biuro Rachunkowe, M.Wachowicz, A.Ziółkowski - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie rozliczeń finansowych m. in. z inwestorami i podwykonawcami. Przygotowanie analiz finansowych dotyczących planowanej i bieżącej produkcji. Współpraca z biurem brokerskim. Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych działu.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Katowice (śląskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min.średnie, znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Racibórz (śląskie)