REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 4087) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 4087)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta
Data publikacji: 2018-06-21
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-220 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 4087)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość i obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Adama Czartoryskiego 13, 85-222 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. 52 324-99-99 w godz. 7.00-17.00lubdokumenty należy przesłać na adrese-mail: i.cywinska (at) zielenmiejska.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7.00-17.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Adama Czartoryskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 21.06.2018
Oferta pracy ważna do: 21.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; współpraca z kontrahentami, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-06-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Łomianki (mazowieckie)
obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, głównie narodowości chińskiej, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
montaz instalacji elektrycznych
Zakład Usługowo Handlowy El-An Wojciech Matusik - 2018-03-05 - Węgrów (mazowieckie)
ewidencja VAT, umiejętność wprowadzania dokumentacji księgowych, obsługa rozrachunków, wyjaśnianie kont księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Przygotowywanie ofert, uczestnictwo w przetargach, sporządzanie sprawozdań, prace biurowe. Wymagana znajomość ustawy o ochronie środowiska w rolnictwie.
F.H.U. HELL-MARK, Helena Agata Borek - 2018-03-15 - Nawojowa (małopolskie)
- administrowanie oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, - sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, - obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, itp, - nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, - organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, - zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów,- budowanie odpowiedniego wizerunku firmy, - działanie zgodnie z interesem firmyWYMAGANIA: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,umiejętności: komunikatywność, dokładność, aktywność, sumienność, kreatywność, prawo jazdy kat. B mile widziane, doświadczenie zawodowe mile widziane, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym.praca-pół etatu, al. Niepodległości w godz. 9-13na spotkanie z pracodawcą umawiać się telefonicznie
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-04-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie sprzedaży wyrobów, utrzymywanie kontaktów z klientami
Warszawskie Zakłady Kaletnicze "NOMA" Spółdzielnia Inwalidów - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie faktur transportowych na podstawie zleceń transportowych, kompletowanie dokumentów transportowych do wysyłki, wprowadzanie danych do systemu transportowego 4Trans, współpraca z biurem rachunkowym, działem kadr, działem księgowości, przygotowanie dokumentacji do przekazania do księgowości, kadr, nadzór nad dokumentacją związaną z rozliczeniem kierowców: delegacje i rozliczenia czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
1. Skanowanie, kserowanie, wysyłanie faksów2. Obsługa poczty elektronicznej, przyjmowanie dokumentów i ewidencjonowanie w programie poczty.3. Obsługa kancelaryjna, rozdział korespondencji.4. Przygotowywanie dokumentów do wysyłki.5. Ewidencja korespondencji w książce nadawczej.6. Obsługa programów kancelaryjnych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Kapuściska
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego,2. kompletowanie, weryfikacja przyjętych wniosków,3. wprowadzanie przyjętych wniosków do programu komputerowego,4. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeniawychowawczego,5. przygotowywanie list wypłat kasowych oraz przelewów bankowych dot. świadczeniawychowawczego,6. przygotowywanie sprawozdawczości z realizowanych zadań,7. wykonywanie innych prac zleconych przez Z-cę Kierownika ds. świadczeń rodzinnych orazKierownika Ośrodka.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu - 2016-03-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
(dla osób do 30rż) prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- poszukiwanie materiałów wyjściowych do produkcji, laboratoryjnych, eksploatacyjnych, - prowadzenie negocjacji handlowych, - kwalifikacja nowych dostawców/ producentów, - nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, - pozyskiwanie informacji od dostawców/ producentów wymaganych w procesie wdrożenia zgodnie z obowiązującymi procedurami i gromadzenie otrzymanej dokumentacji, - kontrola i nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień materiałów wyjściowych do celów badawczo-rozwojowych, - monitorowanie i analiza rynku materiałów wyjściowych, - współpraca z innymi komórkami w firmie w zakresie nowych projektów. Firma oferuje: - szerokie pole do samodzielnej i pełnej wyzwań pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku farmaceutycznym, - możliwość wykorzystywania jęz. angielskiego w codziennej pracy, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość korzystania z firmowej stołówki, - możliwość korzystania z firmowej biblioteki, - możliwość korzystania z pakietów socjalnych. Praca w godz.: 8-16, umowa o pracę w zastępstwie (około 1,5 roku). Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie kompletu dokumentów (CV, list motywacyjny) wpisując w tytule maila PUP + nazwę stanowiska na adres: rekrutacja (at) hasco-lek.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI FARMACEUTYCZNEJ HASCO-LEK S.A. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, tworzenie baz danych klientów, umawianie spotkań z klientami, realizacja działań w zakresie wsparcia sprzedazy, kompletowanie i archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie gości do ośrodka poprzez zameldowanie, zakwaterowanie zgodnie z wcześniejszą rezerwacją, wydawanie kluczy do pokoi. Kierowanie samochodów na parking. Nadzorowanie terenu ośrodka poprzez monitoring. Realizowanie połączeń, telefonicznych, prowadzenie rejestru połączeń telefonicznych. Wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie poczty przychodzacej i wychodzącej.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Realizacja zadań wynikających z Ustawy o świadczeniach rodzinnych
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Katowice (śląskie)
ewidencjonowanie i dekretowanie dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont (faktury zakupu, wyciągi bankowe, polecenia księgowania), prowadzenie scentralizowanego rejestru sprzedaży i zakupów, uzgadnianie podatku VAT w oparciu o sporządzoną ewidencję zakupu i sprzedaży, sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT-7, przygotowywanie arkuszy inwentaryzacyjnych, udział w opracowywaniu sprawozdań finansowych miesięcznych oraz rocznych, zgłaszanie szkód majątkowych i komunikacyjnych - współpraca z Kancelarią Brokerską
Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji - 2018-08-24 - Zebrzydowice Górne (śląskie)
Sprawdzanie pod względem formalno- rechunkowym dokumentów finansowo-księgowych, terminowe i prawidlowe prowadzenie ewidencji księgowej, archiwizowanie dokumentacji zewnętrznej/wewnętrznej, przygotowywanie korespondencji wychodzącej, wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
WARUNKI PRACY Praca biurowa, wyjazdy służbowe w obrębie granic powiatu. Czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. ZAKRES ZADAŃ prowadzenie rejestrów PINB uczestniczenie w czynnościach kontrolnych terenowych i sporządzanie protokołów, notatek służbowych przygotowywanie okresowych sprawozdań prowadzenie archiwum PINB opracowywanie treści decyzji i postanowień oraz pism procesowyc
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO WAŁCZ - 2017-04-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- PRZYGOTOWANIE DECYZJI O PODLEGANIU I USTANIU UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ROLNIKÓW i DOMOWNIKÓW ORAZ W POZOSTAŁYCH SPRAWACH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ,- REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU KOORDYNACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO WYNIKAJACYCH Z AKTÓW I INSTRUKCJI WSPÓLNOTY EUROPEJSKIEJ I UMÓW MIĘDZYNARODOWYCH,- SPORZADZANIE I UZGADNIANIE SPRAWOZDAŃ STATYSTYCZNYCH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH, - PRZEPROWADZANIE WIZYTACJI GOSPODARSTW ZADŁUŻONYCH ROLNIKÓW, - KSIĘGOWANIE SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE SPOŁECZNE I ZDROWOTNE.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZADZEŃ BIUROWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ORIENTACJA NA INTERESANTA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT. B GODZINY PRACY OD 7-15MIEJSCE PRACY-SZCZECIN-UL. CHMIELEWSKIEGODOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAĆ LISTWONIE NA ADRES:UL. SŁOWIAŃSKA 5, 75-847 KOSZALIN ZGODNIE Z WYTYCZNYMI W OGŁOSZENIU ZAMIESZCZONYM NA STRONIE INTERENTOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA W KRUS" Z NASTĘPNIE "OR W KOSZALINIE"
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2018-04-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca przy obsłudze kasy fiskalnej, rozliczanie kasy po zakończonej zmianie, obsługa klienta, dbanie o porządek w miejscu wykonywania pracy, wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-12-01 - Tarnów (małopolskie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łęczyca (łódzkie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Sprzątanie pomieszczeń tj. korytarze, pomieszczenia sanitarne.
POLITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Gdańsk (pomorskie)
Staż w ramach POWER. Czynności urzędniczo-biurowe realizowane w Wydziale Polityki Społecznej i Zarządzania Kryzysowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Brzesko (małopolskie)
wykonywanie przelewów dla kontrahentów, obsługiwanie programówdekretwanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Organizacja zawodów żużlowych,naprawa i serwisowanie motocykli żużlowych,uzupełnianie magazynów z częściami motocyklowymi,zajmowanie się zaopatrzeniem warsztatu klubowego
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Częstochowa (śląskie)