Praca REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 4 ofert pracy REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY.
- Pomoc w udzielaniu jednorazowych 艣rodk贸w osobom bezrobotnym na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej i refundowanie osobom bezrobotnym koszt贸w pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa dotycz膮cych podj臋cia dzia艂alno艣ci gospodarczej,- pomoc w dokonywaniu pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- pomoc przy realizacji pozosta艂ych form wsparcia przewidzianych w art 46 ustawy z 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,- pomoc w realizacji zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych i akt贸w wykonawczych.godziny sta偶u: 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - P艂ock (mazowieckie)
1. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosk贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Analiza wniosk贸w o jednorazow膮 refundacj臋 i przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowanie i organizowanie rob贸t publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny rob贸t publicznych:- Udzielanie i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania rob贸t publicznych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacje rob贸t publicznych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnionych w ramach rob贸t publicznych,- Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach rob贸t publicznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania rob贸t publicznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji rob贸t publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci rob贸t publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem prac spo艂ecznie u偶ytecznych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przyjmowanie rocznych plan贸w potrzeb w zakresie wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych od uprawnionych podmiot贸w,- Przedstawienie rocznych plan贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumie艅 dotycz膮cych wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowania zobowi膮za艅,- Przekazywanie do Dzia艂u Rejestracji, Ewidencji i 艢wiadcze艅 informacji na temat czasu realizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych organizator贸w oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych porozumie艅,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 wyp艂aconych osobom bezrobotnym 艣wiadcze艅 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych porozumie艅,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporz膮dzanie list wyp艂at dot., zwrotu koszt贸w badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpocz臋ciem prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym faktur dotycz膮cych p艂atno艣ci za badania lekarskie os贸b bezrobotnych kierowanych do prac spo艂ecznie u偶ytecznych, przekazywanie faktury do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowanych zobowi膮za艅,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych Pracodawc贸w i Sp贸艂dzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego, - Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 zapis贸w art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie udzielania przez starost臋 pracodawcy lub przedsi臋biorcy przez okres 12 miesi臋cy cz臋艣膰 koszt贸w poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz sk艂adki na ubezpieczenia spo艂eczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku 偶ycia,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w lub przedsi臋biorc贸w,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, kt贸rym przyznano refundacj臋 oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych realizowanych um贸w do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Sta偶 w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - P艂ock (mazowieckie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo 艣rodk贸w osobom bezrobotnym na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyjmowania 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, udost臋pnianie materia艂贸w i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosk贸w o przyznanie jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, przyj臋cie wniosku, sprawdzanie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem formalnym,- przygotowanie wniosk贸w- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotycz膮cej udzielenia jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- sporz膮dzanie i przekazywanie listu wyp艂at 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej do Dzia艂u Finansowo-Ksi臋gowego,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych os贸b otrzymuj膮cych 艣rodki na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej oraz wymaganych rejestr贸w,- przyj臋cie dokument贸w potwierdzaj膮cych rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych 艣rodk贸w na podstawie przedstawionych przez osob臋, kt贸ra otrzyma艂a 艣rodki na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci, wiarygodnych dokument贸w potwierdzaj膮cych wydatkowanie otrzymanych 艣rodk贸w zgodnie z umow膮,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przekazanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywi膮zania si臋 z warunk贸w umowy,- sporz膮dzanie wypowiedze艅 um贸w w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunk贸w zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyznawania refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosk贸w o przyznanie refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyja艣nie艅 o sposobie wype艂nienia wniosku oraz innych dokument贸w b臋d膮cych za艂膮cznikami do tego wniosku,- przyj臋cie wniosku, sprawdzenie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem formalnym,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i por臋czycielom umowy dotycz膮cej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych koszt贸w zwi膮zanych z wyposa偶eniem lub doposa偶eniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowi膮zaniach do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- sporz膮dzanie wypowiedze艅 um贸w w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunk贸w zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywi膮zania z warunk贸w umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zada艅.3. Pomoc przy realizacji zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych i akt贸w wykonawczych:a) udzielenie 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wk艂adu do sp贸艂dzielni socjalnej dla osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako bezrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosk贸w o przyznanie jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej,- przyj臋cie wniosku, sprawdzanie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepe艂nosprawno艣ciach i wezwanie do ich usuni臋cia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunk贸w umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepe艂nosprawnej umowy dotycz膮cej udzielenia jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej.- przyj臋cie dokument贸w potwierdzaj膮cych rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- sporz膮dzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wyp艂at 艣rodk贸w osobie niepe艂nosprawnej na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych os贸b otrzymuj膮cych 艣rodki na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestr贸w,- rozliczenie kwoty udzielonych 艣rodk贸w na podstawie przedstawionych przez osob臋, kt贸ra otrzyma艂a 艣rodki na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci, wiarygodnych dokument贸w potwierdzaj膮cych wydatkowanie otrzymanych 艣rodk贸w zgodnie z umow膮 ,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako bezrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyznania refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako be4zrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosk贸w o przyznanie refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej,- udzielanie wyja艣nie艅 o sposobie wype艂niania wniosku oraz innych dokument贸w b臋d膮cych za艂膮cznikami dla tego wniosku,- przyj臋cie wniosku, sprawdzenie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawid艂owo艣ciach i wezwanie do ich usuni臋cia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunk贸w umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i por臋czycielom umowy dotycz膮cej refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych koszt贸w zwi膮zanych z wyposa偶enie, stanowisk pracy,- wyst膮pienie do Pa艅stwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposa偶onego stanowiska pracy do potrzeb wynikaj膮cych z niepe艂nosprawno艣ci osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporz膮dzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wyp艂at 艣rodk贸w pracodawcy wyposa偶aj膮cemu stanowisko pracy osoby niepe艂nosprawnej do PCPR,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przekazywanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywi膮zywania z warunk贸w umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zada艅,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania 艣rodk贸w PERON oraz przekazywanie projekt贸w plan贸w do PCPR celem akceptacji przez Rad臋 Powiatu;d) weryfikacja plan贸w na podstawie limit贸w zatwierdzonych przez Rad臋 Powiatu oraz kontrola zgodno艣ci wykorzystania limit贸w z przyj臋tymi planami,e) sporz膮dzanie statystyk, sprawozda艅 i raport贸w zwi膮zanych z powierzonymi zadaniami w tym sporz膮dzanie i przekazanie do PCPR sprawozda艅 rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze 艣rodk贸w PERON,f) przygotowanie stosownych materia艂贸w na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarz膮du Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie um贸w w sprawie zwrotu ze 艣rodk贸w PERON pracodawcy koszt贸w utworzenia stanowisk pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - P艂ock (mazowieckie)
Udzielanie informacji w zakresie orgaznizacji miejsc odbywania sta偶u, wydawanie i przyjmowanie wniosk贸w o organizacj臋 miejsc sta偶u, przygotowywanie um贸w
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - P艂ock (mazowieckie)