REFERENT DS. ADMINISTRACJI Środa Wielkopolska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: referent ds. administracji
Data publikacji: 2018-07-25
Lokalizacja: Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Środa Wielkopolska, powiat: średzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: referent ds. administracji
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Środa Wielkopolska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 30.11.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej
Adres pracodawcy:
Kosynierów 46, 63-000 Środa Wielkopolska, powiat: średzki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: średzki
Gmina pracodawcy: Środa Wielkopolska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Środa Wielkopolska
Ulica pracodawcy: Kosynierów
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 25.07.2018
Oferta pracy ważna do: 01.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych dot. usterek w budynkach oświatowych i niemieszkalnych. Rejestrowanie zgłoszeń w rejestrze do tego przeznaczonym. Pilnowanie terminowości wykonywania zgłoszeń. Obsługa urządzeń biurowych. Segregowanie korespondencji wg wcześniejszej dekretacji przez kierownika działu. Przygotowywanie odpowiedzi do korespondencji przychodzącej wg wskazówek kierownika działu. Wstępne przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych. Przygotowywanie danych do porównań ofertowych. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego działu. Kserowanie i skanowanie dokumentacji w dziale m. in. pism, wniosków, map terenów, projektów budynków itp.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Legionowo (mazowieckie)
nauczanie dzieci w wieku 3-6 lat
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE BAJKA - 2018-09-14 - Konarzewo (wielkopolskie)
Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej, 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów;zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
- Sprawowanie nadzoru nad serwisem i rozwojem systemów AKPiA i telemetrii funkcjonujących w Spółce. Wdrażanie nowych systemów pomiarowych, automatyki oraz telemetrii.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o kierunku automatyka lub elektronika. Doświadczenie nie jest wymagane. Uprawnienia elektryczne G1/E do 1 kV. Prawo jazdy kat. B. Znajomość programowania i obsługi sterowników PLC. Znajomość programów narzędziowych do programowania sterowników PLC. Znajomość systemów AKPiA. Znajomość obsługi systemu SCADA. Znajomość czytania dokumentacji technicznej. Znajomość obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)
REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Żabikowo (wielkopolskie)
Obsługa i analiza umów z kontrahentami, prace wspomagające dział Zamówień Publicznych, składanie wniosków zakupowych, archiwizacja dokumentów
MANBROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac związanych z przygotowaniem do montażu, montażem i kontrolą działania róznego rodzaju rowerów. Przygotowanie rowerów do sprzedaży.
CONCEPT BIKE Andrzej Piasecki - 2016-01-18 - Jabłonna (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Borek (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowychprzyjmowanie i wysyłanie korespondencjikompletowanie i archiwizowanie dokumentów osób bezrobotnychprzygotowywanie dokumentów związanych z obsługą osób bezrobotnych oraz pracodawcówpomoc w obsłudze osób bezrobotnych i poszukujących pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Cieszyn (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Legnica (dolnośląskie)
a) sporządzanie list płac z wynagrodzeń pracowników oraz list płac z chorobowego pracowników.b) sporządzanie raportów dla ZUS i ich rozliczanie.c) obsługa programu PŁATNIK.d) wystawianie deklaracji podatkowych PIT oraz PIT 4.e) naliczanie wynagrodzeń do celów emerytalno – rentowych Rp - 7.f) sporządzanie informacji dotyczących wynagrodzeń do sprawozdania SIO, sprawozdań GUS, z wynagrodzeń wg awansu zawodowego nauczycieli.g) sporządzanie wydruków kart wynagrodzeń oraz zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkachh) prowadzenie teczek osobowych pracownikówi) przygotowywanie umów o prace i świadectw pracy,j) przygotowywanie skierowań na badania okresowe pracowników
Szkoła Podstawowa nr 1 - 2018-09-19 - Rumia (pomorskie)
znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office),umiejętność pracy w zespole,chęci do pracy, mile widziana znajomość systemu Impuls;prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy, zamawianie surowców u zewnętrznych dostawców, rozliczanie faktur, wypełnienie raportów produkcyjnych, wypełnianie kart pracy pracowników, dbałość o wysoką jakość pracy
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji w zakresie planowania i realizacji należnych ryczałtów na żywienie osób, wprowadzanie i księgowanie faktur od dostawców
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-05-19 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
•Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów •Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowaniadla prawidłowego ich funkcjonowania •Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania •Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w Dziale Księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Referent ds. gospodarki materiałowej
PRZEDSIĘBIORSTWO HYDRAULIKI SIŁOWEJ "HYDROTOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Białystok (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktu z klientami, prowadzenie negocjacji, analiza zapytań ofertowych
CONTROL PROCESS S.A. - 2018-01-18 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentów dotyczących przetargów, udział w pracach komisji przetargowej, korespondencja z oferentami.
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie - 2017-07-21 - Bełchatów (łódzkie)
sporządzanie umów najmu, logowanie kandydatów do szkoleń, sporządzanie zestawień i kalkulacji, redagowanie pism
Liga Obrony Kraju Stowarzyszenie Biuro Zarząd Gł. O/ w W-wa - 2016-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
ANALIZA RYNKU BRANŻOWEGO NA uKRAINIE I W kIRGISTANIE, NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z PODMIOTAMI MAJĄCYMI SIEDZIBĘ NA UKRAINIE I W KIRGISTANIEBUDOWANIE KORZYSTENGO WIZERUNKU FIRMY
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie kontroli i rozliczeń
KOIMEX S.A. - 2016-08-08 - Świebodzin (lubuskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
-Mechanika pojazdów dostawczych,-Możliwość zakwaterowania,-Kontakt telefoniczny: Adam Rąbała 509-706-134 oraz Agnieszka Rąbała 506-761-005.
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2017-09-05 - Bielawki (pomorskie)
Zarządzanie projektem. koordynacja zmian w projektach w organizacji, kontakt z klientem zewnętrznym.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-07-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa kadrowa ok. 26 osób, bieżąca obsługa sekretariatu, rozliacznie delegacji,
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-11-16 - Radzionków (śląskie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie 1 rok, bardzo dobra obsługa komputera, dobra znajomość pakietu MS Office.- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,- obsługa dokumentacji kadrowo -płacowej oraz sporządzanie specyfikacji dokumentów,- raportowanie danych,
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K. - 2016-09-09 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, sprzątanie. Dowóz potraw do klienta.
"GASCO" Marcin Raczkiewicz - 2017-01-05 - Jaraczewo (wielkopolskie)