REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Krotoszyn oferta pracy Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie wyższe, doświadczenie 1 rok, bardzo dobra obsługa komputera, dobra znajomość pakietu MS Office.- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,- obsługa dokumentacji kadrowo -płacowej oraz sporządzanie specyfikacji dokumentów,- raportowanie danych,
Data publikacji: 2016-09-09
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-700 Krotoszyn 6, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie wyższe, doświadczenie 1 rok, bardzo dobra obsługa komputera, dobra znajomość pakietu MS Office.- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,- obsługa dokumentacji kadrowo -płacowej oraz sporządzanie specyfikacji dokumentów,- raportowanie danych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Bardzo dobra obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
Ślężna 118, 53-111 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Ślężna
Numer budynku pracodawcy: 118
danePracodawcy_nrKraz: 13589
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 09.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
· Terminowa i sprawna obsługa zajęć egzekucyjnych zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami · Obsługa uchyleń, aktualizacji i innych pism wpływających do organów egzekucyjnych · Obsługa telefoniczna i mailowa w zakresie obsługi zajęć egzekucyjnych
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, sporządzanie projektów pism, obsługa najemców
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Siedlce (mazowieckie)
Bezpośredni kontakt z klientem.
BIURO PODRÓŻY PANORAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"BUDCAR" G.K. Szozda Sp. j. - 2017-06-16 - Lubań (dolnośląskie)
- rejestrowanie tytułów wykonawczych- rejestrowanie zajęć w ewidencji- rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących- przygotowanie pism do wysyłki- kompletowanie akt w związku ze zbiegiem egzekucji- regulowanie pism urzędowych w prowadzonych postępowaniach na wniosek klienta urzędu- przygotowanie akt do przekazania do archiwum- wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji z zakresu pracy kierowców, weryfikacja kart drogowych
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu, zarządzanie obiektem informacji i dokumentów, organizacja seminariów, targów i udział w nich, opracowywanie i kompletacja ofert handlowych, opracowywanie materiałów do prezentacji i reklam, organizacja spotkań i wyjazdów słuzbowych, samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych; obsługa studentów; prowadzenie dokumntacji studentów; prowadzenie spraw związanych z biblioteką i czytelnią
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Tarnów (małopolskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie, mile widziane adm., ekonomiczne; obsługa komputera; niekaralność; zakres obowiązków: obsługa sekratariatu, urządzeń biurowych, komputera, przyjmowanie i wysyłanie poczty, prowadzenie dzienników, sporządzanie spisów archiwalnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: KMP Gliwice, Knurów, Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie towaru na stan magazynowy w systemie CDN
PARTNER XXI KLEKS SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Powiatowego Zespołu d/s Orzekania o Niepełnosprawności, obsługa interesantów, sporządzanie pism dotyczących prowadzenia postępowań administracyjnych, segregowanie i archiwizacja akt.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Siedlce (mazowieckie)
przewóz betonu na terenie Wrocławia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ROKA - 2015-11-26 - Wrocław (dolnośląskie)
-Przewóz towarów na terenie UE,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel: 602-224-903, 692-410-881.
FHU "FRANK" MARCIN ŁADYGA - 2018-06-13 - Niemcy (Niemcy)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zakres obowiązków związanych z wykonywaniem zawodu pokojowa
ZAJAZD "POD WIERZBĄ" BOGUSŁAW MAKAREWICZ - 2015-11-30 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowywanie miejsca pracy do poszczególnych zabiegów, pomoc przy ich wykonywaniu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Wyszków (mazowieckie)
-Prace przy elewacjach (ocieplanie,tynkowanie), kafelkowanie,układanie kostki brukowej, wykonywanie zabudowy płytami kartonowo-gipsowymi,-Praca na terenie Tczewa i okolic,-Kontakt telefoniczny 58-530-23-10. e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2017-06-28 - Tczew (pomorskie)
monter
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa sekretariatu, przyjmowanie i wysyłanie korenspondencji, sporządzanie zestawień księgowych, wystawienie faktur, ksiegowanie i dekretowanie faktur.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2018-04-27 - Słupsk (pomorskie)
- obróbka wstępna artykułów spozywczych- utrzymanie czystości w kuchni- ręczne oraz maszynowe mycie naczyń- pomoc w przygotowywaniu posiłków- przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Przyłęków (śląskie)
- przeprowadzanie kontroli wymaga bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, a praca ma charakter złożony,- pracownik zajmujący stanowisko samodzielnie wybiera metodę kontroli oraz dokumenty do kontroli,- zagrożenie korupcją.Kontakty zewnętrzne:- z kontrolowanymi lub ich przedstawicielami w celu weryfikacji kontrolowanych zdarzeń gospodarczych,- z pracownikami innych organów kontroli(innych urzędów skarbowych, urzędu kontroli skarbowej) lub organów ścigania( policja, straż graniczna).Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników szkoły, prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie stosownych sprawozdań, w razie konieczności zastępowanie głównego księgowego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHOBIENI - 2017-08-23 - Chobienia (dolnośląskie)
Obsługa wiertnicy diamentowej
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Nowy Targ (małopolskie)
sporzadzanie wniosków projektowych w celu otrzymania dofinansowania na realizację stazy zawodowych dla młodzieżyoraz wymian międzynarodowej, realizacja, koordynacja, rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE, nawiązywanie współpracy z polskimi oraz zagranicznymi partnerami w realizacji projektów, wyjazdy zorganizowane w ramach projektów
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2017-06-06 - Białystok (podlaskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Sprzątanie terenu wokół budynku urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Oleśnica (świętokrzyskie)
Księgowanie dokumentów, obsługa księgowa klientów. Praca na umowę zlecenie w godz. 08.00-16.00. Osoba musi posiadać status studenta.
SOLID PARTNER Tomasz Łaszczych - 2015-12-22 - Zabrze (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; obsługa komputera oraz pakietu MS Office; Zakres obowiązków: obsługa klientów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie analiz, przygotowywanie ofert, aktualizacja baz danych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż internetowa, praca w godz. 7-15/14-20
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-02-10 - Opole (opolskie)