REFERENT / INSPEKTOR DS. EKONOMICZNYCH Bogdanka oferta pracy ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o.
Stanowisko: REFERENT / INSPEKTOR DS. EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 600 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań, przygotowywanie kalkulacji cen, przygotowywanie planów techniczno-ekonomicznych, analiz finansowo-ekonomicznych, przygotowywanie informacji zarządczej z różnych zakresów działalności spółki, bieżące monitorowanie kosztów, aktywne uczestnictwo w procesie taryfikacji
Data publikacji: 2018-02-14
Lokalizacja: Bogdanka (lubelskie)
Pracodawca: ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-013 Bogdanka, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań, przygotowywanie kalkulacji cen, przygotowywanie planów techniczno-ekonomicznych, analiz finansowo-ekonomicznych, przygotowywanie informacji zarządczej z różnych zakresów działalności spółki, bieżące monitorowanie kosztów, aktywne uczestnictwo w procesie taryfikacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 600 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT / INSPEKTOR DS. EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogdanka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Puchaczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 600 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu Excel
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dokładność, umiejętność pracy w zespole.CV na adres e-mail: biuro (at) lebog.com.pl
Nazwa pracodawcy: ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
21-013 Bogdanka, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail: biuro (at) lebog.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Puchaczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bogdanka
Adres strony pracodawcy: www.lebog.com.pl
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.02.2018
Data dodania oferty pracy: 13.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
Biuro Ochrony Skorpion Sp. z o.o.w Ostródzie - 2018-03-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa przy komputerze, wymagająca znaj. j. miemieckiego w stopniu sredniozaawansowanym
MATEX Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Starczanowo (wielkopolskie)
- dostawa pizzy i cateringu do klienta,- wykonywanie prac porządkowych wokół lokalu, - praca w pizzerii/restauracji "Długa 2" w Zawadzie
Jaciow Dawid Pizzeria & Restauracja Długa 2 - 2017-10-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Montaż instalacji sanitarnych (wodnych i kanalizacyjnych) na nowobudowanych obiektach. Miejsce pracy: woj. pomorskie.
"ENVIRO" MAGDALENA KLOSKOWSKA - 2017-08-18 - Przodkowo (pomorskie)
- prowadzenie elekrtonicznej ewidencji biura podawczego- prowadzenie rejestru dokumentów, przygotowywanie dokumentów do dekretacji przez dyrektora- prowadzenie skrzynki elektronicznej- przyjmowanie i wysyłanie przesyłek kurierskich- przyjmowanie poczty, rejestr przesyłek pocztowych, ewidencja listów poleconych,przygotowanie rejestru dziennego dla poczty
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Nawijanie, lutowanie, zalewanie transformatorów, przenoszenie wyrobów ważących powyżej 12 kg.
MYRRA POWER Sp. z o.o. - 2018-05-15 - Kałuszyn (mazowieckie)
przyjmowanie towaru, prowadzenie dokumentacji magazynowej, wydawanie towaru odbiorcom
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Dzierzgoń (pomorskie)
Rejestr wykonania produkcji, wypełnianie zleceń na prace w godzinach nadliczbowych, sprawy administracyjne, układanie harmonogramów pracy, wydawanie kart kontrolnych, nadzór nad magazynem wyrobów gotowych, przygotowywanie przesyłek, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Łomianki (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.
Kocur - Machnik Beata DISPOHL - 2017-04-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prowadzenie spraw księgowości i obsługa finasowa nieruchomości firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Organizacja kursów zawodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żywiec (śląskie)
wg.stanowiska
ALMA MARKET S.A. - 2016-07-11 - Węgrzce (małopolskie)
prace ślusarskie przy produkcji filtrów i instalacji odpylających
EKO-FILTR Zbigniew Włudyga - 2018-01-04 - Końskie (świętokrzyskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie projektów uchwał, prowadzenie spraw administracyjnych, księgowanie dokumentów finansowych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego/niemieckiego
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Racibórz (śląskie)
Dyżur w recepcji zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji hotelowej w komputerowej bazie danych, fakturowanie, obsługa klienta prowadzenie i obsługa programów edukacyjno-turystycznych.
