REFERENT WYDZIAŁU ZAMÓWIEŃ I ZAKUPÓW Koszalin oferta pracy MANBROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT WYDZIAŁU ZAMÓWIEŃ I ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa i analiza umów z kontrahentami, prace wspomagające dział Zamówień Publicznych, składanie wniosków zakupowych, archiwizacja dokumentów
Data publikacji: 2017-08-03
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: MANBROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:72-211 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa i analiza umów z kontrahentami, prace wspomagające dział Zamówień Publicznych, składanie wniosków zakupowych, archiwizacja dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT WYDZIAŁU ZAMÓWIEŃ I ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Data zakończenia pracy: 06.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe ( preferowane: ekonomia, administracja, prawo ), bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, doświadczenie w pracy biurowej przy redagowaniu umów, aneksów i porozumień bądź w Wydziale Zamówień, duże zaangażowanie w powierzone obowiązki, rozwinięte zdolności analityczne i komunikacyjne, dyspozycyjność w wymiarze pełnego etatu. Dodatkowe atuty: znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, doświadczenie w systemie SAP, mile widziana znajomość branży energetycznej, doświadczenie w pracy w obszarze zamówień i zakupów
Nazwa pracodawcy:
MANBROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
80-308 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: telefonicznie ( 585232138 )Dodatkowe informacje: praca w godz. 7:30 - 15:30, umowa o pracę tymczasową ( 18 miesięcy )
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.08.2017
Data dodania oferty pracy: 02.08.2017
Oferta pracy ważna do: 01.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, kasy, wykładanie towaru itp. Praca na dwie zmiany od godz. 6.00 do 14.00 i od godz. 13.00 do 21.00. Umowa na okres próbny a następnie umowa o pracę na czas określony.
Agencja Handlowa "Rafa" Rafał Świerczek - 2016-11-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klienta, przyjęcia towaru, wyeksponowanie towaru,
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Czerna (lubuskie)
sporządzanie planów zakupów, prowadzenie ksiąg rejestru dowodów obrotów materiałowych, protokołów zużycia przeklasyfikowania, opracowanie koordynowanie planów rozbudowy, modernizacji bazy szkoleneniowej
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zapoznaie się z regulaminem szpitala, szkolenie BHP, szkolenie z ochrony danych osobowych, umiejętność sporządzania list wypłat wynagrodzeń, umiejętność realizacji potrąceń z list płac, prowadzenia kart zarobków i kart zasiłkowych, umiejętność naliczania podatku od wynagrodzeń oraz składek ZUS, umiejetność obsługi programu Płatnik, sporzadzanie i przekazywanie do ZUS deklaracji DRA i raportów RMUA, prowadzenie bieżącej korespondencji z US, ZUS, sądem, bankiem itp.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki-bankowość elektroniczna; przygotowanie danych do sprawozdań GUS; pomoc w kontroli i rozliczaniu proejktów, programów i dotacji; pomoc w sporządzaniu sprawozdań i planów finansowych; zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności; sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS i raportów ZUS; wykonywanie innych zadań wynikających z obsługi finansowo-ksiegowej w ramach powierzonego zakresu czynności
Szkoła Podstawowa Nr 3 im.Senatu RP w Braniewie - 2018-09-20 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
-uczestniczenie w czynnościach kontrolnych terenowych i sporządzanie protokołów, notatek służbowych-przygotowywanie projektów decyzji, postanowień administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego-opracowywanie wniosków i zaleceń pokontrolnych-prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych i budowli-wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2019-07-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie i przygotowywanie ofert dla klientów, dokonywanie oceny ryzyka zgłoszonego do ubezpieczenia mienia, obsługa klientów, przyjmowanie wniosków do ubezpieczenia, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Olesno (opolskie)
wprowadzanie danych do systemu, wspomaganie pracy kancelarii, weryfikacja dokumentów ewidencyjnychOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck Po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Puck (pomorskie)
obsługa klientów w zakresie wydawania i przyjowania wniosków i dokumentów oraz udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Sosnowiec (śląskie)
prace biurowe, ewidencja czasu pracy pracowników, rozliczenie produkcji, prowadzenie stanów magazynowych
ROLNICZY KOMBINAT SPÓŁDZIELCZY W ŁUBNICY - 2019-11-22 - Augustowo (wielkopolskie)
Montaż płyt kartonowo-gipsowych,sufitów modułowych: Owa,Armstrong.
MAWIK Sebastian Hermann - 2015-12-02 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: analiza danych, przygotowanie dokumentów zgodnie z kryteriami klientów, wprowadzanie danych do systemu firmy, gospodarka materiałami biurowymi, archiwizacja dokumentów. Praca 6:00-14:00, 21:00-9:00Kontakt z pracodawcą: 696 010 352
SOLID MCG Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Segregacja korespondencja, tworzenie pism w sprawach, archiwizacja, zakładanie spraw egzekucyjnych - nauka oraz pomoc.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, praca kancelaryjna, pomoc przy obsłudze wniosków. Oferta skierowana dla osób do 30 r.ż. w ramach realizacji programu POWER.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
-Szycie odzieży (koszule męskie),-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty w siedzibie firmy, Tczew, ul. Piaskowa 3 lub kontakt tel. 58 530-09-32.
