REFERENT Zbąszyń oferta pracy Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. S. Moniuszki
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 500 PLN
Zakres obowiązków: Zagadnienia płacowo-kadrowe, pomoc księgowa.
Data publikacji: 2018-02-26
Lokalizacja: Zbąszyń (wielkopolskie)
Pracodawca: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. S. Moniuszki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:17 Stycznia 69, 64-360 Zbąszyń, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zagadnienia płacowo-kadrowe, pomoc księgowa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zbąszyń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zbąszyń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie w księgowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie i znajomość zagadnień kadrowo-płacowych
Nazwa pracodawcy:
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. S. Moniuszki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
17 Stycznia 69, 64-360 Zbąszyń, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Zbąszyń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zbąszyń
Ulica pracodawcy: 17 Stycznia
Numer budynku pracodawcy: 69
Profil działalności pracodawcy: szkoła muzyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 26.02.2018
Oferta pracy ważna do: 26.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc kucharza
"HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna - 2018-07-20 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie dziennika korespondencyjnego, nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, weryfikacja dokumentów księgowych, pomoc przy księgowaniu faktur zakupu i sprzedaży, prowadzenie ewidencji środków trwałych, przygotowywanie zestawień księgowych i finansowych na potrzeby firmy, dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej, współpraca z innymi działami firmy
ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-METALOWY "BOEM" - 2017-04-13 - Mirosławice (zachodniopomorskie)
1) prowadzenie postępowań w sprawach sprzedaży lokali mieszkalnych,2) prowadzenie postępowań w sprawach sprzedaży lub przekazywania gruntów w trybie bezprzetargowym na rzecz wspólnot mieszkaniowych,3) prowadzenie postępowań w sprawach o rozwiązywanie i wygaszanie umów użytkowania wieczystego;4) prowadzenie postępowań w sprawach ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz sporządzanie przypisów należności z tytułu użytkowania wieczystego, w tym aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów;5) prowadzenie postępowań dot. wnioskowania o sporządzanie inwentaryzacji przedsprzedażnych dla nieruchomości kubaturowych;6) prowadzenie postępowań w sprawach zamiany nieruchomości zabudowanych;7) prowadzenie postępowań dot. obciążania nieruchomości służebnościami;8) regulowanie stanu prawnego nieruchomości komunalnych w księgach wieczystych.
Urząd Miasta - 2017-02-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Fakturowanie sprzedaży wyrobów i usług, prowadzenie spraw związanych z dokumentacją działalności handlowej, obsługa programów komputerowych dotyczących fakturowania, magazynowania i księgowania.
Przedsiębiorstwo Państwowe SETAR w Siedlcach - 2017-11-29 - Siedlce (mazowieckie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Rybnik (śląskie)
Nadzór nad utrzymaniem nawierzchni dróg oraz chodników, wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, zadania z zakresu transportu publicznego, prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt.
Urząd Gminy Wiśniew - 2018-07-30 - Wiśniew (mazowieckie)
Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów księgowych. Wprowadzanie danych księgowych do programów księgowych. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji rozliczeniowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- bieżące prowadzenie oraz aktualizacja teczek akt personalnych żołnierzy,- archiwizacja teczek akt osobowych pracowników resortu obrony narodowej,- współudział w opracowaniu wniosków o nadanie medalu,- prowadzenie kart wyróżnień pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy zawodowych,- bieżące wprowadzanie danych ewidencyjnych do systemów informatycznych,- opracowywanie dokumentów mobilizacyjnych oraz współpraca z WKU w zakresie nadawania/unieważniania pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych oraz przydziałów żołnierzy rezerwyumowa na zastępstwo
2.Rejon Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych - 2016-12-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg/ programu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Garwolin (mazowieckie)
-przyjmowanie wniosków i dokumentacji,-przygotowywanie projektów decyzji i wydawanie decyzji administracyjnych,-prowadzenie rejestrów wypłacanych świadczeń oraz osób korzystających ze świadczeń,-sporządzanie list wypłat świadczeń,-sporządzanie sprawozdań z realizacji świadczeń,Szczegółowy zakres obowiazków jest podany na stronie www.mops.pelplin.plKontakt telefoniczny: 58-536-12-47 wew. 22E-mail: poczta (at) mops.pelplin.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE - 2017-10-24 - Pelplin (pomorskie)
Koordynacja pracy sekcji symulatora. Wynagrodzenie 2000 zł brutto + dodatek stażowy. Praca od pon. do pt. w godz. 7:30-15:30.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH) - 2017-04-21 - Balice (małopolskie)
Pomoc w punkcie informacyjnym i sekretariatu, pomoc w wydziale DG, pomoc w wydziale GR, pomoc w wydziale AB, pomoc w wydziale FN.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
- uczestnictwo w pobieraniu prób towarów w celu ich atestowania,- przeprowadzania analiz,- kontrola jakościowa bieżących produkcji,- prowadzenie dokumentacji laboratorium,- przestrzeganie procedur zapewnienia jakości w firmie.
