REFERENT DO SPRAW UCZNIOWSKICH Bolesławiec oferta pracy Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW UCZNIOWSKICH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Referent do spraw uczniowskich
Data publikacji: 2017-04-14
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komuny Paryskiej 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Referent do spraw uczniowskich
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW UCZNIOWSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy jako pracownik biurowy minimum 2 lata.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Komuny Paryskiej 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą drogą elektroniczną. Cv należy wysłać na adres: zsoiz1 (at) poczta.onet.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Komuny Paryskiej
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.04.2017
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 28.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzenie i opisywanie faktur zakupu. Dekretowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Podlas (łódzkie)
1)Prowadzenie ewidencji dokumentów księgowych w jednostce zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami, 3)Uzgadnianie terminowości płatności z tytułu sprzedaży, wystawianie not obciążeniowych,4)Dokonywanie zapisów księgowych na kontach zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z zaleceniami głównej księgowej,5)Prowadzenie obsługi kasowej jednostki,6)Współudział w tworzeniu rejestrów dotyczących gospodarki finansowo-księgowej oraz materiałowej,7)Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych oraz ich archiwizowanie,8)Wykonywanie innych czynności oraz poleceń służbowych przełożonego, 9)Udział w pracach komisji powoływanych przez dyrektora,10)Przygotowywanie zestawień i statystyk na potrzeby głównej księgowej,11)Przygotowywanie i opracowywanie informacji na potrzeby SIO,12)Wykonywanie czynności kancelaryjnych i dokumentowanie przebiegu załatwianych spraw zgodnie z obowiązującymi w placówce normatywami kancelaryjno-archiwalnymi, 13)Przejmowanie zakresu obowiązków oraz wykonywanie czynności w zastępstwie, podczas nieobecności innego pracownika oraz wykonywanie czynności w zastępstwie, podczas nieobecności innego pracownika,14)Organizowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji.Szczegółowe informacje znajdują sie na stronie https://biuletyn.lublin.eu/bs5/praca/2018
Bursa Szkolna nr 5 - 2018-08-14 - Lublin (lubelskie)
obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie korespondencji, wystawianie druków delegacji, sporządzanie list obecności, przyjmowanie wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Jemielno (dolnośląskie)
Księgowanie usług wystawianie i wysyłanie faktur.Praca w godz. 7-15
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2015-12-02 - Węgry (opolskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KURSÓW I WARSZTATÓW, KONTAKT I OBSŁUGA WYKŁADOWCÓW, REDAGOWANIE OFERT O KURSACH I WARSZTATACH, ROZLICZANIE WYKŁADOWCÓW, UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, OBSŁUGA KLIENTA, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA
WYŻSZA SZKOŁA EDUKACJI I TERAPII - 2016-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodny
MSU S.A. - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca w dziale sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe Mars SJ H i W Potoczak - 2016-08-08 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Fryzjer
GOLD STYLE - 2018-01-04 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
ocena stanu pensjonariuszy; aktywizacja pensjonariuszy; planowanie irealizacja zabiegów rehabilitacyjnych; prowadzenie indywidualnych igrupowych zajęć rehabilitacyjnych; prowadzenie dokumentacjimedycznej. Pomaganie pacjentom uskarżającym się na takie schorzenia utrudniające codziennefunkcjonowanie jak: ból pleców, artretyzm, stan po udarze mózgu, zawale serca lub porażeniu mózgowym Opracowywanie zestawów ćwiczeń do samodzielnego wykonywania; Towarzyszenie pacjentom podczas ćwiczeń i dbanie,aby ich prawidłowe wykonywanie minimalizowało odczuwany przez nich ból i doprowadziło do zmniejszenia dysfunkcji. Praca w godzinach 9-15. Praca 30h w tygodniu
Dom Pomocy Społecznej prowadzony przez Siostry Franciszkanki - 2017-03-09 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
prace związane z księgowością
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)
- sporządzanie list płac, dokumentacji podatkowej i składkowej, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do dofinansowań SOD
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2016-07-01 - Chorzów (śląskie)
wspieranie przełożonego w następujących zadaniach: redagowanie oraz publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja nadesłanych aplikacji i umawianie spotkań rekrutacyjnych z kandydatami, prowadzenie spotkań z kandydatami, budowanie bazy kandydatów, umiejętność rekrutacji na poziomie CV.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Krapkowice (opolskie)
jw.
"HAKO" Sp.z o.o. Warszawa - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
wydawanie druków systemowych, archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Mława (mazowieckie)
Praca na stanowisku referent w sekcji sprzętu infrastruktury - infrastruktura KPW. Opracowywanie dokumentów dotyczących gospodarki sprzętu infrastruktury. Praca w systemie informatycznym. Udział w opracowywaniu planów i zestawień kosztów. Udział w przygotowaniu danych do zamówień publicznych. Rejestracja faktur z podziałem na wydatki poszczególnych rodzajów sprzętu. Pobieranie i przekazywanie faktur do zapłaty. Aktualizowanie dokumentacji w zakresie gospodarki sprzętu infrastruktury - umowy, rejestry, zestawienia, normy.
Jednostka Wojskowa 2454 - 2018-07-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
aktualizowanie bazy klientów, przygotowywanie ofert, handlowych, współpraca z aktualnymi klientami firmy
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Lublin (lubelskie)
ZGODNY Z PR. STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Opoczno (łódzkie)
przygotowanie dokumentacji, przekazywanie planu budowy, kontrola realizowanych zadań na etapie wykonawstwa i w okresie pogwarancyjnym, spółpraca z sekcją finansowo-ekonomiczną, przeglady gwarancyjne
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2018-11-29 - Krasnystaw (lubelskie)
praca na stanowisku ksiegowej
Biuro Doradztwa Gospodarczego UNIVERS Czesław Straś - 2016-10-10 - Chrzanów (małopolskie)
przyjmowanie interesantów - członków spółdzielni mieszkaniowej, prowadzenie dokumentacji spółdzielczej, rozliczanie czynszów i mediów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA FLISAK - 2017-12-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa Zarządu i Rady Zadzorczej Spółki. Wydawanie pełnomocnictw oraz prowadzenie rejestru. Pomoc w sprawach kadrowych. Praca w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2017-09-06 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Białystok (podlaskie)
doświadczenie w prowadzeniu edukacji ekologicznej, znajomość z zakresu ochrony przyrody i środowiska, znajomość programów graficznych, brak przeciwwskazań pracy w terenie, czynne prawo jazdy kat.
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych - 2017-08-25 - Świdnica (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
praca na placu, załadunek i rozładunek samochodów, dbanie o porządek na magazynie.
ECO-SERVICE - 2017-02-01 - Żarów (dolnośląskie)
-
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Zdzieszowice - 2016-01-20 - Zdzieszowice (opolskie)
zgodnie z zawodem
Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno-Wychowawczy - 2017-01-04 - Czarna Woda (pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy Prawo ochrony środowiska; ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2016 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów, 2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy, 3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta, 4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą, 5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział, 6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych, 7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania, 8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-01-26 - Racibórz (śląskie)