REFERENT DS. PŁAC Zielonki oferta pracy Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki
Stanowisko: REFERENT DS. PŁAC
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 700 PLN
Zakres obowiązków: 1) sporządzanie list płac,2) przygotowywanie indywidualnych przelewów z wypłatami wynagrodzenia,3) sporządzanie deklaracji oraz odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego,4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym poszczególnych pracowników,5) przygotowywanie potrąceń z wynagrodzeń,6) gromadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania i zwalniania pracowników wybranych placówek oświatowych oraz GZEAS,7) zbieranie decyzji pod wypłaty od poszczególnych dyrektorów placówek oświatowych,8) rozliczanie absencji pracowników,9) wydawanie indywidualnych zaświadczeń o wysokości zarobków,10) sporządzanie i wydawanie pracownikom PIT-11 lub PIT-40 zgodnie z obowiązującymi przepisami,11) przygotowywanie druków Rp-7 o wynagrodzeniu do wyliczenia emerytury i renty pracowniczej,12) przygotowywania dodatkowych list płac dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników,13) sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników,14) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,15) sporządzania rocznego zbiorczego sprawozdania z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,dokonywanie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych w zakresie sporządzania comiesięcznych deklaracji i informacji (naliczanie należnych wpłat).
Data publikacji: 2018-04-24
Lokalizacja: Zielonki (małopolskie)
Pracodawca: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ul Galicyjska 17, 32-087 Zielonki, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) sporządzanie list płac,2) przygotowywanie indywidualnych przelewów z wypłatami wynagrodzenia,3) sporządzanie deklaracji oraz odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego,4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym poszczególnych pracowników,5) przygotowywanie potrąceń z wynagrodzeń,6) gromadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania i zwalniania pracowników wybranych placówek oświatowych oraz GZEAS,7) zbieranie decyzji pod wypłaty od poszczególnych dyrektorów placówek oświatowych,8) rozliczanie absencji pracowników,9) wydawanie indywidualnych zaświadczeń o wysokości zarobków,10) sporządzanie i wydawanie pracownikom PIT-11 lub PIT-40 zgodnie z obowiązującymi przepisami,11) przygotowywanie druków Rp-7 o wynagrodzeniu do wyliczenia emerytury i renty pracowniczej,12) przygotowywania dodatkowych list płac dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników,13) sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników,14) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,15) sporządzania rocznego zbiorczego sprawozdania z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,dokonywanie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych w zakresie sporządzania comiesięcznych deklaracji i informacji (naliczanie należnych wpłat).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godzinach:poniedziałek 9:00-17:00, wtorek-piątek 7:45-15:45
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielonki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielonki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praca w godzinach: poniedziałek 9:00-17:00, wtorek-piątek 7:45-15:45, ofesrta skierowana różnież do osób niepełnosprawnych.wykształcenie: wyższe, dświadczenie w pracy na stanowisku kadr lub płac, znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, dobra znajomość obsługi komputera, w tym: standardowych aplikacji LibreOffice Writer, Calc, poczty elektronicznej, Internetu, komunikatywność i otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, dokładność i skrupulatność, znajomość ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r Prawo oświatowe. (t.j. Dz. U. z 2017 r, poz. 59 z późn. zm.) i ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2017, poz.1189 z późn.zm.), znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego, znajomość ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1368), znajomość ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz.1778) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,Uprawnienia : spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 902 z późn. zm.).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Ul Galicyjska 17, 32-087 Zielonki, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)podpisany list motywacyjny,2)podpisany życiorys curriculum vitae z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.),3)kserokopie świadectw pracy,4)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,5)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje,6)podpisany oryginał kwestionariusza osobowego,7)dokument potwierdzający tożsamość (przy rozmowie kwalifikacyjnej),8)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osoby, która zamierza skorzystać z uprawnienia na podstawie art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),9)oświadczenie kandydata:o posiadanym obywatelstwie, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),że cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Zielonki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielonki
Ulica pracodawcy: Ul Galicyjska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 24.04.2018
Oferta pracy ważna do: 11.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji). planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parku. ewidencjonowanie wykonanych robót, przekazywanie wykonawcy placu budowy; prowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynków; prowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działania; sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działania; przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; pisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działania; opracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego; szczegóły na www.bip.slowinskipn.pl
Słowiński Park Narodowy - 2016-03-09 - Smołdzino (pomorskie)
Realizacja zadań związanych z prowadzzeniem programów "Program wyrównainia róznic między regionami" i "Aktywny samorząd" prowadzenie zakładowej składnicy akt
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Krasnystaw (lubelskie)
Elektromechanik samochodowy
Mateusz Tokarz OMT - 2017-01-04 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż i montaż mebli, projektowanie mebli, kierowca
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; znajomość zasad rachunkowości; obsługa urządzeń biurowych; wysyłanie korespondencji; księgowanie faktur inwestycyjnych; rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Gliwice (śląskie)
pakowanie kosmetyków
Randstad Polska Sp.zoo - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
WYKONYWANIE PROSTYCH PRAC BIUROWYCH, PORZADKOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
strzyżenie, modelowanie, farbowanie.
