REFERENT Konstantynów Łódzki oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GMINY KONSTANTYNÓW SP. Z O.O.
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: brakowanie dokumentów
Data publikacji: 2017-01-17
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GMINY KONSTANTYNÓW SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 44, 95-050 Konstantynów Łódzki, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: brakowanie dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GMINY KONSTANTYNÓW SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 44, 95-050 Konstantynów Łódzki, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Konstantynów Łódzki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konstantynów Łódzki
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy:
świadczenie usług komunalnych,zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.01.2017
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 16.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kraków (małopolskie)
1. Zapewnienie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych.2. Zamiatanie, wycieranie, mycie i odkurzanie, dezynfekowanie itd.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa maszyn i urządzeń służących do produkcji przewodów elektrycznych. Praca dwuzmianowa w Bielsku-Białej.
MROWIEC SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-08-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
konserwacja i naprawa linii kablowych do 1kV, przygotowywanie tras kablowych w zabudowie miejskiej i na otwartych przestrzeniach, wykonywanie głowic i muf kablowych. Praca od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Pruszków (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie min rok, znajomość programu SUBIEKTZakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, nadzór nad ubezpieczeniami majątku firmy
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-02 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarówwiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność.Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjentom, pracownikom Starostw, Urzędów Gmin, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, Ośrodków Doradztwa Rolniczego, Policji Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji.Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawach prowadzonych jako organ i instancji.Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-03-09 - Gdynia (pomorskie)
zbieranie informacji handlowych, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, sprzedaż, zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyksz. średnie,obsługa komputera,
WIELKOPOLSKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT W POZNANIU Z SIEDZIBĄ W TULCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Nowe Kamienice (wielkopolskie)
-przyjmowanie i rejestrowanie oraz przechowywanie dokumentów jawnych -rejestracja i archiwizacja dokumentów,- obsługa komputera i programów komputerowych,
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Wędrzyn (lubuskie)
Zgodnie z Programem stażuDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Pruszków (mazowieckie)
EWIDENCJA ILOŚCIOWA I WARTOŚCIOWA W MAGAZYNACH, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH, FAKTUROWANIE, UDZIAŁ W INWENTARYZACJI, TWORZENIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃ.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Skierniewice (łódzkie)
Zadania główne:1) Prowadzenie w programie komputerowym ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych2)Kontrola obiegu dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych3)Zapewnienie bieżącej i sprawnej obsługi finansowo-księgowej dotyczącej środków trwałych4)Wystawianie dokumentów dokument. obrót środków trwałych OT, LT, MT, PT itp.5)Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku ruchomego i nieruchomości CUWO.6)Uzgadnianie okresowo sald dotyczących środków trwałych z pracownikami działu księgowości CUWO, zgodnie z obowiąz. przepisami7)Uzgadnianie ksiąg inwentarzowychz pracownikami jednostek obsługiwanych, odpowiedzialnych za ich prowadzenie w placówkach8)Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych, ewidencja, przegląd i bieżąca weryfikacja środków trwałych przeznaczonych do likwidacji, sprzedaży9)Przygotowanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań statystycznych o stanie i ruchu środków trwałych CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych dla potrzeb GUS10)Dokonywanie prawidłowej klasyfikacji środków trwałych na grupy, podgrupy, rodzaje11)Prowadzenie tabel amortyzacyjnych środków trwałych z podziałem na poszczególne grupy rodzajowe oraz naliczanie amortyzacji na koniec każdego roku zgodnie z obowiązującymi przepisami12)Ewidencjonowanie środków trwałych i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującą w tym zakresie polityką rachunkowości i instrukcją inwentaryzacyjną13)Aktualizowanie wartości środków trwałych pozostających w ewidencji analitycznej Działu księgowości CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych14)Opracowywanie i przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania informacji o stanie mienia komunalnego15)Wykonywanie zestawień i analiz z danych zawartych w bazie ewidencji majątku CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych oraz dokumentach opisu mieniaZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 29.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-19 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie posiłków zgodnie z recepturami kuchni ukraińskiej, dbanie o porządek i stany magazynowe, obieranie warzyw, kontakt z kontrahentami firm i dostawców produktów ukraińskich.
1. MPS MACIEJ SOKOŁOWSKI, 2. BIURO TURYSTYKI AKTYWNEJ KOMPAS MACIEJ SOKOŁOWSKI - 2017-07-21 - Pasterka (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Rachunkowości i Doradztwa "Nest" - 2016-06-13 - Wolbrom (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji magazynowej, uzgadnianie kont księgowych,, dekretowanie faktur, uzgadnienie rozliczanie produkcjikandydaci wyłącznie przesyłają CV na adres: teresa.chromiec (at) laktopol.com.pl
Zakłady Mleczarskie "LAKTOPOL-A" Sp. z o.o. w Łosicach - 2017-05-22 - Łosice (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie księgowości małych firm, rozlicznie płac i ZUS
I.T.A Kancelaria Podatkowa Jarosław Hruszowiec - 2016-10-25 - Świdnica (dolnośląskie)
- Produkcja filmów/folii powlekanych- Obsługa urządzeń powłokowych i maszyn do cięcia/obróbki- Pomiary i badania folii powlekanych- Czyszczenie i konserwacja urządzeń produkcyjnych- Zbieranie danych
acrobat GmbH Personaldienstleistungen - 2015-09-25 - Niemcy (Niemcy)
Przyjmowanie, przechowywanie i zabezpieczanie akt przekazanych przez komórkiorganizacyjne, prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwalnej, udostępnianie akt, inicjowanie brakowania, przekazywanie akt do archiwum państwowego, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych. Wymagane wykształcenie średnie z matyrą, roczny staż pracy na podobnym stanowisku, umiejętnosc obsługi komputera i urządzeń biurowych. Wymagane wykształcenie średnie z maturą, roczny staż pracy w administracji, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Mysłowice (śląskie)
Prace biurowe
DUOTECH Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Zabrze (śląskie)
Prace księgowe w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic - 2017-02-08 - Kalisz (wielkopolskie)
PRACOWNIK WARSZTATU OBRÓBKI METALU
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu kancelaryjnego i przygotowanie wysyłki dokumentów, wysyłanie skierowań do weryfikacji i prowadzenie dokumentacji, wysyłka pism i archiwizacja dotycząca zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe, chronologiczne katalogowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe zgodnie z datą wpływu, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
prowadzenie biura,godz. pracy 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
koszenie trawników, sprzątanie terenów zew.
Eco Spółka Cywilna K. Irfan M. Antczak - 2017-06-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
docieplenia budynków, prace budowlane
P.H.P.U. "BYSTRABUD" - 2017-07-13 - Świdnica (dolnośląskie)
referent do spraw kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Słubice (lubuskie)
prace ogólnobudowlane
P.H.U. AKSER Sławomir Sobieski - 2016-10-10 - Świdnica (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Paczków (opolskie)