REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY/STA呕 Karczmiska Pierwsze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY/STA呕
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: pomoc w prowadzeniu dokumentacji
Data publikacji: 2018-07-03
Lokalizacja: Karczmiska Pierwsze (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Karczmiska Pierwsze, powiat: opolski, woj: lubelskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: pomoc w prowadzeniu dokumentacji
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY/STA呕
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Karczmiska Pierwsze
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 16.07.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, kierunek: administracyjne lub ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Obs艂uga komputera
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, komunikatywno艣膰, staranno艣膰, sumienno艣膰
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu Lubelskim
Adres pracodawcy:
Stary Rynek 14/16, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na sta偶
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Opole Lubelskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole Lubelskie
Ulica pracodawcy: Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 14/16
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 03.07.2018
Oferta pracy wa偶na do: 16.07.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.07.2018
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie us艂ug kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Suwa艂ki (podlaskie)
- przyjmowanie korespondencji,- segregacja korespondencji,- weryfikacja wp艂ywaj膮cej korespondencji z otrzymanymi protoko艂ami,- przygotowanie do wysy艂ki oraz wysy艂ka korespondencji.
CENTRUM OPERACYJNE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ankiet na terenie miasta Ozimek, wynagrodzenie 8 z艂 od przeprowadzenia ankiety
EKOBAZ Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-04-07 - Ozimek (opolskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a)wykszta艂cenie wy偶sze: ekonomia, administracja, prawo lub wykszta艂cenie 艣rednie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracyb)obywatelstwo polskie,c)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: ustawy o samorz膮dzie gminnym; Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych wraz z za艂膮cznikiem nr 1 pn. Instrukcja Kancelaryjna; Kodeksu Post臋powania Administracyjnego Dzia艂 I i Dzia艂 VIII.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pe艂ny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.05.2017 r.III.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu styczniu 2017 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do wydzia艂u, przedk艂adanie Naczelnikowi, po czym przekazywanie na poszczeg贸lne stanowiska pracy wed艂ug dyspozycji Naczelnika. 2)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegaj膮cej wysy艂ce, a tak偶e dokument贸w wymagaj膮cych podpisu Prezydenta, 3)rejestracja faktur i um贸w oraz przekazywanie ich do Wydzia艂u Finansowego. 4)obs艂uga interesant贸w. 5)prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych wytworzonych w pasie drogowym dr贸g gminnych. 6)dba艂o艣膰 o aktualno艣膰 kart us艂ug za艂atwianych w Wydziale. 7)pe艂nienie funkcji doradczych dla pracownik贸w Wydzia艂u w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowi膮zuj膮cych procedur wewn臋trznych. 8)zamawianie materia艂贸w biurowych, zg艂aszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2017-02-17 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Wykonywanie przer贸bek silnik贸w znajduj膮cych si臋 na stanie magazynu pod bie偶膮ce potrzeby klient贸w. Prowadzenie ewidencji komputerowej w tym zakresie. Praca od pn. do pt. 5.43-13.45
"CELMA INDUKTA" S.A. - 2017-12-22 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
obs艂uga korespondencji, ewidencjonowanie nades艂anej korespondencji, przekazywanie korespondencji do w艂a艣ciwych kom贸rek, przygotowanie do wysy艂ki korespondencji. Oferta skierowane do os贸b do 30r.偶, w ramach programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
Prace archiwizacyjne, rejestrowanie dokumentacji w systemie komputerowym, przygotowanie korespondencji wychodzacej, poznanie pracy w kom贸rce windykacyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - P艂ock (mazowieckie)
prace budowlano drogowe
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rybaki (pomorskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Nowy Dw贸r Mazowiecki (mazowieckie)
- wsp贸艂praca z dzia艂em: produkcji, marketingu, ksi臋gowo艣ci, w zakresie realizacji zam贸wie艅 i sprzeda偶y, za艂adunku i roz艂adunku,- sporz膮dzanie rejestr贸w sprzeda偶y i wsp贸艂praca z firmami transportowymi i kurierskimi.
