REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Wadowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentacji w spółce.Obsługa firmowej poczty elektronicznej.Przyjmowanie interesantówProwadzenie terminarza spotkań, zadań szefaPrzygotowywanie dokumentów i materiałów dla szefaObsługa maszyn biurowych
Data publikacji: 2017-05-24
Lokalizacja: Wadowice (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentacji w spółce.Obsługa firmowej poczty elektronicznej.Przyjmowanie interesantówProwadzenie terminarza spotkań, zadań szefaPrzygotowywanie dokumentów i materiałów dla szefaObsługa maszyn biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wadowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2017
Data zakończenia pracy: 11.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft office, podstawowa wiedza na temat BHP, podstawowa znajomość zagadnień kadrowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoba bezrobotna dla której ustalono II profil pomocy i subsydiowane zatrudnienie jest uwzględnione w Indywidualnym Planie Działania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Wadowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wadowice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 01.06.2017
Oferta pracy ważna do: 16.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca w Ośrodku Edukacyjnym wraz z muzeum i w terenie MPN przy realizacji programu edukacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Krempna (podkarpackie)
,
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Suwałki (podlaskie)
Utrzymanie instalacji elektrycznej na terenie obiektu, obsługa Elewatora (przyjęcie, przechowywanie, wydawanie zbóż); obsługa sterowni i urządzeń załadowczych; terminowe przeglądy i serwis urządzeń i instalacji; nadzór nad jednostkami transportowymi dostarczającymi, odbierającymi towar; utrzymywanie czystości elewatora oraz na terenie obiektu
GLENPORT SP. Z O.O. ELBLĄG - 2017-04-28 - Szamotuły (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Głogów (dolnośląskie)
planowanie na podstawie zamówień z produkcji, wystawianie i zakańczanie zadań produkcyjnych, wykonywanie raportów i zestawień z produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
Dokonywanie niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem dokumentów handlowych, prowadzenie korespondencji handlowej.
FCASE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-07-28 - Jawornik (małopolskie)
Przygotowywanie akt personalnych żołnierzy do archiwum wojskowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Płock (mazowieckie)
jw.
Polska Żegluga Bałtycka SA - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Informacja o naborze DS.14000.12.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: Referent/podinspektor/inspektor ds. świadczeń w dziale pomocy.- Ogólny zakres obowiązków: 1) Przygotowywanie decyzji administracyjnych na podstawie wywiadu środowiskowego,2) Przygotowywanie postanowień o umorzeniu/zawieszeniu/podjęciu zawieszonego postępowania lub odmowie wszczęcia postępowania,3) Dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczenia zdrowotnego na podstawie druków przekazywanych z TPPS/ DBD/SDK/SDM4) Obsługa programu PŁATNIK w zakresie osób korzystających z pomocy społecznej.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Wymagania niezbędne:- wykształcenie: co najmniej średnie 1) posiadanie obywatelstwa polskiego,2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych ustawy,5) dobra znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,6) dobra znajomość przepisów KPA,7) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,8) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna).II. Wymagania dodatkowe-pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:1) wykształcenie wyższe, ekonomiczne, 2) umiejętność dobrej organizacji pracy, 3) wysoka kultura osobista,4) komunikatywność,5) odporność na stres,6) dokładność, precyzja,7) umiejętności analityczne,8) znajomość obsługi programów specjalistycznych: Pomost Sygnity, Sygnity-Świadczenia Rodzinne, Dodatki Mieszkaniowe PROTON.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
serwisant sprzętu leśnego i ogrodniczego
IZMAR - MAREK MROHS - ZAWADZKIE - 2016-03-17 - Żędowice (opolskie)
Jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola dostaw stanów fizycznych ze stanami w dokumentacji. Przygotowywanie towarów do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Zaklików (podkarpackie)
transport międzynarodowy na terytoriujm Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Złotniki (świętokrzyskie)
Prowadzenie bieżących spraw księgowości budżetowej oraz obsługa sekretariatu
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W GOLENIOWIE Z/S W NOWOGAR - 2018-03-13 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Praca w księgowości budżetowej,obsługa księgowa instytucji kultury: Biblioteki,Babiogórskiego Centrum Kultury.
URZĄD GMINY ZAWOJA - 2017-12-22 - Zawoja (małopolskie)
Zapoznanie z zasadami funkcjonowania spółki i inne
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Obsługa programu księgowego, wprowadzanie faktur zakupowych, kosztowych, sprzedażowych, raportów kasowych, wyciągów bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Siedlce (mazowieckie)
Referent do spraw uczniowskich
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2017-04-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- TWORZENIE KONCEPCJI ORAZ WSTĘPNYCH PROJEKTÓW KONSTRUKCJI METALOWYCH W PROGRAMACH CAD ORAZ MODELI 3D- WERYFIKACJA I WALIDACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ- WSPÓŁPRACA Z PIONEM PRODUKCJI, WYDZIAŁAMI ORAZ KLIENTAMI- PRZYGOTOWANIE OFERT CENOWYCH, KALKULACJI KOSZTÓW PRODUKCJI- NADZOROWANIE ZMIAN W PROJEKTOWANIU I ROZWOJU PRODUKTU
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-10-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Udział w naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, sporządzaniu list płacUdział w sporządzaniu rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychProwadzenie spraw oraz dokumentacji płacowo-kadrowejUstalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychWystawianie zaświadczeń ( dokumentów RP-7)Oferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Administratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzibą w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-13 - Tczew (pomorskie)
- obsługa klienta- układanie i przyjęcie towaru do sklepu - sprawdzanie dat przydatności towarów- sporządzanie raportu miesięcznego- wypisywanie faktur dla klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, przygotowanie deklaracji ZUS, US, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy kierowców, sporządxanie ewiedencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kalisz (wielkopolskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Legnica (dolnośląskie)
Wprowadzanie operacji gospodarczych do systemu księgowego, księgowanie i dekretowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Suwałki (podlaskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
obsługa klienta w sprawach pochówków
DOM POGRZEBOWY FENIX - 2017-02-17 - Rudna (dolnośląskie)
Identyfikacja dokumentów księgowych, sporządzanie ewidencji i zestawień księgowych, wypełnianie formularzy do ZUS i US, zapoznanie z obiegiem dokumentów, terminarzem prac księgowego, obsługa programów ksiegowych:SYMFONIA FK, KSP, PŁATNIK
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Będzin (śląskie)
zarządzanie zespołem księgowych pracujących dla klienta zagranicznego, przygotowywanie raportów finansowych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz spraw socjalnych, wykonywanie czynności administracyjnych związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy oraz w czasie trwania stosunku pracy pracowników, zgodnie z aktualnym stanem wiedzy, dostępnymi materiałami i środkami oraz przepisami prawa pracy, w tym m.in.: prowadzenie rejestru pracowników przyjętych i zwolnionych, oraz ewidencji nieobecności, obsługa programu komputerowego „Zasoby Ludzkie” oraz biurka elektronicznego, terminowe zgłaszanie pracowników medycznych przyjętych i zwolnionych do Narodowego Funduszu Zdrowia w Portalu Świadczeniodawcy, archiwizowanie i zabezpieczenie dokumentacji pracowniczej, opracowywanie druków sprawozdawczości kadrowej, korespondencja z pracownikami,współpraca z instytucjami zewnętrznymi. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2017-05-08 - Jaworze (śląskie)