REFERENT DS. KANCELARYJNO - BIUROWYCHW WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: REFERENT DS. KANCELARYJNO - BIUROWYCHW WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy Prawo ochrony środowiska; ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2016 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów, 2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy, 3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta, 4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą, 5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział, 6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych, 7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania, 8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Data publikacji: 2017-01-26
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy Prawo ochrony środowiska; ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2016 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów, 2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy, 3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta, 4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą, 5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział, 6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych, 7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania, 8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. KANCELARYJNO - BIUROWYCHW WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
V. Wymagane dokumenty:1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,5.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,6.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)7.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,8.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,9.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw wymienionych w pkt.2a. Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. kancelaryjno biurowych w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 06.02.2017 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 26.01.2017
Oferta pracy ważna do: 06.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie posiłków w kuchni wegetariańskiej
British International School of Cracow sp. z o.o. - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie ciast zgodnie z recepturą, prowadzenie ich fermentacji z zachowaniem wszystkich parametrów technologicznych a następnie dzielenie i kształtowanie ręczne lub mechaniczne kęsów ciasta, nauka produkcji galanterii piekarniczej (np. rogali, slodkich bulek,chałek i drożdżówek), obsługa maszyn, urządzeń i pieców oraz aparatury kontrolno - pomiarowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zblewo (pomorskie)
praca jednozmianowa 7-15
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprawozdawczość w banku.
Bank Spółdzielczy w Trzebielu - 2018-01-18 - Żary (lubuskie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Białogard (zachodniopomorskie)
redagowanie pism, sporządzanie korespondencji, archiwizacja dokumentacji, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakt z klientem. Wymagane wykształcenie średnie, staż w administracji, umiejętności interpersonalne, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Mysłowice (śląskie)
transport towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Sulechów (lubuskie)
Praca na produkcji
"Adecco Poland" Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Opis stanowiska•obsługa i programowanie szlifierek CNC •ustawianie maszyn•przygotowanie programów na maszyny•pomiar wykonanych produktówOferujemy•bardzo gruntowne szkolenie z zakresu programowania i ustawiania szlifierki produkcyjnej•stałą opiekę techniczną podczas pracy•możliwość awansu na lidera dział produkcji•możliwość szerokich szkoleń i specjalizacji w dziedzinie programowania szlifierek CNC
ENGRAM S.C. - 2015-12-09 - Jasionka (podkarpackie)
Akcja ulokowania dla banku
kontakt przez OHP - 2016-11-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
prowadzenie spraw związanych z korespondencją przychodzącą i wychodzącą działu świadczeń rodzinnych i alimetacyjnych, prace biurowe, zapoznanie się z obowiązujacymi przepisami (KPA, św. rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i inne)
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Pawłowice (śląskie)
praca w dziale kadr, PFRON, ZUS, wynagrodzenia, przyjęcia, zwolnienia,
ZDROWIT SPÓŁKA CYWILNA ARKADIUSZ ZDEBEL BARTOSZ OLSZEWSKI - 2016-02-02 - Piekary Śląskie (śląskie)
OBSŁUGA PROGRAMU MAGAZYNOWEGO, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW PZ I WZ, BIEŻACA ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, NADZÓR NAD KOMPLETNOŚCIĄ I ZGODNOŚCIĄ DOKUMENTACJIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA I PROGRAMÓW BIUROWYCH, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO
CHŁODNIA SZCZECIŃSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, rozliczanie kart drogowych, kosztów, zużycia materiałów.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Kapuściska
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa pieca, podawanie wsadu
COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE - 2018-06-20 - Kraków (małopolskie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk sp.j. - 2016-06-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)
- koordynowanie procesu projektowania opakowań i materiałów reklamowych;- weryfikacja projektów opakowań z klientami zewnętrznymi;- ścisła współpraca z dostawcami opakowań;- przygotowywanie specyfikacji produktowych;- opracowywanie oraz koordynowanie działań marketingowych.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Ropczyce (podkarpackie)
prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie wniosków
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Krzywda (lubelskie)
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej, archiwizacja dokumentów.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-01-11 - Świętoszów (dolnośląskie)
- Zapewnienie wsparcia dla programów i projektów na bazie uzgodnionych metodologii zarządzania projektami.- Wsparcie w przygotowywaniu materiałów, minutek oraz miesięcznych raportów na spotkania grupy projektowej. - Aktualizowanie harmonogramu prac projektowych.- Zbieranie danych oraz przygotowywanie comiesięcznych i cotygodniowych raportów.- Analiza danych oraz gromadzenie najlepszych praktyk dotyczących realizowanych projektów / programówPraca w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy GOPS w Żukowie oraz innymi procedurami i regulaminami jednostki.2. Zapoznanie się z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz kodeksem postępowania administracyjnego.3. Zapoznanie się z systemem komputerowym do obsługi świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.4. Wprowadzanie danych dotyczących świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego do systemu komputerowego.5. Wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.6. Prowadzenie ewidencji przyjmowanych wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.7. Wysyłanie korespondencji.8. Pomoc przy sporządzaniu list płac.9. Inne czynności wskazane przez kierownika ośrodka.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Żukowo (pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, utrzymanie pomieszczeń kuchni i naczyń kuchennych w czystości, pomoc przy wydawaniu posiłków.
kontakt przez OHP - 2018-08-29 - Trzebinia (małopolskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Miłki (warmińsko-mazurskie)
Obsługa Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki. Wydawanie pełnomocnictw oraz prowadzenie rejestru. Pomoc w sprawach kadrowych. Praca w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
WPROWADZANIE DO EWIDENCJI DOKUMENTÓW PRODUKCYJNYCH, WPROWADZANIE I ROZLICZANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH W SYSTEMIE, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁAMI, SPRZEDAŻY, PRODUKCJI I MAGAZYNÓW W ZAKRESIE OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ I PŁYNNEGO PRZEPŁYWU INFORMACJI, NADZÓR NAD DOKUMENTAMI I ICH ARCHIWIZACJA
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie zajęć z uczestnikami Warsztatów Terapii Zajęciowej
Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych i Ich Rodzin w Olsztynku - 2017-11-16 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Racibórz (śląskie)