REFERENT DS ADMINISTRACYJNO-MAGAZYNOWYCH Piła oferta pracy "TOOLMEX TRUCK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS ADMINISTRACYJNO-MAGAZYNOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 050 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biura, przyjmowanie i wydawanie towarów i materiałów z magazynu. Koordynowanie serwisu wózków widłowych. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 12 miesięcy.
Data publikacji: 2017-08-23
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: "TOOLMEX TRUCK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szarych Szeregów 100, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biura, przyjmowanie i wydawanie towarów i materiałów z magazynu. Koordynowanie serwisu wózków widłowych. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 12 miesięcy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS ADMINISTRACYJNO-MAGAZYNOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, średnie, techniczne, umiejętność obsługi komputera, znajomość zasad księgowych - mile widziana, mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
"TOOLMEX TRUCK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Szarych Szeregów 100, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: www.toolmex-truck.home.pl
Ulica pracodawcy: Szarych Szeregów
Numer budynku pracodawcy: 100
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 24.08.2017
Oferta pracy ważna do: 22.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzątanie biura oraz pomieszczeń socjalnych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Stara Tuchorza (wielkopolskie)
Wykładanie towaru, dbanie o ekspozycję towaru, pilnowanie przydatnosci terminów do spożycia, praca w godz. 6-22
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Zawada (opolskie)
Praca w kilkuosobowej brygadzie montażowej odpowiedzialnej za montowanie wysokiej klasy łodzi motorowych. Odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych przez brygadzistę zadań i firmowanie ich swoim nazwiskiem.
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2015-12-11 - Augustów (podlaskie)
Referent ds. rozliczeń finansowych. Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z zasadami rachunkowości. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunkowe, znajomość zasad rachunkowości, obsługa programów księgowych, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości. Tel. 95 755 4656 Wiesław Zbiorczyk.
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SULĘCINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Sulęcin (lubuskie)
Staż na stanowisku pracy w zakresie:A. Upowszechniania informacji o usługach wewnątrz urzędu:- udzielanie informacji aktualnej pomocy i usługach świadczonych przez urząd i kierowanie do stanowisk merytorycznych,- wydawanie odpowiednich formularzy i informowanie klienta o sposobie ich wypełniania,-wyznaczanie terminów do rejestracji,- prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń.B. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy:- wypełnianie karty rejestracyjnej,- zapoznanie bezrobotnego z oświadczeniem zawartym w karcie rejestracyjnej,- wprowadzenie informacji do bazy danych,- ustalenie statusu bezrobotnego i jego prawa do świadczeń,- wydanie stosownej decyzji,- przekazanie dokumentów do odpowiedniej kartoteki.C. Obsługa bezrobotnych z prawem do zasiłku i bez świadczeń pieniężnych:- wydawanie decyzji o statusie bezrobotnego, o nabyciu lub utracie prawa do zasiłku,- wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz bazie danych,- weryfikacja dokumentów bezrobotnego,- wprowadzanie danych do bazy komputerowej,- przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,- przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,- przygotowanie i wydawanie zaświadczeń na żądanie bezrobotnego,- sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków,- sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków,- sporządzanie i wydawanie deklaracji rozliczeniowych PIT-11,- przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.D. Obsługa osób poszukujących pracy:Osoba skierowana do odbycia stażu przy wykonywaniu pracy określonej w niniejszym harmonogramie może mieć dostęp do informacji zawierających prawnie chronione dane osobowe i w związku z tym przed rozpoczęciem programu przeszkolony zostanie w zakresie ochrony danych osobowych, a ponadto zobowiązana zostanie do: - dołożenia szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane są zbierane oraz przetwarzane w systemie informatycznym oraz do chronienia tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem,- oraz do nie ujawnienia osobom nieuprawnionym informacji, z którymi zapoznała się w związku z wykonywana pracą.Staz w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Płock (mazowieckie)
prace biurowe
PW "Z&Z MOTOART" Sp. Jawna Marian Zdziebło & Krzysztof Zawodniak - 2016-06-28 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynków, sporządzanie pism do interesant ów, obsługa interesantów, prowadzenie kartotek budynków, uzgodnienia stanów finansowych
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUG ASEKRETARIATU, PROWADZENIE I REJESTRACJ AKORESPONDENCJI, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KORESPONDENCJI, CV NA ADRES E-MAIL: magdalena.jakubowska3 (at) sw.gov.pl
ARESZT ŚLEDCZY SZCZECIN - 2016-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy montażu instalacji nierdzewnych odwodnień liniowych, kanalizacji PCV. Praca w godzinach 7.00 - 17.00 na terenie Polski, Europy (transport oraz zakwaterowanie zapewnia pracodawca).