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wymagana komunikatywna znajmość j. niemieckiego. Charakterystyka pracy: praca w biurze producenta okien i drzwi PCV i aluminium, obsługa klienta, fakturowanie, przygotowywanie ofert, zamawianie drobnych towarów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA DUDA M. i L. DUDA SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-09 - Gaszowice (śląskie)
1. opracowanie sprawozdań statystycznych na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego oraz władz oświatowych;2. naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie listy płac;3. sporządzanie kartotek rocznych pracowników, informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11 w terminie wyznaczonym przez Urząd Statystyczny m.in. dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagród jubileuszowych;4. sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (ZUS RCA, ZUS RSA, ZUS DRA, ZUS RZA) i zgłoszeniowych (m.in. ZUS ZUA i ZUS ZWUA) dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych za pomocą programu PŁATNIK;5. sporządzanie sprawozdań GUS, do Urzędu Miejskiego, Kuratorium Oświaty;6. kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej;7. tworzenie różnorodnych raportów oraz zestawień płacowych;8. przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;9. monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeniowego; 10. biegłe posługiwanie się programem płacowo-kadrowym i innymi programami komputerowymi używanymi na stanowisku pracy, w tym Płatnik;11. sporządzanie i wysyłanie przelewów, rejestrowanie faktur wraz z ich opisem 12. rozliczanie delegacji krajowych;13. przygotowywanie dokumentów do zaksięgowania;14. wprowadzanie danych do SIO; 15. terminowe przeprowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji w placówce zgodnie z ustawą o rachunkowości;16. prowadzenie ksiąg inwentarzowych 17. prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcja kancelaryjną18. wydawanie zaświadczeń 19. wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora;
SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W GORZOWIE - 2017-12-08 - Gorzów (małopolskie)
nauka budowy, konfiguracji i instalacji zestawów komputerowych ora metod zarządzania sprzętem,nauka instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Lubań (dolnośląskie)
1. Ewidencjonowanie poczty zwykłej i elektronicznej w Terenowym Oddziale w Kartuzach.2. Współpraca z działem księgowym w zakresie przepływu faktur.3. Redagowanie pism dotyczących przekazania informacji o warunkach zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.4. Wykonywanie zadań w ramach porządkowania gruntów.5. Wykonywanie zadań tabelarycznych dot, melioracji wykonywanych robót, konserwacja i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych.6. Uczestniczenie w przygotowywaniu pism, dokumentów wychodzących z TO Kartuzy.7. Obsługa administracyjna biura.8. Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika TO.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kartuzy (pomorskie)
Obsługa klienta, informacja dot. ofert, obsługa systemów rezerwacyjnych, prowadzenie dokumentacji, zamawianie imprez tyrystycznych, współpraca z organizatorami imprez, obsługa urządzeń biurowych, ubezpieczenia, wizowanie, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wykształcenie wyższedoświadczenie w zawodzie referenta ds. księgowości lub księgowego1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2500 zł brutto
DLH Global Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Referent ds rozliczeń w dziale zbytu2 zmiany: 7-15 11-19
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie dokumentów związanych z działalnością Spółki, prowadzenie rejestrów dokumentów, archiwizacja dokumentów (zgodnie z harmonogramem)
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Bełchatów (łódzkie)
Zarządzanie pizzerią, sprzedaż, zarządzanie operacyjne, kontrola i rozplanowanie kosztów, aktywny udział w procesie sprzedaży, realizacja zamówień, nadzór stanów magazynowych, wdrażanie i wspieranie akcji promocyjnych. Proponowany okres zatrudnienia: około 3 lata. Godziny pracy: 11-17, 17-24. Sala G
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie udzielanych usług medycznych- prowadzenie ewidencji pacjentów przyjętych na oddział- przygotowanie dokumentacji do celów rozliczeniowych- zakładanie kart statystycznych pacjentów przyjętych na leczenie- generowanie raportów dla NFZ
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Osieczna (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji handlowej - prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)