ATLANTA POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kosmetyczka
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
praca pomocnicza w biurze, praca w terenie
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Obsługa gości. Przyjmowanie gości, rejestracja. Wypożyczanie sprzętu. Odbieranie i wysyłanie korespondencji. Doglądanie pokoi.
Wojskowa Akademia Techniczna; Ośrodek Szkoleniowy Wojskowej Akademii Technicznej w Zegrzu - 2017-11-17 - Zegrze (mazowieckie)
naprawa pojazdów samochodowych, elektromechanika samochodowa
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Lubin (dolnośląskie)
-obsługa sekretariatu szkolnego-sprawy kadrowe pracowników-obsługa komputera (programy e-oswiata i inne)-statystyka-obsluga petentów-sprawy bieżące wynikające z pracy w sekretariacie szkoły (obsługa uczniów, rodziców, nauczycieli)-prowadzenie dokumentacji szkoły
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Oleśnica (dolnośląskie)
Opieka nad uczniami, prowadzenie zajęć wychowawczych.
Gminna Szkoła Podstawowa im.Polskich Noblistów w Oławie - 2017-10-17 - Oława (dolnośląskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: 1. Wykonywanie prac w ramach Działu Księgowości. 2. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. 3. Inne prace zlecone w ramach Działu Księgowości. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa zlecenia z możliwością zmiany na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące od miesiąca stycznia 2017r., b) wymiar czasu pracy: 1/1 etatu, c) dni i godziny pracy: od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7.45-15.45, d) przewidywany termin zatrudnienia: 15.01 2017 r., e) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E. Sposób aplikacji:Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, wyłącznie osobiście w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Referenta ds. Księgowości w nieprzekraczalnym terminie do 19 grudnia 2016 r. do godz. 1000 . Sekretariat czynny w od poniedziałku do piątku, w godz. 8-15. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych, bez podawania przyczyn. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 wew. 16. Oferta dostępna w sali E.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Bożków (dolnośląskie)
spawanie stali, aluminium
WARSZTAT REMONTOWY KRUSZWICA SPÓŁKA Z O. O. - 2017-05-22 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
pomoc w archiwizowaniu dokumentów, ewidencja dokumentów, informowanie o żożliwościach uzyskania dopłat.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie zamówień.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk sp.j. - 2018-04-01 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Spawanie elementów stalowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ŁUKASZ SYKUŁA - 2017-03-03 - Skłoby (mazowieckie)
krojenie w tapicerstwie
FPHU POL-TAP Marcin Szukała - 2016-05-06 - Chróścin (łódzkie)
przepisywanie decyzji i postanowień,przygotowywanie korespondencji do wysyłki,archiwizacja dokumentów,
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Leszno (wielkopolskie)
Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań, przygotowywanie kalkulacji cen, przygotowywanie planów techniczno-ekonomicznych, analiz finansowo-ekonomicznych, przygotowywanie informacji zarządczej z różnych zakresów działalności spółki, bieżące monitorowanie kosztów, aktywne uczestnictwo w procesie taryfikacji
ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o. - 2018-02-14 - Bogdanka (lubelskie)
naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykonywanie zadań pomocniczych i technicznych pod nadzorem pracownika w komórkach organizacyjnych urzędu skarbowego: w Dziale Obsługi Bezpośredniej, w Dziale Rachunkowości oraz w Dziale Egzekucji Administarcyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Wejherowo (pomorskie)