INOX SOLUTIONS Krystian Duc - 2018-08-23 - Jadowniki (małopolskie)
prowadzenie zapisów jakości
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Zgierz (łódzkie)
Prace administracyjno-biurowe, prowadzenie biura, prace z zakresu księgowości, obsługa krwiodawców i podopiecznych PCK.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Siedlce (mazowieckie)
Przyjmowanie wniosków,obsługa kancelaryjna wniosków,wprowadzanie danych do systemu komputerowego,ustalanie prawa do świadczeń,przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie przyznania lub odmowy przyznania świadczenia wychowawczego,pomoc przy prowadzeniu składnicy akt i archiwizowanie dokumentacji w zakresie świadczeń, sporządzanie list wypłat do przelewów bankowych w zakresie świadczenia wychowawczego,uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdawczości z zadań wykonywanych na stanowiskupraca w godz. 7.30-15.30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2016-08-22 - Gardna Wielka (pomorskie)
wspólpraca z działem technologicznym w zakresie nowych narzędzi do obróbki skrawaniem oraz modyfikacji istniejących. zamawianie narzędzi. Kontakt z kooperantami, wyszukiwanie nowych kooperantow.
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2017-08-11 - Jarocin (wielkopolskie)
podawanie posiłków, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Węgierska Górka (śląskie)
Sprzedaż wyrobów, kontakt z klientem, analiza zamówień, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur
kontakt przez OHP - 2018-03-14 - Kłaj (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji, nadzór nad dokumentacją, obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad archiwizowaniem dokumentacji jakościowych, tworzenie raportów z badań, sporządzanie identyfikacji materiałowej, nadzór nad sprzętem pomiarowym
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Dworzysko (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń i instalacji energetycznych podstawowego procesu technologicznego wytwarzania energii elektrycznej, na stanowisku Operatora nastawni blokowej w poszczególnych fazach: uruchamiania, prowadzenia ruchu, wyłączania, likwidacji awarii zgodnie z instrukcjami; znajomość zasad działania, budowy, układów połączeń i stanu technicznego wszystkich urządzeń i instalacji przynależnych i współpracujących z przydzielonym blokiem energetycznym pozostających w zakresie działania Operatora nastawni blokowej; znajomość zasady działania układów automatycznej regulacji i umiejętność posługiwania się nimi w strukturach DCS w ramach prowadzenia procesu technologicznego wytwarzania energii elektrycznej; prowadzenie kontroli procesu technologicznego poprzez analizę wskazań przyrządów pomiarowych, obserwację zmian rejestrowanych przebiegów parametrów fizycznych, w systemie cyfrowym i utrzymywanie ich w dopuszczalnych granicach określonych instrukcjami; systematyczne prowadzenie i przechowywanie codziennej dokumentacji ruchowej według zatwierdzonych wzorów i ustalonych zasad; uczestniczenie w remontach, rozruchach poremontowych i pomodernizacyjnych; udział w procesie wykrywania usterek i zakłóceń w pracy urządzeń, oraz usuwania ich w celu zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wytwórczych; dbanie o powierzone do dyspozycji składniki mienia i używanie ich zgodnie z przeznaczeniem; utrzymanie porządków na wyznaczonym stanowisku przydzielonego bloku energetycznego wg ustalonych zasad.Bezpłatny dowóz do pracy z miejscowości: Bogatynia, Jędrzychowice, Kopaczów, Łagów, Opolno Zdrój, Platerówka, Porajów, Radzimów, Sieniawka, Sulików, Zawidów, Zgorzelec ;
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A Oddział Elektrownia Turów - 2018-01-31 - Bogatynia (dolnośląskie)
- kontakt z przewoźnikami i kontrahentami- praca na komputerze- sporządzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Chojnice (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie i wdrażanie norm jakościowych, sporządzanie dokumentacji jakościowej, raportowanie w sprawie jakości. Praca w systemie 3 zmianowym lub 4 brygadowym.
Leks Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Tarnów Bycki (lubuskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Lewin Brzeski (opolskie)
obsługa klienta
Stokrotka Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Sanok (podkarpackie)
Udzielanie informacji bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozxpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatklowego miejsca pracy.Przygotowywanie korespondencji do osób, które otrzymały pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej. Sprawdzanie danych wnioskodawców w komputerze w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Skrzynno (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie ofert przetargowych oraz dokumentów do podpisania umów z Inwestorem, wniosków na gwarancje wadialną, składanie zapytań ofertowych dot. robót branżowych, porównywanie ofert przetargowych, archiwizacja ofert , wyszukiwanie otwartych przetargów.Praca w Oddziale Warmińsko-Mazurskim Podlechy 19.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Radom (mazowieckie)
księgowanie, analiza danych, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie bez znaczeniaprawo jazdy kat. Cprawo jazdy kat. E
Przedsiębiorstwo Drogowo-Inżynieryjne KAREX - 2017-04-11 - Ociąż (wielkopolskie)
Wprowadzanie zmian w rejestrze gruntów i budynków oraz w rejestrze wartości i cen - wynikających z wyroków sądowych, wypisów w księgach wieczystych, tytułów własności, decyzji administracyjnych, umów dzierżaw, wyciągów z operatów szacunkowych, itp. bez podpisywania zawiadomień o wprowadzanych zmianach. Sporządzanie i podpisywanie danych wydawanych z ewidencji gruntów i budynków, rejestru wartości i cen danych w postaci wypisów i wyrysów, informacji, wyciągów itp. Naliczanie opłat i wystawianie dokumentów obliczeńopłaty z tytułu prowadzenia i udostępniania danych z zasobu oraz potwierdzenie dokonania ww opłat - w zakresie działania referatu. Udział w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organ administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-04-14 - Płock (mazowieckie)