REFERENT DS. ROZLICZEŃ Węgry oferta pracy Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, redagowanie zleceń w programie,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Data publikacji: 2016-06-16
Lokalizacja: Węgry (opolskie)
Pracodawca: Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pustkowska 18, 46-023 Węgry, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, redagowanie zleceń w programie,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa programu rozliczeniowego, komunikatywność
Nazwa pracodawcy: Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4, 65-810 Śmiłowo, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Kaczory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śmiłowo
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 16.06.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dział Czynności Analitycznych i Sprawdzającychprzyjmowanie wniosków, weryfikacja poprawności złożonyh dokumentów, obsługa systemu POLTAX i BIBLIOTEKA AKT,obsługa korespondencji urzędowej
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Lubań (dolnośląskie)
prace administracyjno-biurowo-księgowe
MENADŻER mgr inż. Zdzisław Sadowski - 2017-03-16 - Łazy (śląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość, finanse, podatki lub ekonomia.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)2 letni staż pracy w księgowościb)znajomość: ustawy o rachunkowości ( Rozdział 1 i 2), ustawy o podatkach i opłatach lokalnych ( Rozdział 3 i 6), rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych, ustawy Ordynacja podatkowa ( Dział III, IV, VII), ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Realizacja zadań związanych z wymiarem podatku od środków transportowych osób fizycznych.2)Realizacja zadań związanych z prowadzeniem księgowości podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku rolnego osób fizycznych, podatku leśnego osób fizycznych.3)Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych rozrachunków podatkowych.4)Rozliczanie inkasentów z kwitariuszy przychodowych K-103 w zakresie poboru podatków.5)Przygotowywanie wniosków do ukarania w stosunku do podatników uchylających się od płatności.6)Zabezpieczanie wierzytelności podatkowych poprzez wpis hipoteki do Księgi Wieczystej oraz zastawu skarbowego.7)Podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania skutecznych środków egzekucji wobec podatników.8)Bieżąca kontrola terminowości wpłat z tytułu podatków oraz stanu nadpłat na kartach kontowych podatników oraz przygotowywanie zawiadomień o zwrocie nadpłat bądź zarachowanie nadpłat na poczet innych zaległości podatkowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
Wg zawodu
DG Meble Ewa Dziurzyńska - 2016-12-06 - Jasień (lubuskie)
- prowadzenie postępowań w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w Wydziale Prawno-Organizacyjnym i Ochrony Konsumentów Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy,- prowadzenie poradnictwa konsumenckiego.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2017-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: zawodowe techniczne, spec.: Operator maszyn CNC; staż pracy: 3-lata; bardzo dobra znajomość rysunku technicznego; umiejętność obsługi urządzeń pomiarowych; odpowiedzialność, zaangażowanie oraz dokładność wykonywania zadań; b. dobra organizacja pracy; umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów natury technicznej; zakres obowiązków: ustawianie i obsługa elektro-drążarek CNC, dobór narzędzi mocujących oraz materiałów produkcyjnych, czyszczenie i konserwacja obsługiwanych maszyn, nadzór jakościowy nad wykonanymi detalami, praca z dużymi dokładnościami; trzy zmiany; miejsce pracy: Przyszowice;
GATNER DARIUSZ Firma Handlowo-Usługowa "DAREX" - 2016-12-16 - Przyszowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Białystok (podlaskie)
Spawanie detali produkcyjnych w oparciu o rysunek techniczny, ze szczególnym uwzględnieniem obróbki spoin
Farmtech Sp. z o. o. - 2017-09-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
składanie zamowueń na surowce i materiały, kontakt z klientami zewnętrznymi, realizacja zakupów.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łomianki (mazowieckie)
Opracowywanie dokumentacji szkoleniowej: harmonogramy, protokoły, dzienniki zajęć, zaświadczenia, opracowywanie ofert szkoleniowych, komunikacja z kontrahentami (telefonicznie, internetowo). Wymagania: wykształcenie wyższe, dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel) i Internetu.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wejherowo (pomorskie)
sczepienie, spawanie elementów konstrukcji stalowych
FAMUR S.A., systemy ścianowe "GLINIK" o/Gorlice - 2018-06-28 - Gorlice (małopolskie)
Opracowywanie kosztów, planowanie wyników ekonomiczno - finansowych, kontola wykonania i rozliczanie planowanych budżetów kosztów, sporządzanie analiz rentowności, bieżącej sytuacji finansowej, sporządzanie jednostkowych kosztów produkcji, opracowywanie zakładowych norm pracy.
Zakłady Ceramiczne BOLESŁAWIEC Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
cięcie płyt laminowanych, umiejetność czytania i rozpisywania projektów
Tomasz Krakowski Eskars - 2016-12-19 - Dobroń (łódzkie)
sporządzanie prokołów spotkań
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Kościan (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, wystawianie zaświadczeń, sprządzanie list płac, obsługa programu Płatnik, znajomość Exel, Word.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Przeworsk (podkarpackie)
x
USŁUGI BUDOWLANE I HANDEL ANDRELCZYK TOMASZ - 2016-10-07 - Białystok (podlaskie)
Obsługa gości, serwowanie dań ciepłych i zimnych oraz napoi.
kontakt przez OHP - 2016-12-23 - Przemyśl (podkarpackie)
Monter żaluzji
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzorowanie zamówień publicznych, gospodarowanie środkami trwałymi, zarządzanie budynkami i pomieszczeniami
Nadleśnictwo Grotniki - 2017-04-07 - Zgierz (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
- Zbieranie informacji o potencjalnych rynkach zbytu, - Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o budowanie i utzymanie więzi z istniejącymi klientami i firmami,- Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "CERPLAST" Sp. z o.o - 2017-10-04 - Ropczyce (podkarpackie)
Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą towarów w podległych placówkach handlowych, monitorowanie umów z kontrahentami, kontrola funkcjonowania placówek handlowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Siedlce (mazowieckie)
prace murarskie-budowa od podstaw do stanu surowego*praca na terenie Krakowa i wokół do ok. 20-30 km; *dojazd zapewniony z siedziby firmy
LUXDOM FIRMA HANDLOWO-BUDOWLANA - 2016-02-09 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie towarów do sprzedaży. Sprzedaż towarów. Profesjonalna obsługa klienta.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Zamość (lubelskie)
- nawiązywanie współpracy z międzynarodowymi Partnerami, - realizacja założonych celów sprzedażowych, - tworzenie ofert/kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, - przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, - monitorowanie rynku, - reprezentowania firmy na międzynarodowych targach. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali C, E, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 533 433 770, CV na e-mail: mikoda (at) jollyheap.com
JollyHeap Svitlana Sapunova - 2017-11-30 - Smardzów (dolnośląskie)
Pierwszy Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biuroweDrugi Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Żory (śląskie)
obsługa procesu rekrutacji, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie dokumentów zatrudnieniowych, obieg dokumentów i korespondencji, prowadzenie ksiegi zrekrutowanych i zwalnianychwynagrodzenie 1700-1800 zł netto
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, odbieranie telefoniczne zamówień, rozliczanie kierowcy za dowozymile widziane doświadczenie na danym stanowisku
"PRZYSTANEK ALASKA" Anna Tumasz - 2016-02-25 - Dziwnówek (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Chechło (małopolskie)
zakres księgowości finansowej lub windykacji
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Świętochłowice (śląskie)