REFERENT DS. KONTROLI PODATKOWEJ W SAMODZIELNYM REFERACIE KONTROLI PODATKOWEJ Kołobrzeg oferta pracy Urząd Skarbowy w Kołobrzegu
Stanowisko: REFERENT DS. KONTROLI PODATKOWEJ W SAMODZIELNYM REFERACIE KONTROLI PODATKOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 280,46 PLN
Zakres obowiązków: - przeprowadzanie kontroli wymaga bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, a praca ma charakter złożony,- pracownik zajmujący stanowisko samodzielnie wybiera metodę kontroli oraz dokumenty do kontroli,- zagrożenie korupcją.Kontakty zewnętrzne:- z kontrolowanymi lub ich przedstawicielami w celu weryfikacji kontrolowanych zdarzeń gospodarczych,- z pracownikami innych organów kontroli(innych urzędów skarbowych, urzędu kontroli skarbowej) lub organów ścigania( policja, straż graniczna).Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227
Data publikacji: 2016-02-04
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Skarbowy w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 2, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie kontroli wymaga bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, a praca ma charakter złożony,- pracownik zajmujący stanowisko samodzielnie wybiera metodę kontroli oraz dokumenty do kontroli,- zagrożenie korupcją.Kontakty zewnętrzne:- z kontrolowanymi lub ich przedstawicielami w celu weryfikacji kontrolowanych zdarzeń gospodarczych,- z pracownikami innych organów kontroli(innych urzędów skarbowych, urzędu kontroli skarbowej) lub organów ścigania( policja, straż graniczna).Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 280,46 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. KONTROLI PODATKOWEJ W SAMODZIELNYM REFERACIE KONTROLI PODATKOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali urzędnicy do spraw podatków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 280,46 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zdolność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość prawa podatkowego
Nazwa pracodawcy: Urząd Skarbowy w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys i list motywacyjny oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoInne dokumenty i oświadczenia: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin składania dokumentów: 07-02-2016 Miejsce składania dokumentów: Izba Skarbowa Roosevelta 1,2 70-525 Szczecin Izba Skarbowa Roosevelta 1,2 70-525 Szczecin kancelaria p.028 ( z dopiskiem referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Roosevelta
Numer budynku pracodawcy: 1,2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali urzędnicy do spraw podatków
Data dodania oferty pracy: 04.02.2016
Oferta pracy ważna do: 07.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie akt personalnych żołnierzy do archiwum wojskowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Płock (mazowieckie)
jw.
Stowarzyszenie GPP Ekologia - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa programów księgowych, kserokopiarki,przyjmowanie od lokatorów zgłoszeń o awariach, przygotowywanie poczty,rejestracja pism przychodzących i wychodzących, zastepstwo innych pracowników przebywających na urlopie, wykonywanie poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- praca w biurze rachunkowym,- weryfikacja zgodności danych z ewidencji z dokumentacją źródłową
ALO-2 SP.Z O.O - 2018-08-24 - Kobylniki (wielkopolskie)
montaż elektrycznych instalacji inteligentnych, konserwacja i serwis elektrycznych instalacji inteligentnychPRACA TEREN POLSKI
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Świlcza (podkarpackie)
wystawianie dokumntów magazynowych: przyjmowanie , wystawianie faktur zakupu WNT, wykonywanie wycen towaru w Excel, kontrola obrotu opakowaniami zwrotnymi, nadzór nad poprawnością danych w systemie magazynowym, inne czynności zlecone przez przełożonegow pierwszej kolejności przesłać cv na e-mail, po 10.04.2017r. kontakt telfoniczny: 692 996 313
Grajewscy Sp. Jawna - 2017-04-07 - Świebodzice (dolnośląskie)
obsluga programu kom -księgowego, sporządzanie umów na dosatwy wody i odporwadzania ścieków,wystawianie FV za wode i ścieki, odczytywanie wodomierzy, wysatwianie upomnieńerta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wydawanie orzeczeń o niepełnosprawności, legitymacji oraz kart parkingowych.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie - 2018-05-18 - Bytów (pomorskie)
- obsługa sekretariatu- prowadzenie korespondencji- nadzór na obiegiem dokumentów- obsługa urządzeń biurowych- archiwizacja dokumentów
NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2018-01-24 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, redagowanie zleceń w programie,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-06-16 - Węgry (opolskie)
czynności pomocnicze na produkcji, branża spożywcza, miejsce wykonywania pracy woj. opolskie, teren całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w salonie fryzjerskim
Salon Fryzjerski "Anita" - 2016-06-27 - Cewice (pomorskie)
Zatrudnimy spawaczy metodami 135MAG,141TIG,Elektroda 111 ( najlepiej wszystkie razem). Doświadczenie w wykonywanym zawodzie minimum 5 lat. Warunkiem będzie pozytywne wykonanie próbek. Więcej informacji na temat pracy na rozmowie. Wynagrodzenie 3500 zł brutto - do uzgodnienia. Aktualne CV prosimy przesyłać na adres e-mail: praca (at) comstal.com.pl z wybranymi osobami skontaktujemy się.
PPUH Comstal Gołąb Adam - 2016-12-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prace w sadzie
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Lipno (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły, obsługa biurowa uczniów, rodziców, nauczycieli oraz istytucji. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Wymagania: wykształcenie średnie - biurowe, spaż pracy powyżej 2 lata, prawo jazdy kat. B.
Szkoła Podstawowa im. płk Stanisława Dąbka w Sychowie - 2016-10-05 - Sychowo (pomorskie)
prace księgowe (rozrachunki, kontrola dokumentów, archiwizacja)
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Balice (małopolskie)
Przyjmowanie i rejestracja zamówień, obsługa kontrahentów, przygotowywanie prób handlowych do wysyłki, nadzór i archiwizacja faktur, sporządzanie raportów sprzedaży. Wymagania: wykształcenie średnie, łatwość nawiązywania kontaktów, punktualność i skrupilatność, dobra organizacja pracy, obsługa podstawowych programów komputerowych.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-21 - Wejherowo (pomorskie)
- księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wystawianie faktur- dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość w wykonywanej pracy
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Opole (opolskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
DOM POGRZEBOWY "FENIX" - 2016-03-14 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca z użytkownikiem biblioteki, Układanie i porządkowanie księgozbioru. Prowadzenie zajęć bibliotecznych, edukacyjnych. Praca na komuterze.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Będzino (zachodniopomorskie)
Telefoniczny kontakt z kontrahentami, wprowadzanie danych do systemu, obsługa sekretariatu.
Z PIECA RODEM SP. Z O.O. - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
realizacja zadań w zakresie utrzymania i użytkowania obiektów w oddziale i podległych jednostkach
ZUS II Oddział w Łodzi - 2017-10-20 - Zduńska Wola (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe (ekonomiczne lub administracyjne); zakres obowiązków: przyjmowanie i wysyłanie poczty; rejestrowanie faktur; prowadzenie ewidencji i czasu pracy; prowadzenie ewidencji płatności ; przygotowywanie zestawień dokumentów do przek. do księgowości; pomoc przy organizacji imprez; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Toszek
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Toszek (śląskie)
Sprzątanie powierzchni biurowych
Industry Personel Services Sp z o.o. Wrocław - 2017-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)