REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Świętochłowice oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: zakres księgowości finansowej lub windykacji
Data publikacji: 2016-08-31
Lokalizacja: Świętochłowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zakres księgowości finansowej lub windykacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: umowa na zastepstwo dla 1 osoby (okres ok. 3 lat)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świętochłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: s
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
Plebiscytowa 3/7, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Świętochłowice
Gmina pracodawcy: Świętochłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętochłowice
Ulica pracodawcy: Plebiscytowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 31.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawna oraz profesjonalna obsługa gości. Obsługa centrali telefonicznej, a także innych urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (preferowana inżynieria środowiska), umiejętność obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Racibórz (śląskie)
prace biurowe w dziale kadr
STEKOP S.A. Zakład Pracy Chronionej - 2016-08-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowaMiejsce pracy: Urząd Skarbowy-Stare MiastoKontakt z pracodawcą telefoniczny.Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie i gromadzenie danych statystycznych z poszczególnych stanowisk. Aktualizacja bazy danych. Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Wykonywanie raportów komputerowych dla potrzeb analizy i oceny. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowywanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań Działu informatyki i statystyki.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Gdynia (pomorskie)
l)prowadzeme, na podstawie dowodów księgowych,ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym 2. obsługa finansowo-księgowa placówki prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu finansowo-księgowego3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostawi usług 4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT Znajomo i ść rachunkowości budżetowej sporządzanie deklaracji cząstko)j 5)rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji;6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów Ii wydatków;7)przestrzeganie dyscypliny bud żetowej;8)stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;9)bie4ce monitorowanie zmian w obowi ązuj ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;I O)przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;11 )należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;1 2)prowadzeme korespondencji w zakresie sprawfinansowych;13)informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowi ązków oraz innych jczynników mogących negatywnie wpłynąć nadziałalność jednostkiZadania pomocniczeProwadzenie i przechowywanie dokumentacjizwiązanej z zakresem obowi ązków, zgodnie zobowiązującymi przepisami oraz zasadamiustalonymi przez jednostkę.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sekretariatu Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi m.in. obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej (przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie, przygotowywanie do wysyłki, kontrola formalna pism wychodzących); obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów eDok; prowadzenie stosownych rejestrów i ewidencji (w tym rejestru korespondencji, zwrotnych poświadczeń odbioru, pocztowej książki nadawczej, pieczęci, poleceń wyjazdów służbowych); archiwizacja wytwarzanej dokumentacji.
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W ŁODZI - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
współudział w redagowaniu gazetki, pomoc w realizacji programów specjalistycznych, prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie samochodu terenowego. Rozwożenie ludzi wraz ze sprzętem geofizycznym. Zatrudnienie na okres 2 m-cy (z możliwością dłuższej współpracy). W ciągu dnia wydawany jest posiłek regeneracyjny. Możliwość dalszej współpracy i wyjazdów krajowych.
GRUPA ATERIMA Sp. z o.o. S.K. - 2017-12-21 - Wola (śląskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca w godz. 9-17
Premium Work Sp. z o.o - 2017-07-14 - Opole (opolskie)
1. Ewidencjonowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej.2. Oznaczanie i wysyłka korespondencji wychodzącej.3. Obsługa urządzeń technicznych: poczty e-mail, telefaxu, kserokopiarki.4. Kierowanie ruhem interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Garbalin (łódzkie)
Praca na bazach danych, tworzenie raportów z monitoringu, prowadzenie projektów sprzedażowych i zakupowych, tworzenie procesów pomocnych dla działu handlowego. Kontakt z pracodawcą: ALICJA.GARNCAREK (at) CENTROZLOM.COM.PL lub 71 356 66 32.
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A - 2016-01-20 - Wrocław (dolnośląskie)
-
Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku - 2016-01-28 - Białystok (podlaskie)
jw.
DELGROSS Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadań w zakresie gospodarki energetycznej opracowywanie norm należności paliw stałych i płynnych, przygotowywanie umów na dostawy mediów, rozliczenie zużycia paliw do celów grzewczych, analiza zużycia energii elear., udział w sporządzaniu bilansów energetycznych, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, znajomość przepisów dot. urządzeń elektrycznych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-06-19 - Nowa Dęba (podkarpackie)
naprawa
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Namysłów (opolskie)
Nauka obsługi kasy fiskalnej. Przyjmowanie, wycena i wykładanie towaru. Prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Korniaktów Północny (podkarpackie)
Prace budowlane.
Usługi Remontowo-Budowlane Tadeusz Gołuński - 2018-03-02 - Leśno (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- udzielanie informacji dotyczących ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz świadczeń rolników,- wydawanie zaświadczeń dotyczących ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz świadczeń rolników,- przyjmowanie wniosków dotyczących ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz świadczeń rolników, - prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki.- prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca nie wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-08-13 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Warka (mazowieckie)
pomoc w archiwizowaniudokumentówuzupełnianie rejestrów i ewidencjiobsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Świdrów (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu działalności harytatywnej i promocji PCK a także działalności edukacyjnej (zdrowy styl życia, pierwsza pomoc) RPO dla osoby pow. 50 r. ż.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Pabianice (łódzkie)
Pomoc kuchenna, również praca w godzinach nocnych.
HR NAVIGATOR BEATA SIADEK - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale planowania. Planowanie zajęć na uczelni.
KRAKOWSKA WYŻSZA SZKOŁA PROMOCJI ZDROWIA Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE - 2018-05-07 - Kraków (małopolskie)
-prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Świebodzin (lubuskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Realizacja przyjętej strategii marketingowej firmyWspółtworzenie i realizacja działań promocyjno-reklamowych w zakresie ATL/BTL (w tym aktualizacja i tworzenie katalogów firmowych, gazetek promocyjnych, ulotek i folderów reklamowych)Monitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji do prowadzonych działań firmyRedagowanie tekstów informacyjnych na potrzeby firmy (w tym teksty na stronę internetową, teksty informacyjne do kontrahentów, informacje prasowe)Aktualizacja informacji i danych marketingowych w wewnętrznym systemie firmyUdział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Lubsza (opolskie)