KANWAS SP. Z O.O. - 2017-08-07 - Tczew (pomorskie)
jw
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa administracyjna szkoleń w tym:prowadzenie szczegółowej dokumentacji, wystawianie zaświadczeń i świadectwprowadzenie rejestrów i ewidencji wydanych zaświadczeń i świadectwprzeprowadzanie badań ankietowych wśród słuchaczyzbieranie potrzeb od komórek organizacyjnych z zakresu egzaminów oraz pouczeń okresowychudzielanie pomocy słuchaczom w ramach samodzielnej nauki, poprzez udostępnianie aktualizowanego zbioru zasobów literatury ośrodkaarchiwizowania dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Gdynia (pomorskie)
- przygot. korespondnecji do wysyłki,- przyjmowanie korespondencji, otwarcie i wstępna dekretacja,- wprowadz. danych z dokumentów do systemów komp.,- przygot. projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji,- zakładanie akt,- arch. dokumentów,- obsł. urządzeń biur.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Oferta stażu: Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy, inne prace administracyjne, przyjmowanie i wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Otwock (mazowieckie)
sprzedaż w sklepie odzieżowym
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.Obsługa Biura Zarządu Spółki2. Wspieranie Kierownika Biura Zarządu w informowaniu uczestników o terminach planowanych spotkań oraz przekazywaniu im planu porządku obrad3. Dokonywanie niezbędnych rezerwacji (przejazdy, przeloty, noclegi itp)4. Obsługa centrali telefonicznej5. Bieżące prace biurowe tj. skanowanie, kopiowanie i porządkowanie dokumentow6. Wprowadzanie dokumentów do systemu APOLLO (dot. w szczególności faktur i dokumentów związanych z rozliczeniem delegacji) oraz wprowadzanie dat wpływu do Centrali7. Obsługa spotkań zorganizowanych w Centrali Spółki (kawa, herbata, poczestunek)8. Dbanie o estetykę sal konferencyjnych przed spotkaniem9. Sporządzanie projektów pism wg udzielonych wskazówek, wysyłanie dokumentów faksem, skanowanie, kopiowanie, porządkowanie dokumentów10. Rozliczanie faktur kosztowych związanych z wysyłaniem korespondencji z Centrali w Rumi11. Obsługa recepcji/kancelarii w Centrali Spółki w Rumi12. Nadzór nad wejściami/wyjściami do/z biurowca zarówno gości Spółki BAŁTYKGAZ jak i gości firm podnajmujących od BAŁTYKGAZ powierzchnie biurowe, w tym prowadzenie księgi wejść/wyjść, zaopatrywanie gości w stosowne identyfikatory oraz informowanie zainteresowanych o przybyciu gości13. Zastępowanie Referenta ds. administracyjnych podczas nieobecności14. Dbanie o porządek i estetykę Recepcji/Kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Rumia (pomorskie)
kierowca samochodu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kajkowo (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie siew z dowodami ksiegowymi, ksiegowanie dokumentów w programie RACHMISTRZ, sprawdzanie wydruków, zapoznanie się z zagadnieniami płacowymi, sporządzanie listy płac, zapoznanie sie z zasadami sporządzania deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Będzin (śląskie)
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń; praca w Pabianicach;
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2017-09-22 - Pabianice (łódzkie)
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.Główne obowiązki:- dokonywanie rejestracji listów zwykłych i poleconych w Komputerowym systemie zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników edok oraz przesyłek poleconych wyłączonych z systemu e-dok we właściwych dziennikach korespondencyjnych, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urzędzie,- ustalanie adresatów dla pism kierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz rozdzielanie przesyłek pocztowych (zwykłych i poleconych) na właściwe komórki organizacyjne Urzędu i inne jednostki, a także wykreślanie listów poleconych z wykazu pocztowego błędnie skierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urzędzie,- przygotowywanie i wysyłanie korespondencji do Urzędu Marszałkowskiego, starostw powiatowych, urzędów miast, gmin i do określonych jednostek administracji zespolonej oraz przygotowywanie wykazu korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Bydgoszczy, w celu właściwej dystrybucji korespondencji wytworzonej w Urzędzie,- przyjmowanie korespondencji z Delegatur Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu i we Włocławku oraz dokonywanie jej rejestracji i rozdzielenia na poszczególne komórki organizacyjne Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w UrzędzieWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, permanentna obsługa (również telefoniczna) klientów zewnętrznych, wysiłek fizycznyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze i 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonuje tynki w budynach i innych budowlach z różnych rodzajów zapraw
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac ciesielskich, zbrojarskich i betoniarskich
KOMBUD SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-21 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
sprzedaż i prezentacja sprzętu RTV i AGD
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie lub w trakcie studiów zaocznych; mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji biurowej; umiejętność organizacji pracy i pracy w grupie; odpowiedzialność, komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami- telefonicznie i osobiście; prowadzenie bazy danych kandydatów; prezentacja oferty rekrutacyjnej firmy; pozyskiwanie kandydatów do pracy; jedna zmiana; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Gliwice (śląskie)
dowóz towaru do klienta
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzedaży w Szczecinku - 2019-10-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)