REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Bogatynia oferta pracy JWW INVEST SP脫艁KA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 3聽000 - 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie dokumentacji kadrowej; zatrudnianie, zwalnianie pracownik贸w; prowadzenie ewidencji czasu pracy; organizacja zakwateriowania pracownik贸w; praca na terenie Elektrowni TUR脫W; mo偶liwo艣膰 zakwaterowania;
Data publikacji: 2018-01-18
Lokalizacja: Bogatynia (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: JWW INVEST SP脫艁KA AKCYJNA
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
prowadzenie dokumentacji kadrowej; zatrudnianie, zwalnianie pracownik贸w; prowadzenie ewidencji czasu pracy; organizacja zakwateriowania pracownik贸w; praca na terenie Elektrowni TUR脫W; mo偶liwo艣膰 zakwaterowania;
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 3聽000 - 3聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bogatynia
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zgorzelecki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bogatynia
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 3聽000 - 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 17.01.2018
Data zako艅czenia pracy: 16.04.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik administracji*
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: po偶膮dane do艣wiadczenie w dziale kadr;
Nazwa pracodawcy: JWW INVEST SP脫艁KA AKCYJNA
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
ROLNA 43 B, 40-555 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: ROLNA 43
Numer budynku pracodawcy: B
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2018
Data dodania oferty pracy: 17.01.2018
Oferta pracy wa偶na do: 28.02.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.01.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rejestracja w systemie AXAPTA wydajno艣ci kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych element贸w meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zlece艅 produkcyjnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
Wymagania: wykszta艂cenie i do艣wiadczenie bez znaczeniaZakres obowi膮zkw: prace budowlane
MICHA艁 RYBKA US艁UGI OG脫LNOBUDOWLANE - 2018-01-05 - Ko藕min Wielkopolski (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie danych do programu ksi臋gowego, prowadzenie ewidencji rycza艂tu, ksi膮偶ki przychod贸w i rozchod贸w, rejestr贸w VAT sprzeda偶y i zakup贸w, sporz膮dzanie miesi臋cznych i rocznych rozlicze艅 podatkowych dla podatku dochodowego, sporz膮dzanie deklaracji dla podatku VAT, ewidencja 艣rodk贸w trwa艂ych, warto艣ci niematerialnych i prawnych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Siedlce (mazowieckie)
kompleksowa obs艂uga Klienta wed艂ug standard贸w firmy, realizacja plan贸w sprzeda偶y na jak najwy偶szym poziomie, fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprz臋tu, dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu, pomoc Klientom w za艂adunku towaru
TERG S. A. - 2016-05-09 - 呕ary (lubuskie)
projektowanie i konstruowanie maszyn i oprzyrz膮dowania, opracowywanie dokumentacji technicznej
SPOMASZ BE艁呕YCE S.A. - 2017-07-04 - Be艂偶yce (lubelskie)
Pomoc przy monta偶u trumien
WALOTEK Firma Handlowa Sp贸艂ka Jawna - 2018-04-23 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
zgodny z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Goleni贸w (zachodniopomorskie)
Nawi膮zywanie wsp贸艂pracy i pozyskiwanie nowych klient贸w z rynku wschodniego, negocjacje i sprzeda偶 produktu.
IRM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-29 - Gda艅sk (pomorskie)
Pomoc przy wprowadzaniu grafik贸w do systemu, pomoc przy naliczaniu wynagrodze艅, wystawianie za艣wiadcze艅, segregacja korespondencji.
