REFERENT + ST FP ( II US. BAŁUTY) DZ. OBSŁ BEZPOŚRED. Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT + ST FP ( II US. BAŁUTY) DZ. OBSŁ BEZPOŚRED.
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - przygot. korespondnecji do wysyłki,- przyjmowanie korespondencji, otwarcie i wstępna dekretacja,- wprowadz. danych z dokumentów do systemów komp.,- przygot. projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji,- zakładanie akt,- arch. dokumentów,- obsł. urządzeń biur.
Data publikacji: 2016-03-21
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- przygot. korespondnecji do wysyłki,- przyjmowanie korespondencji, otwarcie i wstępna dekretacja,- wprowadz. danych z dokumentów do systemów komp.,- przygot. projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji,- zakładanie akt,- arch. dokumentów,- obsł. urządzeń biur.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
REFERENT + ST FP ( II US. BAŁUTY) DZ. OBSŁ BEZPOŚRED.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.03.2016
Data dodania oferty pracy: 21.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
KONSERWACJA I NAPRAWA WAG, AUTOMATYCZNYCH LINII PAKUJACYCH, UKŁADÓW AUTOMATYKI POMIAROWEJWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE/ŚREDNIEUPRAWNIENIA E DO 1KVPRACA W GODZ. 6-14, 14-22, 22-6
FOSFAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wzmacnianie kompetencji społeczno-ekonomicznych.Praca 4 godziny tygodniowo.Wynagrodzenie 40 zł brutto/h
PRZEDSZKOLE " SŁONECZNY ZAKĄTEK" EWELINA MOKRZYCKA - 2016-08-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zabrze (śląskie)
Praca na stanowisku promocji oraz pomoc w prowadzeniu radia internetowego, pomoc w redagowaniu materiałów na stronę internetową oraz do gazety wydawniczej, obsługa uroczystości gminnych, prowadzenie kroniki Gminy Wiśniew, obsługa komputera oraz sprzętu typu aparat fotograficzny, rejestrator.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wiśniew (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-monopolowychm obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala płatniczego, obsługa lottomatu
Sklep Spożywczo-Monopolowy - 2018-02-06 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie księgi przychodów, rozchodów dla klientów biura. Zatrudnianie, zwalnianie pracowników. Prowadzenie spraw kadrowych. Rozliczanie płac, ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Montaż okien,drzwi,bram i rolet.Praca w godzinach od 8.00-16:00 na terenie powiatu kolbuszowskiego.Wyjazd do pracy z siedziby pracodawcy.
Firma Handlowo Usługowa "DOMKAR" - 2016-10-06 - Siedlanka (podkarpackie)
wypełnianie dokumentów dotyczacej rejestracji cudzoziemców, wydruki, kserowanie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów komputerowych (office, excel), przeglądanie ogłoszeń internetowych
Arminius spólka zo.o. - 2018-02-01 - Świebodzice (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Lubin (dolnośląskie)
prace biurowo - kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
bieżąca obsługa petentów, redagowanie i przygotowywanie pism do wysłania, przyjmowanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych tj.: ksero, fax, telefon, bindownica, laminator, praca na programach (Word, Exel, SIO) w sekretariacie, obsługa portali ZSEO, Edunet, BIP.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tarnów (małopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
REFERENT
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
dział zakupów i dział handlowy, weekendy wolne
"TEMPO" E.K.Kaźmierczak Handlowo Usługowa Spółka Jawna - 2017-12-15 - Widziszewo (wielkopolskie)
przyjmowanie i zwalnianie pracowników, rozliczanie wynagrodzeń, obsługa programu PROBIT, obsługa rozliczeń podatkowych (US, PFRON) oraz składek ZUS, rozliczanie zasiłków chorobowych