OPAKOFARB ZAK艁AD PRODUKCJI OPAKOWA艃 SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-27 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie si臋 z przepisami i regulaminami,- obs艂uga biura,- obs艂uga centrali telefonicznej,- pomoc ksi臋gowej oraz kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze b) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zast臋pc贸w Prezydenta funkcjonuj膮cego w ramach Biura Obs艂ugi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobi艣cie b膮d藕 telefonicznie osobom kontaktuj膮cym si臋 z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotka艅 organizowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obs艂ugi kancelaryjno-biurowej Biura Obs艂ugi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokument贸w finansowo-ksi臋gowych na potrzeby Biura.6) Obs艂uga interesant贸w, w tym przyjmowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta w dniu przyj臋膰 stron.7) Dba艂o艣膰 o zaopatrzenie Biura w materia艂y i druki niezb臋dne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazd贸w s艂u偶bowych Zast臋pc贸w Prezydenta.Druki zawieraj膮ce o艣wiadczenia o kt贸rych mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dost臋pne s膮 w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zak艂adce Praca w Urz臋dzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, pok. 213.O艣wiadczenia winny by膰 w艂asnor臋cznie podpisane.Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania niezb臋dne uczestniczy膰 b臋d膮 w post臋powaniu kwalifikacyjnym obejmuj膮cym:Etap I test z wiedzy og贸lnej z zakresu akt贸w prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmow臋 kwalifikacyjn膮 ze sprawdzeniem znajomo艣ci j臋zyka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w post臋powaniu wszyscy kandydaci zostan膮 powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie z adnotacj膮 Nab贸r na stanowisko referenta ds. obs艂ugi Sekretariatu Prezydenta i Zast臋pc贸w Prezydenta w Biurze Obs艂ugi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obs艂ugi Interesant贸w Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za po艣rednictwem poczty (decyduje data wp艂ywu oferty do Urz臋du). Dokumenty aplikacyjne pi臋ciu najlepszych kandydat贸w wy艂onionych w toku naboru przez Komisj臋 Rekrutacyjn膮 b臋d膮 przechowywane przez okres 3 miesi臋cy. Pozosta艂e dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydat贸w zostan膮 zniszczone.Zgodnie z ustaw膮 z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy og艂osze艅 w siedzibie Urz臋du Miasta Racib贸rz podlegaj膮 dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczeg贸艂owe informacje mo偶na uzyska膰 telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-07-19 - Racib贸rz (艣l膮skie)
wprowadzanie do programu ksi臋gowego dokument贸w, sprawdzanie i numeracja dokument贸w ksi臋gowych, tworzenie pism w WORDZIE i dokument贸w w EXELU, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, obs艂uga klienta, archiwizacja i uk艂adanie dokument贸w, wysy艂anie dokument贸w drog膮 elektroniczn膮 i korespondencji poczt膮, prowadzenie rozlicze艅 i ewidencji ksi臋gowych, sk艂adanie deklaracji w Urz臋dzie Skarbowym i ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tuch贸w (ma艂opolskie)
prowadzenie dokumentacji podatkowej i rozlicze艅 ZUS podmiot贸w gospodarczych
Biuro Rachunkowe Z.Wawrzycki w Pu艂awach - 2016-10-10 - Pu艂awy (lubelskie)
Adekwatnie do stanowiska
TRADE&TRAVEL COMPANY Sp. z o.o. - 2017-12-01 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej; zatrudnianie, zwalnianie pracownik贸w; prowadzenie ewidencji czasu pracy; organizacja zakwateriowania pracownik贸w; praca na terenie Elektrowni TUR脫W; mo偶liwo艣膰 zakwaterowania;
JWW INVEST SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-01-18 - Bogatynia (dolno艣l膮skie)
ewidencja grunt贸w i budynk贸w, scalanie grunt贸w, gleboznawcza klasyfikacja
Starostwo Powiatowe w Brzesku - 2017-09-14 - Brzesko (ma艂opolskie)
Przyjmowanie, kompletowanie wniosk贸w, przygotowywanie decyzji w sprawie funduszu alimentacyjnego, 艣wiadcze艅 rodzinnych, podejmowanie dzia艂a艅 wobec d艂u偶nik贸w alimentacyjnych, bie偶膮ca analiza kont d艂u偶nik贸w alimentacyjnych.