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-18 - P艂ock (mazowieckie)
Mo偶liwa wsp贸艂praca zdalna, aktywne uczestniczenie w tworzeniupozycji rynkowej biura, dzia艂anie w budowaniu bazy ofertnieruchomo艣ci,rozw贸j portfela wsp贸艂pracy developerskiej. Zakres douzgodnienia.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-29 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie wniosk贸w o przyznanie 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego; wprowadzanie wniosk贸w do programu; zak艂adanie teczek osobowych 艣wiadczeniobiorc贸w funduszu alimentacyjnego; prowadzenie korespondencji (redagowanie pism, przygotowywanie informacji do d艂u偶nika dotycz膮cej zaleg艂o艣ci, rejestrowanie wniosk贸w, wyja艣nianie indywidualnych spraw dotycz膮cych klient贸w); sporz膮dzanie list wyp艂at; opracowywanie projekt贸w decyzji (decyzje przyznaj膮ce, zmieniaj膮ce, odmowne, uchylaj膮ce, o zwrocie, zawiadomienie o wszcz臋ciu postepowania, postanowienia i inne), przygotowywanie danych do sprawozda艅, prowadzenie post臋powa艅 wobec d艂u偶nik贸w alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wyp艂aconych z mocy ustawy 艣wiadcze艅.
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Pruszczu Gda艅skim - 2016-02-03 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
sta偶
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Stare Miasto (wielkopolskie)
zgodny z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Tczew (pomorskie)
Obs艂uga biura, miejsce wykonywania pracy: byt贸w, Ko艣cierzyna
"FUNDACJA EDUKACJI, ROZWOJU GOSPODARCZEGO I INTEGRACJI SPO艁ECZNEJ INKUBATOR" - 2017-08-29 - Byt贸w (pomorskie)
Zgodnie z programem sta偶u Wydz. Realizacji Dochod贸w
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
czynno艣ci administracyjno-kadrowe- oferta skierowana r贸wnie偶 do os贸b posiadaj膮cych orzeczenie o stopniu niepse艂nosprawno艣ci
AJG SYSTEMY BEZPIECZE艃STWA SP. Z O.O. - 2017-10-16 - Zgierz (艂贸dzkie)
Zak艂adanie rolek p贸艂produkt贸w na odwijak, ci臋cie, konfekcjonowanie wyrob贸w gotowych, pakowanie
ASKO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-08-01 - Lublin (lubelskie)
Pomoc przy organizacji pracy transportu i sprz臋tu przy rozliczaniu kierowc贸w i operator贸w. Wystawianie za艣wiadcze艅 dla kierowc贸w.
Przedsi臋biorstwo Rob贸t Drogowych Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Zamo艣膰 (lubelskie)
ochrona mienia i os贸b - praca na terenie Inowroc艂awia
MEMLING SECURITY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-21 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga sekretariatu, przyjmowanie i wydawanie korespondencji, redagowabnie pism i inne czynno艣ci zgodne z programem sta偶u.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Bochnia (ma艂opolskie)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI ORAZ SKUTECZNE POZYSKIWANIE 艢RODK脫W Z FUNDUSZY ZEWN臉TRZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI ZWI膭ZANEJ Z UBIEGANIEM SI臉 O DOFINANSOWANIE, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKT脫W UM脫W, WSP脫艁PRACA PRZY ORGANIZACJI WYDARZE艃 KULTURALNYCH.
