REFERENT DO SPRAW TURYSTYKI Dębie oferta pracy Martex - Biuro Podróży Krajowych i Międzynarodowych Przewozów Kruszyński Józef
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW TURYSTYKI
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne przygotowywanie i sprzedaż własnej oferty turystycznej; pośrednictwo w sprzedaży ofert turystycznych. Praca w godzinach 8-16
Data publikacji: 2016-12-21
Lokalizacja: Dębie (opolskie)
Pracodawca: Martex - Biuro Podróży Krajowych i Międzynarodowych Przewozów Kruszyński Józef
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 28, 46-053 Dębie, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne przygotowywanie i sprzedaż własnej oferty turystycznej; pośrednictwo w sprzedaży ofert turystycznych. Praca w godzinach 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrząstowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik biura podróży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w branży turystycznej, biegła znajomośc języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Martex - Biuro Podróży Krajowych i Międzynarodowych Przewozów Kruszyński Józef
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wiejska 28, 46-053 Dębie, powiat: opolski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV,kontakt z pracodawcą: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym, telefonicznie w godzinach: 08:00-16:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym, telefonicznie w godzinach: 08:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Chrząstowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębie
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik biura podróży
Data dodania oferty pracy: 21.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Żary (lubuskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Nauczenie biologi 1/2 etatu
Prywatna Zasadnicza Szkoła Zawodowa - 2017-08-21 - Myślenice (małopolskie)
Praca biurowa, obsługa dokumentów księgowych, obsługa programów księgowo- sprzedażowych.
TABOSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-08 - Nysa (opolskie)
Fakturowanie sprzedaży wyrobów i usług, prowadzenie spraw związanych z dokumentacją działalności handlowej, obsługa programów komputerowych dotyczących fakturowania, magazynowania i księgowania.
Przedsiębiorstwo Państwowe SETAR w Siedlcach - 2017-11-29 - Siedlce (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
Jeronimo Martins Polska S.A. - 2017-08-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa, obsługa dokumentów księgowych, obsługa programów księgowo- sprzedażowych.
TABOSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-08 - Nysa (opolskie)
Przyjmowanie i przekazywanie zleceńserwisowych terenowym pracownikom, nadzór nad terminowa realizacją zleceń, kontrola wykonywania prac zgodnie z procedurami, praca w godz.6-14/14-22/22-6
ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o. o. - 2016-05-25 - Opole (opolskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników, 2) sporządzanie dokumentacjikadrowej pracowników 3) bieżące aktualizowanie bazy danych kadrowych wprogramie VULCAN, 4) bieżąca współpraca z firmą świadczącą obsługę wzakresie bhp i p-poż 5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, 6)rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 7) prowadzeniedokumentacji samochodu służbowego 8) prowadzenie kasy DWD, 9)sprawdzanie faktur 10) przygotowywanie umów z kontrahentami 11)prowadzenie rejestru rezerwacji, umów i przedpłat 12) dokonywanierezerwacji 13) prowadzenie i bieżące aktualizowanie elektronicznej bazydanych SIO 14) współpraca w prowadzeniu strony WWW placówki, 15)prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych. Dodatkowe wymagania: 1) pożądane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja), 2)pożądane doświadczenie zawodowe w administracji co najmniej1rok, 3) wymagane umiejętności: a) logicznego myślenia, b) planowania i organizacji pracy własnej, c)komunikowania się (komunikacja werbalna i pisemna), d)umiejętność utrzymania porządku w dokumentach i w miejscu pracy, e)umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. 4)pożądane cechy osobowości: odpowiedzialność, dyspozycyjność, uczciwość, lojalność,dyskrecja, samodzielność, sumienność,rzetelność, terminowość.
Dom Wczasów Dziecięcych - 2018-05-07 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień i nadzorowanie ich realizacji, obsługa reklamacji, opracowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie analiz i zestawień, znajomość pakietu Microsoft Office
HOLDING-ZREMB GORZÓW S.A - 2017-07-27 - Drezdenko (lubuskie)
obsługa mieszkańców w zakresie prowadzonych spraw , przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń lokatorów , sporządzanie pism i ogłoszeń - prowadzenie i rozliczanie kart pracy konserwatorów- prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych - ewidencjonowanie i kompletowanie dokumentów związanych z dziełalnością działu GZM-udział w przygotowanieu umów na roboty budowlane - montażowe wykształcenie min. średnie , prawo jazdy kat. B, doświadczenie na podobnym stanowisku , biegła obsługa komputera MS OFFICE, DYSPOZYCYJNOŚĆ , KOMUNIKATYWNOIŚĆ SAMODZIELNOŚĆ
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA W SYCOWIE - 2018-02-01 - Syców (dolnośląskie)
Zapoznanie sie z dowodami ksiegowymi, ksiegowanie dokumentów w programie racmistrz, sprawdzanie wydruków, zapoznanie sie z zagadnieniami płacowymi, sporządzanie listy płac, z zasadami sporządzania deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Będzin (śląskie)
obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprawna obsługa gości
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Żywiec (śląskie)
naprawa pojazdów, sporządzanie zamówień, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-10-21 - Zleszyn (łódzkie)
Przewóz drewna, załadunek
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "CIS"TADEUSZ KRUK - 2017-02-20 - Krzczonów (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Krosno (podkarpackie)
-obsługa kancelaryjna Urzędu ( otwieranie korespondencji przychodzącej, kompeltowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki;- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu;- kompletowanie dokumentów przy wydawaniu zaświadczeń;- prace porządkowe ( przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, spis dokumentów, opisywanie teczek).
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Piaseczno (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, rozliczanie konwojentów praca zmianowa od poniedziałku do soboty od 6.00 do 18.00
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA - 2017-09-15 - Trzebownisko (podkarpackie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Pelplin (pomorskie)
-wykonywanie prac konserwacyjnych na terenie Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców, związanych z poprawą funkcjonalności oraz estetyki, -obsługa urządzeń lub narzędzi w celu wykonywania zabiegów agrotechnicznych, ogrodniczych (kosiarka spalinowa, wykaszarka spalinowa), -wykonywanie prac porządkowych i transportowych np.: przenoszenie, rozładowywanie materiałów budowlanych oraz sprzętu kwaterunkowego,-bieżące usuwanie zgłaszanych awarii, usterek technicznych na terenie obiektu, a w szczególności: dbanie o bezpieczny stan sieci elektrycznej, wyłączników, gniazd, puszek rozdzielczych, lamp (w granicach możliwości technicznych),-dbanie o sprawny stan instalacji wodno-kanalizacyjnej i grzewczej (w granicach możliwości technicznych),-dbanie o sprawny stan drzwi, okien oraz ich zamknięć i okuć,-należyta dbałość o stan techniczny powierzonego sprzętu.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-12-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zabezpieczenie realizacji zadań należących do kompetencji Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Elblągu w zakresie pieczy zastępczej
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;-kontrola dowodow księgowych;-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego;-rozliczanie płatności;-pomoc w obsludze kliwenta;-sporządzanie pism;-archiwizacja dokumentów;-prowadzenie pocztowej książki nadawczej;-zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami;
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Rawicz (wielkopolskie)
Obsługa interesantów w kancelarii: przyjmowanie dokumentów, udzielanie podstawowych informacji związanych z funkcjonowaniem PUP. Ewidencjonowanie korespondencji wpłwającej i wysylanej. Poznanie procedur wydawania decyzji związanych z niestawiennictwem osób bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdynia (pomorskie)
prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Rudna (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Głogów (dolnośląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)