Instytut Napędów i Maszyn Elektrycznych "KOMEL" - 2016-03-18 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.Główne obowiązki:- dokonywanie rejestracji listów zwykłych i poleconych w Komputerowym systemie zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników edok oraz przesyłek poleconych wyłączonych z systemu e-dok we właściwych dziennikach korespondencyjnych, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urzędzie,- ustalanie adresatów dla pism kierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz rozdzielanie przesyłek pocztowych (zwykłych i poleconych) na właściwe komórki organizacyjne Urzędu i inne jednostki, a także wykreślanie listów poleconych z wykazu pocztowego błędnie skierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urzędzie,- przygotowywanie i wysyłanie korespondencji do Urzędu Marszałkowskiego, starostw powiatowych, urzędów miast, gmin i do określonych jednostek administracji zespolonej oraz przygotowywanie wykazu korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Bydgoszczy, w celu właściwej dystrybucji korespondencji wytworzonej w Urzędzie,- przyjmowanie korespondencji z Delegatur Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu i we Włocławku oraz dokonywanie jej rejestracji i rozdzielenia na poszczególne komórki organizacyjne Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w UrzędzieWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, permanentna obsługa (również telefoniczna) klientów zewnętrznych, wysiłek fizycznyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze i 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nauka prowadzenia spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa prasy krawędziowej CNC
"BYFUCH-PRODUCT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
referent ds księgowości
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Sulechów (lubuskie)
Współpraca z klientami, obsługa biura, ewidencja kosztów, przychodów, ustalanie wyniku podatkowego, wypisywanie faktur Vat, obsługa programów WF-FAKIR, WF-KAPER, rozliczanie zadań publicznych.
MICHALAK Kancelaria Podatkowo- Księgowa Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
-Rejestracja dokumentów w systemach informatycznych -wykonywanie zadań dotyczących czynności sprawdzających
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdynia (pomorskie)
1. przyjmowanie i kompletowanie wniosków,2. ustalanie prawa i opracowywanie decyzji w zakresie: a. jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadków przy pracy rolniczej i rolniczych chorób zawodowych,b. zasiłków chorobowych oraz zasiłków chorobowych w przedłużonym okresie zasiłkowym,c. zasiłków macierzyńskich,d. zasiłków pogrzebowych,3. opracowywanie zwróconych świadczeń,4. kierowanie wniosków o jednorazowe odszkodowanie i zasiłek chorobowy w przedłużonym okresie na postępowanie orzecznicze,5. ustalanie okoliczności powstawania nadpłat i niedopłat, ich wysokości oraz dochodzenie nienależnie pobranych świadczeń,6. ustalanie potrąceń ze świadczeń zaległych składek, nadpłat oraz z innych tytułów,7. prowadzenie czynności w zakresie windykacji nienależnie pobranych świadczeń.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2015-12-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Stare Kosiny (mazowieckie)
Obsługa klientów z obowiązującymi w firmie procedurami. Planowanie, koordynowanie, nadzór, rozliczanie transakcji i sprzedaży. Nadzór nad archiwizacją dokumentacji.
Wiśniewski Wojciech FABRYKA MEBLI "STOLKAR" - 2016-04-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie wynagrodzeń i potrąceńPraktyczna znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu umów cywilno-prawnych, zagadnień z zakresu obowiązkowych ubezpieczeń i podatku dochodowego od osób fizycznychdoświadczenie związane z nadzorowaniem prac zespołu płacowegobiegła obsługa programu Płatnik, MS Office, MS Excel,umiejętność analitycznego myśleniaskrupulatność i rzetelność, uczciwość, dyskrecja,wysoka kultura osobista
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie gotówki, wystawianie faktur, obsługa korespondencji.
Martin & Mateo S.C. E.Wrbka, M.Wrbka - 2015-12-21 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej,wystawianie rachunków, faktur VAT, sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym dokumentów, obsługa finansowo - księgowa przedsiębiorstw i stowarzyszeń
Centrum Księgowości i Edukacji Finansowej Piotr Jaworek - 2016-03-03 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace administracyjno- biurowe, pomoc przy obsłudze kancelarii, archiwizowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, staż w ARiMR w Rudnej
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Rudna (dolnośląskie)