REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Braniewo oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 3 im.Senatu RP w Braniewie
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki-bankowość elektroniczna; przygotowanie danych do sprawozdań GUS; pomoc w kontroli i rozliczaniu proejktów, programów i dotacji; pomoc w sporządzaniu sprawozdań i planów finansowych; zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności; sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS i raportów ZUS; wykonywanie innych zadań wynikających z obsługi finansowo-ksiegowej w ramach powierzonego zakresu czynności
Data publikacji: 2018-09-20
Lokalizacja: Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 3 im.Senatu RP w Braniewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PCK 4, 14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki-bankowość elektroniczna; przygotowanie danych do sprawozdań GUS; pomoc w kontroli i rozliczaniu proejktów, programów i dotacji; pomoc w sporządzaniu sprawozdań i planów finansowych; zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności; sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS i raportów ZUS; wykonywanie innych zadań wynikających z obsługi finansowo-ksiegowej w ramach powierzonego zakresu czynności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Braniewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: braniewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Braniewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności:-znajomość naliczania płac, zasiłków i składek na ubezpieczenie społeczne bankowości elektrycznej;-umiejetnosc sporządzania listy płac, deklaracji ZUS i raportów ZUS;- umiejetność obsługi urzadzeń biurowych;- znajomość podstaw ksiegowości budżetowej w jednostkach oświatowych, znajomosć przepisów z zakresu prawa podatkowego;- znajomość przepisów i zagadnień dotyczacych: Ustawy o rachunkowości, Ustawa o finansach publicznych
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa Nr 3 im.Senatu RP w Braniewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Adres pracodawcy:
PCK 4, 14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
bezpośredni kontakt z pracodawcą/skierowanieCV list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: braniewski
Gmina pracodawcy: Braniewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Braniewo
Ulica pracodawcy: PCK
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 20.09.2018
Oferta pracy ważna do: 27.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Fakturowanie sprzedaży wyrobów i usług, prowadzenie spraw związanych z dokumentacją działalności handlowej, obsługa programów komputerowych dotyczących fakturowania, magazynowania i księgowania.
Przedsiębiorstwo Państwowe SETAR w Siedlcach - 2017-12-29 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie zadań z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
produkcja i montaż przewodów, praca przy obsłudze maszyn
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa programu POLATAX, sporządzanie pism, wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Żory (śląskie)
adresowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych,przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Siemień (lubelskie)
kompleksowa obsługa pracowników etatowych, naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczeń z ZUS, ewidencja oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych
SIGMA MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Lubin (dolnośląskie)
dostawa artykułów spożywczych do wyznaczonych odbiorców
DARS Adamczak Stanek Spółka Jawna - 2018-02-02 - Wschowa (lubuskie)
1. prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem, zwalnianiem oraz wynagradzaniem pracowników,2. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy,3. ewidencjonowanie i przechowywanie akt osobowych oraz obowiązującej dokumentacji osobowej pracowników,4. ewidencja wykorzystania urlopów oraz kierowanie na badania okresowe i szkolenia,5. prowadzenie spraw socjalno bytowych pracowników,6. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami pracowników,7. prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i wyposażenia w użytkowaniu,8. nadzór nad ubezpieczeniem środków trwałych, 9. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,10. administracja i prowadzenie kancelarii, obsługa sekretariatu,11. prowadzenie kasy.
Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie - 2017-09-08 - Kościan (wielkopolskie)
praca górnika pod ziemią
ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ "PAWEŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-08 - Bytom (śląskie)
Nauka obsługi klienta zewnętrznego i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej,wystawianie rachunków, faktur VAT, sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym dokumentów, obsługa finansowo - księgowa przedsiębiorstw i stowarzyszeń
Centrum Księgowości i Edukacji Finansowej Piotr Jaworek - 2016-03-03 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Pomoc w przygotowyaniu posiłków - do przyuczenia
Józef Frąckowiak " E F J " MARKET - 2016-09-22 - Kępno (wielkopolskie)
- współudział w opracowaniu projektów dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych, - prowadzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji szkoleniowej i planistyczno - sprawozdawczej pionu ochrony inf. niejawnych- udział w prowadzonych kontrolach stanu przestrzegania przepisów o ochronie inf. niejawnych,- pełnienie funkcji inspektora bezp. teleinformatycznego,- zapewnienie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych- prowadzenie kontroli zgodności funkcjonowania systemów teleinformatycznych - organizacja i prowadzenie szoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-06-10 - Białystok (podlaskie)
sporządzanie dokumentacji do przetargów,kontakt z kontrahentami,pozyskiwanie nowych kontrahentów
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2016-12-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa biura, przyjmowanie i wydawanie towarów i materiałów z magazynu. Koordynowanie serwisu wózków widłowych. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 12 miesięcy.
"TOOLMEX TRUCK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Piła (wielkopolskie)
Przyjmowanie deklaracji podatkowych; sprawdzanie prawidłowości wyliczenia zobowiązań podatkowych; upinanie deklaracji do akt; datowanie dowodów wpłat dołączonych do wyciągów bankowych; prowadzenie ewidencji wezwań; obsługa tytułów wykonawczych; obsługa korespondencji; obługa komputera i programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, sprzedaż art. spożywczych.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Praca dwuzmianowa w godzinach 06.00-14.00, 14.00-20.00. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są najpierw o kontakt telefoniczny 660 677 130 w celu umówienia się na spotkanie.
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Monika Walczak - 2018-04-04 - Sarbiewo (mazowieckie)
wprowadzanie przelewów do systemu bankowego, wprowadzanie wyciągów bankowych, odbieranie poczty i wysyłanie listów, redagowanie pism, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy działami
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-06-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
ZAKŁAD CUKIERNICZY CUKIERNIA EWA JANIAK - 2017-01-24 - Kalisz (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie.
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Raciborzu Tomasz Głowacki Kancelaria Komornicza w Raciborzu - 2018-01-12 - Racibórz (śląskie)
Kompleksowa obsługa nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych - przygotowywanie dokumentacji przetargowej.2. Pomoc przy sporządzaniu sprawozdań.3. Pomoc przy spisie majątku szkoły.4. Sporządzanie protokołów ubytków pomocy naukowych.5. Prowadzenie kart czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Piątek (łódzkie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Drzewica (łódzkie)
Obsługa programu Comarch ERP Optima, obsługa interesanta
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Rejestracja spraw wpływających na stanowisko ds. orzecznictwa. Obsługa prostych spraw z zakresu ustalania dobrowolnego ubezpieczenia chorobowego dla osób będących płatnikami składek.Zakładanie akt ubezpieczonych i odkładanie dokumentacji do akt ubezpieczonychi płatników składek.
I ODDZIAŁ ZUS W POZNANIU - 2015-12-22 - Szamotuły (wielkopolskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-01-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Żary (lubuskie)