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2017-03-30 - I艂owo-Osada (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga administracyjna szkole艅 w tym:prowadzenie szczeg贸艂owej dokumentacji, wystawianie za艣wiadcze艅 i 艣wiadectwprowadzenie rejestr贸w i ewidencji wydanych za艣wiadcze艅 i 艣wiadectwprzeprowadzanie bada艅 ankietowych w艣r贸d s艂uchaczyzbieranie potrzeb od kom贸rek organizacyjnych z zakresu egzamin贸w oraz poucze艅 okresowychudzielanie pomocy s艂uchaczom w ramach samodzielnej nauki, poprzez udost臋pnianie aktualizowanego zbioru zasob贸w literatury o艣rodkaarchiwizowania dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Gdynia (pomorskie)
Dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w, sporz膮dzanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - 呕aga艅 (lubuskie)
przygotowywanie raport贸w, zestawie艅, prezentacji multimedialnych, sprz膮dzanie pism, bie偶膮ca obs艂uga klienta, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Bieru艅 (艣l膮skie)
Kontakt z Firmami z za wschodniej granicy, pomoc w nawi膮zywaniu kontakt贸w
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - O偶ar贸w Mazowiecki (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - 艢widnica (lubuskie)
Utrzymywanie kontakt贸w z klientami firmy.
KRUST SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWEIDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-18 - Kalwaria Zebrzydowska (ma艂opolskie)
zapoznanie si臋 z przepisami stosowanymi na stanowisku ( instrukcja kancelaryjna, bhp, ochrona danych osobowych, dost臋p do informacji publicznej)
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Krzykosy (wielkopolskie)
Kierowanie pojazdem ci臋偶arowym. Przew贸z towar贸w w transporcie drogowym.
Przedsi臋biorstwo Drogowo Melioracyjne DROGOMEL Sp.Jawna - 2018-04-13 - G贸ra (dolno艣l膮skie)
Zakres zada艅 przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: 1. Wykonywanie prac w ramach Dzia艂u Ksi臋gowo艣ci. 2. Kontrola dokument贸w pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym. 3. Inne prace zlecone w ramach Dzia艂u Ksi臋gowo艣ci. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa zlecenia z mo偶liwo艣ci膮 zmiany na umow臋 o prac臋 na okres pr贸bny 3 miesi膮ce od miesi膮ca stycznia 2017r., b) wymiar czasu pracy: 1/1 etatu, c) dni i godziny pracy: od poniedzia艂ku do pi膮tku, w godzinach: 7.45-15.45, d) przewidywany termin zatrudnienia: 15.01 2017 r., e) praca w pozycji siedz膮cej, przy obs艂udze komputera powy偶ej 4 godzin dziennie, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wroc艂aw. Oferta dost臋pna w sali E. Spos贸b aplikacji:Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w Sekretariacie O艣rodka Szkolenia Zawodowego we Wroc艂awiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wroc艂aw, wy艂膮cznie osobi艣cie w zamkni臋tej kopercie z napisem: Nab贸r na stanowisko: Referenta ds. Ksi臋gowo艣ci w nieprzekraczalnym terminie do 19 grudnia 2016 r. do godz. 1000 . Sekretariat czynny w od poniedzia艂ku do pi膮tku, w godz. 8-15. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie O艣rodka Szkolenia Zawodowego we Wroc艂awiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wroc艂aw. O艣rodek Szkolenia Zawodowego we Wroc艂awiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmow臋 kwalifikacyjn膮 tylko i wy艂膮cznie wybrane osoby. O艣rodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odst膮pienia od rozstrzygni臋cia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych, bez podawania przyczyn. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Miko艂ajczak tel. 71 373 10 10 wew. 16. Oferta dost臋pna w sali E.
O艣rodek Szkolenia Zawodowego we Wroc艂awiu - 2016-12-16 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
gromadzenie i przechowywanie dokumentacji przebiegunauczania i innej dokumentacji szkolnej,prowadzenie zasob贸w kancelaryjnych zgodnie z instrukcj膮 i jednolitym rzeczowym wykazem akt,za艂atwianie bie偶膮cych spraw uczniowskich,organizowanie przep艂ywu informacji i dokumentacji w szkole,przyjmowanie interesant贸w,prowadzenie korespondencji tradycyjnej i elektonicznej,sporz膮dzanie sprawoda艅 w zakresie sprwa uczniowskich
Zesp贸艂 Szk贸艂 i Plac贸wek Kszta艂cenia Zawodowego w Bielawie - 2018-02-14 - Bielawa (dolno艣l膮skie)
- uk艂adanie i sporz膮dzanie dokum.,- wystaw. not. koryguj膮cych,- wsp贸艂praca z urz臋dami,- obs艂uga klienta,- obs艂uga centrali.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
analizowanie potrzeb klienta, analizowanie rynku i wyszukiwanie dost臋pnych alternatyw, prezentowanie przygotowywanej oferty, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ofertami, kontakt z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)