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-08-29 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
I.Zapoznanie si臋 z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy-przej艣cie instrukta偶u szkoleniowego z zakresu BHP o p.po偶.-zapoznanie si臋 z regulaminem pracy-instrukta偶 stanowiskowy-zapoznanie si臋 z przepisami obowi膮zuj膮cymi w szkole (kontrola zarz膮dcza)II.Obs艂uga sekretariatu-prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt-przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokument贸w w szkole-rejestrowanie pism wychodz膮cych i przychodz膮cych zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 -wpisanie do dziennika korespondencyjnego-przepisywanie, adresowanie i wys艂anie korespondencji-przygotowanie korespondencji do wys艂ania-przestrzeganie obiegu dokument贸w -obs艂uga urz膮dze艅 biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III.Obs艂uga interesant贸w-przyjmowanie interesant贸w oraz udzielanie im informacji-odbieranie telefon贸w i przekazywanie informacji dzwoni膮cym-kierowanie rozm贸w do odpowiednich pracownik贸w jednostki-艂膮czenie rozm贸w wychodz膮cych-wys艂anie i odbieranie faxuIV.Sporz膮dzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne -sporz膮dzanie pism w programie WORD-sporz膮dzanie zestawie艅, sprawozda艅, tabel w programie EXCEL-wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiej臋tno艣ci jakie nab臋dzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu sta偶u:-obs艂uga sekretariatu-obs艂uga go艣ci i interesant贸w dyrektora-obs艂uga centrali telefonicznej-obs艂uga urz膮dze艅 biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka-sporz膮dzanie i przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Chwaszczyno (pomorskie)
Wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Krak贸w (ma艂opolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - P艂ock (mazowieckie)
wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z obs艂ug膮 prawn膮 Delegaturywydawanie opinii, wyja艣nie艅 w zakresie stosowania prawasporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 z wynik贸w dzia艂alno艣ci Delegaturyweryfikacja akt kontroliudzielanie porad konsumenckichsporz膮dzanie projekt贸w akt贸w administaracyjnych
Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy - 2018-09-18 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Realizowanie zada艅 dotycz膮cych czynno艣ci zwi膮zanych z obs艂ug膮 pracodawc贸w w zakresie refundowania ze 艣rodk贸w Funduszu Pracy wynagrodze艅 wyp艂acanych m艂odocianym pracownikom
kontakt przez OHP - 2017-03-20 - S艂upsk (pomorskie)
przygotowywanie wniosk贸w kredytowych, obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Nadz贸r nad dokumentacj膮 dotycz膮c膮 produkowanych artyku艂贸w: -kontakt z dostawcami materia艂贸w w celu pozyskania dokument贸w, sprawdzanie ich poprawno艣ci-rejestrowanie i archiwizowanie dokument贸w w systemie-weryfikacja wymaga艅 klienta dotycz膮cych bezpiecze艅stwa i zgodno艣ci produktu-wycena i zlecanie wykonania test贸w w laboratoriachPrzygotowywanie zestawie艅, raport贸w, prezentacjiZlecanie przesy艂ek kurierskich
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-07-14 - Lubawa (warmi艅sko-mazurskie)
Prowadzenie spraw z zakresu obs艂ugi administracyjno-biurowej Dzia艂u administracyjno-gospodarczego. Przygotowywanie zestawie艅 zrealizowanych zakup贸w materia艂贸w i us艂ug w uj臋ciu ilo艣ciowym i warto艣ciowym dla procedury zam贸wie艅 publicznych. Przygotowywanie wniosk贸w dla procedury zam贸wie艅 publicznych i przetarg贸w. Sporz膮dzanie sprawozda艅 z przeprowadzonych zam贸wie艅 publicznych i przetarg贸w. Prowadzenie ewidencji zam贸wie艅/faktur oraz rejestr贸w. Prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych w formie elektronicznej oraz ksi膮g inwentarzowych. Prowadzenie analitycznej kartoteki ewidencji pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych (wyposa偶enia), okresowe uzgadnianie stan贸w z osobami materialnie odpowiedzialnymi oraz ze stanami ksi臋gowymi. Przygotowywanie projekt贸w akt贸w prawnych dotycz膮cych likwidacji mienia stanowi膮cego wyposa偶enie domu. Wsp贸艂praca w zakresie odpowiedniego przygotowania i przekazania dokument贸w archiwalnych do sk艂adnicy akt, organizowanie brakowania dokument贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa. Sporz膮dzanie protoko艂贸w przyj臋cia dar贸w i prowadzenie ewidencji. Dokumentowanie oraz nadz贸r nad procesem zarz膮dzania ryzykiem w ramach systemu kontroli zarz膮dczej. Wsp贸艂praca z pracownikami innych dzia艂贸w.
Dom Pomocy Spo艂ecznej w Go艣licach - 2017-12-14 - Go艣lice (mazowieckie)