REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Drawsko Pomorskie oferta pracy Centrum Księgowości i Edukacji Finansowej Piotr Jaworek
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej,wystawianie rachunków, faktur VAT, sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym dokumentów, obsługa finansowo - księgowa przedsiębiorstw i stowarzyszeń
Data publikacji: 2016-03-03
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Centrum Księgowości i Edukacji Finansowej Piotr Jaworek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Złocieniecka 22G, 78-500 Drawsko Pomorskie, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej,wystawianie rachunków, faktur VAT, sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym dokumentów, obsługa finansowo - księgowa przedsiębiorstw i stowarzyszeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Drawsko Pomorskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: drawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Drawsko Pomorskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
Centrum Księgowości i Edukacji Finansowej Piotr Jaworek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Adres pracodawcy:
78-540 Pepłówek 26, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: drawski
Gmina pracodawcy: Kalisz Pomorski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pepłówek
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy:
Działalnośc usługowa w zakresie pozyskiwania środków zewnetrznych, doradztwo finansowe, organizacja szkoleń.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 03.03.2016
Oferta pracy ważna do: 25.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów banku
Pyrzycko-Stargardzki Bank Spółdzielczy - 2018-08-08 - Bielice (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Białystok (podlaskie)
strzyżenie damskie, męskie, koloryzacja, trwała ondulacja, prostowanie włosów, modelowanie, fryzury okolicznościowe
Kinga Kawalerczyk Salon Fryzjerski EFEKT - 2016-06-17 - Bochnia (małopolskie)
wprowadzanie danych do programu informatycznego, inne prace biurowe
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2017-11-21 - Twardogóra (dolnośląskie)
Nadzór nad obiegiem dokumentów, weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym, dekretowanie i wykonywanie operacji księgowych zgodnie z przepisami prawa, przygotowanie zestawień i raportów księgowych, ustalanie sald kont księgowych, weryfikacja i analiza zestawienia obrotów sald, czynny udział w zamknięciach miesiąca i roku.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Sierpc (mazowieckie)
Prowadzenie robót budowlanych, dokumentacji, wykazy budów, rozliczenie i kosztorys
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Gamar" Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min. średnie; min. 6 m-cy doś.; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych, księgowanie dok. źródłowych, klasyfikowanie kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych, układanie i numerowanie dok.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Gliwice (śląskie)
Planowanie, organizowanie i dokumentowanie szkolenia zawodowego podstawowego oraz doskonalenia zawodowego centralnego.1) Prowadzenie naboru na szkolenie zawodowe podstawowe i doskonalenie zawodowe centralne;2) dokumentowanie szkolenia zawodowego podstawowego i doskonalenia zawodowego centralnego;3) planowanie działalności szkoleniowej;4) prowadzenie elektronicznego zbioru danych o słuchaczach;5) wprowadzanie do CRDK wyników etapów doboru do służby w Policji;6) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-04-24 - Legionowo (mazowieckie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Branża chemiczna/ Dział handlowy.Wymagane wykształcenie min. średnie, min. 1 rok stażu pracy, prawo jazdy (czynne), zdolności handlowe, umiejętność pracy w zespole, inicjatywa, komunikatywność, samodzielność, gotowość do wyjazdów służbowych.
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2018-01-31 - Łódź (łódzkie)
księgowanie dokumentów dotyczących sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Lubin (dolnośląskie)
Kontakt osobisty lub CV przesłać na maila: biuro (at) sumeramotor.pl. Praca na 1 zmianę w godz. 7-15.Prowadzenie dokumentacji księgowej.
Sumera Motor sp. jawna - 2016-05-04 - Andrychów (małopolskie)
1) sporządzanie list płac,2) przygotowywanie indywidualnych przelewów z wypłatami wynagrodzenia,3) sporządzanie deklaracji oraz odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego,4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym poszczególnych pracowników,5) przygotowywanie potrąceń z wynagrodzeń,6) gromadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania i zwalniania pracowników wybranych placówek oświatowych oraz GZEAS,7) zbieranie decyzji pod wypłaty od poszczególnych dyrektorów placówek oświatowych,8) rozliczanie absencji pracowników,9) wydawanie indywidualnych zaświadczeń o wysokości zarobków,10) sporządzanie i wydawanie pracownikom PIT-11 lub PIT-40 zgodnie z obowiązującymi przepisami,11) przygotowywanie druków Rp-7 o wynagrodzeniu do wyliczenia emerytury i renty pracowniczej,12) przygotowywania dodatkowych list płac dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników,13) sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników,14) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,15) sporządzania rocznego zbiorczego sprawozdania z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,dokonywanie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych w zakresie sporządzania comiesięcznych deklaracji i informacji (naliczanie należnych wpłat).
