REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Racibórz oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie min.średnie, znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
Data publikacji: 2018-04-09
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Wykształcenie min.średnie, znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2018
Data zakończenia pracy: 15.10.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z Urzędu Pracy + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.poleko.pl
Ulica pracodawcy: Klasztorna
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 09.04.2018
Oferta pracy ważna do: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie prostych czynności księgowych wspomagających prace księgowego
Biuro Rachunkowe "KRYS" Mariusz Wiśniewski - 2017-09-08 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: budownictwo, inżynieria miejska, uprawnienia/umiejętności : znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych oraz Prawo o ruchu drogowym, obsługa programów : WORD, EXCEL, AUTO CAD, opracowywanie projektów planów finansowania dróg w zakresie zimowego utrzymania dróg i oznakowania poziomego, pełnienie funkcji inwestora, koordynacja robót w pasie drogowych, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, współpraca z gminami, prowadznie ewidencji dróg, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie procesu przetargowego.Kontakt z pracodawcą osobisty lub mailowy zdp (at) powiatrybnicki.pl
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RYBNIKU - 2016-06-28 - Rybnik (śląskie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Suwałki (podlaskie)
1) utrzymanie czystości i porządku w wyznaczonym rejonie, sprzątanie zgodnie z wymogami higieny szkolnej,2) piecza nad bezpieczeństwem budynku i całości sprzętu szkolnego oraz nad urządzeniami instalacyjnymi łącznie ze sprzętem ochrony przeciwpożarowej,3) inne czynności wynikające z potrzeb szkoły a doraźnie zlecone przez dyrektora lub kierownika gospodarczego szkoły,4) sumienne i efektywne wykorzystanie czasu pracy na realizację zadań wynikających z charakteru pracy i zgodnie z przydzielonym zakresem obowiązków.Kontakt z pracodawcą e-mail: m.wlodarczyk (at) gim29.wroc.pl, tel. 71 798 67 20.
Gimnazjum nr 29 im. Konstytucji 3 Maja we Wrocławiu - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Zapewnienie bezpieczeństwa i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,2.Zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu i miejscu oczekiwania na autobus,3.Zapewnienie bezpieczeństwa uczniów podczas jazdy jak również podczas wysiadania z autobusu do miejsca gdzie są odbierani przez swoich opiekunów. 4.W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów niedopuszczenie do ich przewozu,5.Sprawdzenie obecności uczniów na podstawie ewidencji oraz prowadzenie rejestru przewozów. 6.Współpraca z kierowcą.
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała - 2018-07-26 - Wisznia Mała (dolnośląskie)
Wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów, współpraca z pozyskanymi klientami
Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN - 2017-11-17 - Bierutów (dolnośląskie)
Całodobowa opieka, utrzymywanie higieny osobistej podopiecznego, podawanie leków i posiłków. Praca dwuzmianowa w systemie 12-sto godzinnym według ustalonego grafiku, od poniedziałku do niedzieli w godz. 8.00-20.00 i 20.00-8.00 na terenie Buczkowic oraz okolicznych miejscowości (do 15 km, m. in. Szczyrk, Godziszka, Kalna).
Spółdzielnia Socjalna Batjanki - 2017-03-15 - Buczkowice (śląskie)
obsługa i konserwacje urządzeń kompostowni;naprawy mechaniczne urządzeń kompostowni
ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN CZYSTE MIASTO,CZYSTA GMINA - 2018-06-19 - Ceków (wielkopolskie)
Prace brukarskie
JURBRUK Michał Jurczak - 2016-09-09 - Zawiercie (śląskie)
wydział komunikacji i drogownictwa
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lubań (dolnośląskie)
pracownik ochrony na terenie obiektów handlowych
Beta Security System Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Kościan (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków
DS Anders sp. z o.o. - 2016-07-18 - Studzianki (łódzkie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
1) Zapoznanie się ze strukturą i działalnością Departamentu Azji i Pacyfiku2) Pomoc w bieżącej pracy, w tym opracowywanie projektów materiałów informacyjnych3) Przygotowywanie projektów pism urzędowych i not dyplomatycznych w języku polskim i angielskim
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe, obłsługa sekretariatu, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-08-05 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Głogów (dolnośląskie)
strzyżenie, farbowanie, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów, praktyczna nauka zawodu pracowników młodocianych
Bellissima Salon Fryzjerski Izabela Goś - 2017-07-28 - Bytom (śląskie)
- naliczanie wynagrodzeń- obsługa programu Płatnik- przygotowywanie raportów i zestawień- praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-15.15- um. na zastępstwo na okres do 2 lat
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - 2018-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Księgowanie dokumentów w programie Sage Symfonia Finanse i Księgowość.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obszarze księgowości. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Sosnowiec (śląskie)
produkty świeże: mięso, warzywa, sery, ryby
"Carrefour Polska" Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
PRZXYGOTOWYYWANIE OFERT PRZETARGOWYCH, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT.B, ZNAJOMOŚĆ WORD, EXCEL, CORELL DRAW, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM, KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL rekrutacja (at) supon-bhp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2016-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Referent w Wydziale Gospodarki Lekami. Główne obowiązki:- monitorowanie wydatków z tytułu całkowitego budżetu na refundację-przygotowanie odpowiedzi na zapytania organów ścigania dotyczących refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych-przekazywanie aptekom/punktom aptecznym informacji na temat zakwestionowanych recept oraz rozpatrywania wyjaśnień w tm zakresie,-prowadzenie bieżącej korespondencji.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 28` września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy Referent w Wydziale Gospodarki Lekami(umowa na czas określony w celu zastępstwa) Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-49-90 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym,formalnym i rachunkowym,dekretowanie dokumentów księgowych,prowadzenie ewidencji VAT zakupów i sprzedaży,wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego
BIURO RACHUNKOWE ROSZAK & ROSZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzedu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Łęczyca (łódzkie)
prowadzenie pojazdu o masie powyżej 3,5 tony, wykonywanie czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem , prowadzenie dokumentacji pojazdu
POCZTA POLSKA SA - 2018-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)