REFERENT Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Data publikacji: 2017-01-13
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pon. do pt. w godzinach 07:30-15:30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, dobra znajomość obsługi komputera. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub przesyłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: "Dotyczy zatrudnienia na stanowisko referanta" w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9, w terminie do dnia 25.01.2017 r. ( tj.14 dni od dnia opublikowania w BIP).
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
curriculum vitae,list motywacyjny,dokument poświadczający wykształcenie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadanym obywatelstwie ( w przypadku osób będących obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 13.01.2017
Oferta pracy ważna do: 25.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1.Prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu 2.Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku, wpisywanie jej do dziennika korespondencji3. Przygotowywanie projektów korespondencji okolicznościowej oraz informacyjnej o Banku
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2018-06-07 - Poddębice (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rozliczanie płac i ZUS, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencja urlopów oraz zwolnień lekarskich
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
przyjmowanie towaru, obsługa wózka jezdniowego
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Bargły (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń szkolncyhtj. klas, korytarzy, toalet, w tym mycie okien
Zespół Szkół im. Prezydenta Jgnacego Mościckiego - 2018-07-31 - Zielonka (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu działalności harytatywnej i promocji PCK a także działalności edukacyjnej (zdrowy styl życia, pierwsza pomoc) RPO dla osoby pow. 50 r. ż.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Pabianice (łódzkie)
wg stanowisk, przygotowywanie posiłków, dbanie o porządek w miejscu pracy, wydawanie posiłków
Stacja Narciarska LASKOWA-KAMIONNA - Chwastek & Chwastek - 2016-11-07 - Laskowa (małopolskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
transport materiałów, pomoc innym pracownikom przy ich obowiązkach, utrzymywanie porządku na budowiie, wwywożenie gruzu. Praca na terenie kraju, najczęściej Zabrze i okolice.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BIENIA Artur Bienia - 2016-09-06 - Zabrze (śląskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)
Obsługa gości.
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-WYPOCZYNKOWY A. Siwik-Karwowska - 2017-01-20 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie marką, reklamą, firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Strzałków (łódzkie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych, przedstawianie klientom ofert. Praca wykonywana w siedzibie firmy, możliwość wyjazdów do klienta.
MAŁGORZATA ZASADA - 2016-05-06 - Lublin (lubelskie)
weryfikacja zgodności faktur z zawartymi umowami,uzgadnianie z dostawcami prawidłowości wystawionych faktur,wspieranie kierownika działu w realizacji zamówień publicznychewidencjonowanie oraz rozliczanie pracy kierowców oraz samochodów służbowych[Praca na okres próbny] : 01.02.2017r.-30.04.2017r.[Godzina zakończenia pracy] : 15:05KOntakt z pracodawcą: osobisty lub tel. 71 3295843
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Legnica (dolnośląskie)
praca przy komputerze, sprzedaż towarów, w tym odczynników chemicznych, bezpośredni i telefoniczny, mailowy kontakt z klientem, wystawianie faktur, paragonów oraz innych dokumentów np. magazynowych
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-01-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
- sortowanie wyrobów szklanych
ASA Glass Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Krosno (podkarpackie)
Księgowanie operacji gospodarczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o rachunkowości, i polityką rachunkowości Analiza rozrachunków z dostawcami, uzgadnianie saldPrzygotowywanie kompensat wzajemnych zobowiązań i należności z kontrahentamiProwadzenie rejestrów pomocniczych VATWeryfikacja oraz dekretacja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowymProwadzenie ewidencji ilościowo wartościowej obrotu magazynowegoProwadzenie ewidencji wyposażenia w odzież roboczą pracowników oraz składanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia pracowników w odzież zgodnie z przepisami BHPSporządzanie przelewów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Obsługa recepcji obiektu; obsługa gości pola golfowego, hotelu, restauracji, obsługa linii telefonicznej, skrzynki mailowej, rozliczanie kasy, fakturowanie: rejestracja faktur
GOLF Sp. z o.o. (Klub Golfowy Lisia Polana) - 2018-06-01 - Pomocnia (mazowieckie)
Obsługa biura Teatru, prowadzenie spraw kadrowych pracowników Teatru. Praca od pn do pt w godz. 7.30-15.30.
TEATR LALEK BANIALUKA IM. JERZEGO ZITZMANA - 2015-12-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie umów ratalnych, dbanie o porządek w miejscu pracy.Umowa na czas okresłony godziny pracy 9:00-17:00, 10:00-18:00.ZAPRASZAMY NA SPOTAKNIE REKRUTACYJNE, KTÓRE ODOBĘDZIE W SALONIE MEBLOWYM WE WROCŁAWIU AL. JANA III SOBIESKIEGO W DNIU 29.05.2017 O GODZ. 13:00
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Spółka Jawna - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Szycie odzieży lekkiej, dziurki, guziki I zmiana: 7-15 pn-pt
Remix Mieczysław Daroszewski - 2018-07-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji); planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parku; ewidencjonowanie wykonanych robót; przekazywanie wykonawcy placu budowy; prowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynków; prowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działania; sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działania; przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; pisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działania; opracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego; przygotowanie materiałów do aktualizacji strony internetowej i BIP; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (7:30-15:30), telefoniczny oraz e-mailowy.
Słowiński Park Narodowy - 2015-12-14 - Smołdzino (pomorskie)
Prace elektryczne do 1 kV
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY SULIMA JACEK - 2018-03-19 - Goleniów (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, sporządzanie wniosków aplikacyjnych o pozyskanie funduszy zewnętrznych, koordynacja lokalnego transportu zbiorowego, opieka nad cmentarzami wojennymi
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Rokitno (lubelskie)
sporządzanie listy płac, rozliczanie z ZUS, urzędem skarbowym, wystawianie zaświadczeń
MUSI NOVUM Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Żyrardów (mazowieckie)
Wykonywanie zadań pomocniczych i technicznych pod nadzorem pracownika w komórkach organizacyjnych urzędu skarbowego w Pierwszym i Drugim Dziale Egzekucji Administarcyjnej. Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie maturalne. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wejherowo (pomorskie)
Zaznajomienie się z podstawowymi aktami prawnymi, archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do programu, sporządzanie rejestrów, decyzji itp.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Łańcut (podkarpackie)