REFERENT DS. ZATRUDNIENIA I PŁAC Sosnowiec oferta pracy Instytut Napędów i Maszyn Elektrycznych "KOMEL"
Stanowisko: REFERENT DS. ZATRUDNIENIA I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i zwalnianie pracowników, rozliczanie wynagrodzeń, obsługa programu PROBIT, obsługa rozliczeń podatkowych (US, PFRON) oraz składek ZUS, rozliczanie zasiłków chorobowych
Data publikacji: 2016-03-18
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: Instytut Napędów i Maszyn Elektrycznych "KOMEL"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 29, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i zwalnianie pracowników, rozliczanie wynagrodzeń, obsługa programu PROBIT, obsługa rozliczeń podatkowych (US, PFRON) oraz składek ZUS, rozliczanie zasiłków chorobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ZATRUDNIENIA I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w zakresie spraw kadrowo-płacowych, obsługa programów komputerowych, mile widziana znajomość j.angielskiego (komunikatywnie)
Nazwa pracodawcy:
Instytut Napędów i Maszyn Elektrycznych "KOMEL"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Al.Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: I kontakt telefoniczny lub CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.komel.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Al.Roździeńskiego
Numer budynku pracodawcy: 188
Profil działalności pracodawcy:
Obróbka mechaniczna elementów metalowych / Produkcja silników elektrycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 17.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace pomocnicze w dziale rekrutacji
kontakt przez OHP - 2018-02-09 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe min. 4 lata; prawo jazdy kat. B; znajomość języka rosyjskiego i niemieckiego; praca na trasach krajowych i międzynarodowych (kraje wschodnie); umowa zlecenie;
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Gliwice (śląskie)
Obsługa maszyn. Podtrzymywanie ciągu produkcyjnego. Kontrola jakości. Przegląd techniczny maszyn.
ADECCO Poland Sp. z o.o. (Agencja Zatrudnienia) - 2017-05-16 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
-
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZKLARSKIEJ PORĘBIE - 2017-03-16 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Obsługa komputera, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, wykształcenie średnie, podstawowa znajomość języka angielskiego, otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
WIELTON S.A. - 2015-12-01 - Karpin (mazowieckie)
wykonywanie konstrukcji dachowych, pokryć dachowych oraz obróbki blacharskie z orynnowaniem
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rzepin Pierwszy (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wypłat dla pracowników, rozliczanie z ZUS, rozliczanie podatku od osób fizycznych
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bełchatowie sp. z o.o. - 2016-11-29 - Bełchatów (łódzkie)
Utrzymanie ruchu i właściwego stanu technicznego węzłów cieplnych.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o.o.w Kolnie - 2017-09-13 - Kolno (podlaskie)
praca na stanowisku referent administracyjno-biurowy
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-10-18 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie korespondencji, rejestrowanie korespondencji, prowadzenie i aktualizacja strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Miedzichowo (wielkopolskie)
- prace biurowe, - telemarketing, - obsługa i praca przy komputerze. Praca w godzinach: 7-15, 11-19. Oferta dostępna w sali E, G, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 608 280 644, e-mail: e.czerwinska (at) ptdystrybucja.pl
PT Dystrybucja S.A. - 2016-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
Rozdzielanie dokumentów na poszczególne działy, opisywanie i wpinanie raportów księgowych i kasowych, księgowanie raportów kasowych, sprawdzanie zgodności kart płatniczych, wprowadzanie faktur, wystawianie not korygujących, księgowanie faktur, sporządzanie pism.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Tychy (śląskie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów. I zmiana: 07.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, biegła obsługa komputera. Charakterytsyka pracy: czynności związane z obiegiem korespondencji, przygotowywanie i prowadzenie diokumentacji szkoleniowej (wystawianie zaświadczeń i świadectw ukończenia kursów), obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie dyplomów i podziękowań. Wynagrodzenie + premia + wysługa lat. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I INFORMACJI PEDAGOGICZNEJ WOM - 2018-05-22 - Rybnik (śląskie)
wg programu stażupraca na stanowisku sprzedawcy w sklepie spożywczo-przemysłowym
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Mszana Górna (małopolskie)
Praca w HR, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowyc
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Bieruń (śląskie)
I. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy- przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.- zapoznanie się z regulaminem pracy- instruktaż stanowiskowy- zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II. Obsługa sekretariatu- prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt- przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną - wpisanie do dziennika korespondencyjnego- przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji- przygotowanie korespondencji do wysłania- przestrzeganie obiegu dokumentów - obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III. Obsługa interesantów- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym- kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki- łączenie rozmów wychodzących- wysłanie i odbieranie faxuIV. Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne - sporządzanie pism w programie WORD- sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL- wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:- obsługa sekretariatu- obsługa gości i interesantów dyrektora- obsługa centrali telefonicznej- obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka- sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Chwaszczyno (pomorskie)
Obsługa sekretariatu szkolnego
Zespół Szkół im. Orła Białego w Korytach - 2017-10-04 - Koryta (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa klienta, aktywne pozyskiwanie klientów, korespondencja handlowa, monitorowanie konkurencji, wyszukiwanie dostawców, przyg. ofert; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Gliwice (śląskie)
Zagadnienia płacowo-kadrowe, pomoc księgowa.
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. S. Moniuszki - 2018-02-26 - Zbąszyń (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Świdnica (dolnośląskie)
projektowanie sieci zewnętrzych wod-kan.
Przedsiębiorstwo Inżynierskie "AG ENERGO" Grzegorz Włodarczyk - 2016-01-11 - Będzin (śląskie)
jw.
ROMAX R.P.Abramczyk sp. j - 2018-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji. Udzielanie informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Gdynia (pomorskie)
Wstępna dekretacja dokumentów księgowych, przygotowywanie dokumentów zasiłkowych i płacowych, przygotowywanie dokumentów kadrowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Mława (mazowieckie)
praca przy komputerze, sprzedaż towarów, w tym odczynników chemicznych, bezpośredni i telefoniczny, mailowy kontakt z klientem, wystawianie faktur, paragonów oraz innych dokumentów np. magazynowych
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-01-15 - Stargard (zachodniopomorskie)