"K&M" Marzena Kapuścik - 2016-05-16 - Panki (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Głogów (dolnośląskie)
Prezentowanie oferty funduszu-pożyczek dla firm-przedsiębiorcówProwadzenie dokumentacji, kompletowanie, rozliczaniePrzyjmowanie wniosków, przygotowywanie umówProwadzenie sprawozdawczości, obsługa systemu ISOJ
KASZUBSKI FUNDUSZ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-18 - Kartuzy (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Zabrze (śląskie)
Sprzątanie pokoi, klatek schodowych
Pokoje Gościnne POD WYDMĄ Anna Mierzejewska - 2018-03-29 - Mielno (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta.Sprzedaż telefonów i akcesoriów.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy marketing usług świadczonych przez Urząd Pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy. Wprowadzanie ofert do programu komputerowego. Kojarzenie ofert pracy z bezrobotnymi (wyszukiwanie kart, pisanie wezwań, pomoc w organizowaniu giełd pracy). Udzielanie informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Gdynia (pomorskie)
-prowadzenie zapisów w książce eksploatacyjnej,-nadzór i obsługa eksploatacyjna zakładowej oczyszczalni ścieków,-prowadzenie procesu oczyszczalni ścieków zgodnie z przepisami i instrukcjami,-obsługa z przepisami i instrukcjami,-obsługa wszystkich elementów oczyszczalni,-monitorowanie i zlecanie badań, analiza otrzymanych wyników i samodzielne podejmowanie koniecznych działań;
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-13 - Rogoźno (wielkopolskie)
sprzątanie biur, hal i pomieszczeń socjalnych
Agencja Ochrony Osób i Mienia Perfekcja sp. z. o.o. - 2016-05-10 - Żabno (małopolskie)
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów finansowych, obsługa kasy.
Spóldzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa WISŁA O/ Chełm - 2016-02-05 - Chełm (lubelskie)
referent ds. ksiegowosci i rozliczeń
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pianowo (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, PPOŻ.2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną ARiMR.3. Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania WDSŚPB.4. Obsługa sprzętu biurowego.5. Zapoznanie się z zasadami działania ZSZiK:IACS.6. Pomoc przy obsłudze beneficjentów.7. Pomoc przy obsłudze wnisków.8. Wykonywanie zadań zleconych przez kierownika BP zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Łęczyca (łódzkie)
nauka obsługi programu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kwidzyn (pomorskie)
wszystkie prace związane z murowaniem, tynkowaniem itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
magazynier
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Zabrze (śląskie)
techniczne utrzymanie zarządzanych budynków
Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach - 2018-07-17 - Kowary (dolnośląskie)
obsługa zgłoszeń i koresp. klientówprzygotowanie formalne umów/aneksów/porozumieńwprowadzenie danych do syst. inf
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. INŻ. STANISŁAWA WYSOCKIEGO D. "KOLEJÓWKA" - 2017-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
UKŁADANIE TOWARÓW, PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARÓW, ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA ZA POWIERZONE MATERIAŁYSPORZADZANIE INWENTARYZACJI
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)