REFERENT Chwaszczyno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: I. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy- przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.- zapoznanie się z regulaminem pracy- instruktaż stanowiskowy- zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II. Obsługa sekretariatu- prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt- przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną - wpisanie do dziennika korespondencyjnego- przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji- przygotowanie korespondencji do wysłania- przestrzeganie obiegu dokumentów - obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III. Obsługa interesantów- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym- kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki- łączenie rozmów wychodzących- wysłanie i odbieranie faxuIV. Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne - sporządzanie pism w programie WORD- sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL- wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:- obsługa sekretariatu- obsługa gości i interesantów dyrektora- obsługa centrali telefonicznej- obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka- sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne
Data publikacji: 2018-08-14
Lokalizacja: Chwaszczyno (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chwaszczyno, powiat: kartuski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
I. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy- przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.- zapoznanie się z regulaminem pracy- instruktaż stanowiskowy- zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II. Obsługa sekretariatu- prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt- przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną - wpisanie do dziennika korespondencyjnego- przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji- przygotowanie korespondencji do wysłania- przestrzeganie obiegu dokumentów - obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III. Obsługa interesantów- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym- kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki- łączenie rozmów wychodzących- wysłanie i odbieranie faxuIV. Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne - sporządzanie pism w programie WORD- sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL- wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:- obsługa sekretariatu- obsługa gości i interesantów dyrektora- obsługa centrali telefonicznej- obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka- sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chwaszczyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2018
Data zakończenia pracy: 30.11.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne, kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, badanie lekarskie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kartuzy
Ulica pracodawcy: Mściwoja II
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Zespół szkół - doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 15.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc przy prowadzeniu i nadzorowaniu prawidłowej ekspolatacji sieci wodnycj na terenie gminy,prowadzenie rejestru dokumentów, uczestniczenie w odbiorach technicznych przyłączy.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Bierutów (dolnośląskie)
załadunek towaru do wysyłki
AMI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2016-11-04 - Mikstat (wielkopolskie)
jw.
PERUN S.A. - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na terenie Niemiec.Spotkanie informacyjne w PUP dla osób zainteresowanych ofertą: 21.04.2017 godz. 9.30 - 13.30,po wcześniejszym kontakcie tel.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
transport i montaż materiałów
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
sprawdzanie faktór i rachunków złożonych do zapłaty przez jednostki oświatowe i GZEAS.Przygotowanie poleceń przelewów oraz poleceń wypłaty na podstawie sprawdzonych dokumentów.umieszczanie i zawieszanie przelewów w systemie bankowym,prowadzenie rejetru faktór i rachunków, prowadzenie rejetru umów,wystawianie not księgowych i innych wynikających z dokumentów źródłowych,wystawianie faktur sprzedaży szkół, przedszkoli, i GZEAS,i inne wg załącznika
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2018-08-09 - Zielonki (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie i utrzymanie relacji z klientami indywidulanymi i podmiotami gospodarczymi. Prezentowanie oferty sprzedaży produktów bankowych. Otwieranie rachunków bankowych oraz realizacja operacji bankowych. Negocjowanie umów. Przyjmowanie i analiza dokumentów. Współpraca z centralą Banku.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
RZETELNE WYKONYWANIE ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH
PTUH ANEX - 2016-11-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa komputera programów firm ubezpieczeniowych, obsługa klientów, obsługa programu kasowego INTAX
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
montaż/demontaż podzespołów pomp wtryskowych; weryfikacja usterek pod kątem uszkodzeń mechanicznych
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Ciszyca (świętokrzyskie)
referent w dziale ksiegowosci
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Dozorowanie obiektu. Palenie w kotłowni. Prace ogrodowe. Sprzątanie.
F.H.U. KONTAKT Wiesław Obuchowicz - 2017-07-07 - Wyszków (mazowieckie)
Księgowanie wyciągów bankowych, analiza rozrachunków, weryfikacja terminów płatności, wstępna windykacja należności, przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty, sporządzanie zestawień i raportów, weryfikacja dokumentów finansowych, leasingowych, wprowadzanie dokumentów księgowych (kompensat) do systemów finansowo-księgowych. Wymagania: wykształcenie średnie (preferowane wyższe), kierunek ekonomia, finanse, rachunkowość, mile widziany staż pracy, znajomość podstawowych zagadnień zw z rachunkowością, biegła obsługa Ms Office, Excel, Word, skrupulatność, dokładność, termonowość, zdolność analitycznego myślenia. Miejsce wykonywania pracy Kartoszyno, ul. Przemysłowa 5.
"Parentis" Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Kartoszyno (pomorskie)
Prace remontowe, budowlane, wykończeniowe w budynkachMiejsce pracy: teren Polski
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Sława (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Głogów (dolnośląskie)
Udzial w organizacji i udostępnianiu Ośrodka Edukacyjno-Muzealnego RPN.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Zwierzyniec (lubelskie)
rozliczenie podatkowe i finansowe firm prowadzenie ksiag rachunkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
porządki, wykładanie towaru handlowego, wydawanie towarów klientowi.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Białobrzegi (podkarpackie)
organizowanie pracy biura, obsługa korespondencji, obsługa klientów, sporządzanie pism, obsługa programów kancelarii, urządzeń biurowych, inne czynności zlecone przez pracodawcę
Kancelaria Notarialna Edyta Gramatowska - 2017-09-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 10.06.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
Księgowanie zdarzeń gospodarczych, przygotowywanie list płac, deklaracji VAT, PIT, CIT, ZUS - pomoc, asysta.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Brdyujście
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy organizacji pracy transportu i sprzętu przy rozliczaniu kierowców i operatorów. Wystawianie zaświadczeń dla kierowców.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Zamość (lubelskie)
obsługa koparko-ładowarki
OLECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie stanowiska do pracy oraz serwisu dań. Utrzymanie stanowiska pracy w ładzie i porzadku, uprzątnięcie stanowiska pracy.
M&M Spólka Cywilna - 2018-02-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
fakturowanie, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
rejstracja pism wysłanych i wpływających oraz ich przekazanie do poszczególnych jednostek organizacyjnych, przyjmowanie i rejestrowanie podań o pracę, prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem jednostki zgodnie z instrukcją, dyżurowanie w sekretariacie w soboty lub niedziele zgodnie z harmonogramem czasu pracy, obsługa biblioteki
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Tarnów (małopolskie)
•przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,•przygotowywanie bieżącej korespondencji służbowej,•rejestracja, opisywanie rachunków i faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową,•prowadzenie dokumentacji dotyczącej wychowanków (umowy, zaświadczenia, rejestry itp.)•prowadzenie dokumentacji księgowej związanej z rozliczaniem opłat za przedszkole, •przyjmowanie, ewidencjonowanie i dekretowanie pism i dokumentów przychodzących i wychodzących zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Przedszkole Miejskie w Barczewie - 2018-07-05 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Wymagamy minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, mile widziane doświadczenie związane z rozpatrywaniem reklamacji, bardzo dobra zajomość pakietu MS Office, komunikatywność, operatywność, i samodzielność w działaniu. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klienta zagranicznego, rejestrownie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej, archiwizowanie dokumentacji. Firma oferuje ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl. Firma zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. w ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji( zgodnie z Ustawa z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883.
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-08 - Zwonowice (śląskie)
Pomoc przy produkcji bloczków betonowych.
Zakłąd Eksploatacji Żwiru, Wyrób Pustaków i Bloczków - 2018-06-05 - Mściszewice (pomorskie)