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2018-04-24 - Zielonki (małopolskie)
POZNANIE ZAKRESU DZIALANIA I KOMPETENCJI WEWNĘTRZYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH, PRZYGOTOWANIA PISM, WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH, OBSŁUGA INTERESANTÓW, WYKONYWANIA PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH I PRAC BIUROWYCH Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK BIUROWYCH, W TYM M .IN. ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI W TYM ZAKRESIE PZREPISAMI, OBSŁUGA KSEROKOPIARKI I FAXU, PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI,
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Skierniewice (łódzkie)
- Analiza Kluczowych Współczynników Efektywności sieci radiowej klientów. - Wsparcie testów akceptacyjnych dla nowych rozwiązań radiowych. - Współprac z działami badania i rozwoju podczas analizy błędów oprogramowania/testowanie korekcji. - Planowanie i wykonanie testów wydajnościowych w oparciu o konfiguracje klienckiePraca na czas określony: OD 3.04.2018 - 2.04.2019Godzina zakończenia pracy : 17:00sala H
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe. pomoc w kadrach, wprowadzanie danych do komputera
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
kontrola dokumentów zakupu,segregacja dokumentacji księgowej,weryfikacja kompletności dok księgowej,kojarzenie rachunków,wystawianie faktur sprzedaży,wprowadzanie dok księgowych do ewidencji księgowej,przygotowanie zestawień, raportów
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw księgowo-finansowych oraz płacowych podległych jednostek (placówki oświatowe, placówki kultury)
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Rzeczenicy - 2017-08-31 - Rzeczenica (pomorskie)
wykonywanie prac biurowych, poznanie podstaw rachunkowości, obsługa programu F-K, Płatnik, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów pod nadzorem,
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Zalesie Górne (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie lub w trakcie studiów zaocznych; mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji biurowej; umiejętność organizacji pracy i pracy w grupie; odpowiedzialność, komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami- telefonicznie i osobiście; prowadzenie bazy danych kandydatów; prezentacja oferty rekrutacyjnej firmy; pozyskiwanie kandydatów do pracy; jedna zmiana; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Gliwice (śląskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty na stanowisko referent ds. statystyki i rozliczeń są dostępne na stronie www.szpitalpila.pl w zakładce: zatrudnienie/konkursy - zatrudnimy. Termin nadsyłania dokumentów do 22.06.2018.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-06-14 - Piła (wielkopolskie)
wg programu stazu POWER 96/3)
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Barzowice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych biura oddziału spółki z elementami logistyki.
ENERGY TECHNIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wymagania: wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, bardzo dobra obsługa komputera, znajomość pakietu office, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, punktualność i odpowiedzialność, zaangażowaniezakres obowiązków: wprowadzanie do bazy danych dokumentów finansowych, kontrola formalno - rachunkowa dokumentów, przygotowywanie raportów, dekretacja faktur sprzedażowych, sprawdzanie i weryfikacja raportów kasowych, sprawdzanie i wprowadzanie faktur sprzedażowych, wstępne przygotowanie i uzgadnianie dekretacji VAT, archiwizacja dokumentów.
IteCom Sp.z o.o. - 2018-05-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
opracowywanie wycen oraz prowadzenie zamówień klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Żary (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Smołdzino (pomorskie)
ORGANIZOWANIE IMPREZ TURYSTYCZNYCH; SPRZEDAŻ OFERTY BIURA; OBSŁUGA REALIZACJI IMPREZY TURYSTYCZNEJ
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Skierniewice (łódzkie)
fakturowanie, obsługa klienta, kontrola stanów magazynowych, zamawianie towaru, kontrola nad wizualizacją obiektu, kontrola list klientów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO-EFEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Smolna (dolnośląskie)
Nauka/Pomoc:wykonywanie czynności biurowychrejetsracja dokumentów w systemach informatycznych Poltax, Poltax 2B, Biblioteka Aktobsługa kancelaryjnazadania sprawdzająceprzyjmowanie i wydawanie zaświadczeńarchiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Sopot (pomorskie)
Sporządzanie wezwań i zawiadomień, zszywanie akt sądowych, obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie poczty sądowej, podłączanie zwrotek, wykonywanie różnych zarządzeń.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)