REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
Data publikacji: 2018-07-27
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pakiet aplikacji biurowych Microsoft Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia drewna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (technologia drewnia) mile wiedziane. Dobra znajomość procesów produkcyjnych, umiejętności ustalania zdalnych norm czasu. Bardzo dobra znajomość Microsoft Office. Dobra znajomośc programu AUTO - CAD.Pacodawca zapewnia bogaty pakiet socjalny, dodatki szkoleniowe, dodatki motywacyjne.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 27.07.2018
Oferta pracy ważna do: 26.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Sierpc (mazowieckie)
Tworzenie kalkulacji, zleceń produkcyjnych i fakturowanie.
Czerniak Kazimierz Karen-Pianki - 2018-06-21 - Czyżowice (śląskie)
przyjmowanie towaru, sprawdzanie zgodności rodzaju, ilości i jakości towarów z dowodem nadania otrzymanym od dostawców, przechowywanie towarów, utrzymanie porządku w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa telefoniczna i mailowa kontrahentów, przyjmowanie do realizacji oraz koordynowanie zamówień
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2016-06-22 - Pułtusk (mazowieckie)
PAKOWANIE MIĘSA ŚWIEŻEGO PRZY TAŚMIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNYCH;PRACA W SYSTEMIE DWUZAMIANOWYM , GODZ. 06:00- 14:00, 14:00- 22:00;WYMIAR CZASU PRACY: 40H/TYGODNIOWO
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
P.U. WAKAT KELM S. J. - 2016-10-20 - Kielce (świętokrzyskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zastępców Prezydenta funkcjonującego w ramach Biura Obsługi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobiście bądź telefonicznie osobom kontaktującym się z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotkań organizowanych przez Zastępców Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Biura Obsługi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokumentów finansowo-księgowych na potrzeby Biura.6) Obsługa interesantów, w tym przyjmowanych przez Zastępców Prezydenta w dniu przyjęć stron.7) Dbałość o zaopatrzenie Biura w materiały i druki niezbędne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazdów służbowych Zastępców Prezydenta.Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmowę kwalifikacyjną ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi Sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta w Biurze Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
obsługa zamówień klientów zgodnie z ustalonymi w umowach warunkami handlowymi, tworzenie i aktualizowanie bazy kontrahentów, prowadzenie działań promocyjnych i marketingowych, tworzenie materiałów informacyjno - reklamowych, organizowanie i rozliczanie promocji narzedziowych
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Kańczuga (podkarpackie)
prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur i umów z kontrahentami
MARSZAL Logistyka Sp. z. o. o. w Zawrotach - 2018-01-09 - Zawroty (warmińsko-mazurskie)
W zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym gospodarczym:- zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupów, remontu sprzętu kwaterunkowego,- prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego w książkach ewidencji mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- kontrola stanu sprzętu kwaterunkowego na pododdziałach,- opracowanie i przesłanie do Infrastruktury Białystok należności w zakresie sprzętu kwaterunkowego,- naliczanie należności sprzętu na czas "P",- określenie rocznych potrzeb remontowych sprzętu kwaterunkowego za komórki organizacyjne pracodawcy i przesłanie ich do Infrastruktury,- zabezpieczenie potrzeb jednostek ćwiczących w sprzęt kwaterunkowy,prowadzenie właściwej gospodarki sprzętem kwaterunkowym i gospodarczym,- przygotowanie i przekazanie z pododdziałów do Infrastruktury zbędnego sprzętu kwaterunkowego i gospodarczego celem przekazania do Agencji Mienia Wojskowego,- wykonywanie sprawozdań rocznych w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym,- opracowanie potrzeb do planu naprawy i konserwacji sprzętu,- wykonywanie planów i sprawozdań z konserwacji sprzętu kwaterunkowego,- opracowanie wykazu nalezności sprzętu kwaterunkowego,- porównanie ewidencji sprzętu kwaterunkowego z ewidencją główna pracodawcy,- przygotowanie sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego do wybrakowaniaW zakresie gospodarki sprzętem pożarniczym:- zapewnienie konserwacji podręcznego sprzętu gasniczego w oparciu o roczny harmonogram przeglądu sprzętu,- zbieranie informacji dotyczących potrzeb w zakresie remontu i konserwacji sprzętu pożarniczego,- prowadzenie ewidencji sprzętu pożarniczego w książkach mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- opracowanie i przesyłanie do Infrastruktury należności w zakresie sprzętu pożarniczego, - przestrzeganie obowiązujących norm należności wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy obiektów i sprzętu technicznego będącego w użytkowaniu jednostek wojskowych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)
a)współpraca z organami administracji samorządowej, państwowej, organizacjamispołecznymi i jednostkami gospodarczymi działającymi na obszarze Parku wzakresie realizacji zadań statutowych ZOPK, b)realizacja zadań w zakresieochrony przyrody oraz rozwoju turystyki na terenie PK Góra św. Anny,c)monitoring i inwentaryzacja fauny i flory, d)monitoring przyrody nieożywionej,e)rejestracja stanowisk chronionych gatunków oraz zgłaszanie projektówutworzenia nowych lub weryfikacji istniejących form ochrony przyrody na terenieParku, f)gromadzenie eksponatów związanych z ochroną przyrody, krajobrazu,historią i kulturą, g)popularyzowanie idei ochrony przyrody, krajobrazu i historiiobszarów chronionych, h)prowadzenie działalności edukacyjnej, i)prowadzeniestrony internetowej, j)współpraca z placówkami naukowo-badawczymi, praca w godz. 7-15
Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych - 2016-05-30 - Pokój (opolskie)
- codziennie obowiązki księgowe,księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów ZUS - sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych rozliczanie kasy
AUTOCONSULT S.A. - 2016-05-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
referent działu kwatermistrzowskiego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Śrem (wielkopolskie)
prowadzenie dziennika korespondencji przyjmowanie i sprawdzenie kompletności wniosków, prowadzenie rejestrów, redagowanie pism, wydawanie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puck (pomorskie)
Obsługa ładowarki teleskopowej (MANITOU)
P.P.U.H COMSTAL - 2017-09-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Dbanie o ekspozycje towarówObsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientamiDbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A. - 2017-11-15 - Krośnice (dolnośląskie)
Obsługa klienta w zakresie usług sprzedaży w Parku Wodnym, obsługa klientów SPA z wykorzystaniem urządzenia do wykonywania masaży- kapsuła SPA
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM I ZASADAMI FUNKCJONOWANIA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRACY ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, SZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I P.POŻ., ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ORGANIZACJĄ I ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA W SAMODZIELNYM REFERACIE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, PRZEPISAMI Z ZAKRESU UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO, PRZYJMOWANIE, REJESTRACJA I PODZIAŁ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO ARCHIWIZACJI, ZASADY PRZECHOWYWANIA AKT, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH WPROWADZENIA DANYCH DO SYSTEMU KSI W ZAKRESIE UBEZPIECZONYCH OBJĘTYCH DZIAŁANIEM INSPEKTORATU
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie z programem stażu,godz. pracy 7.15-15.15
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów wymiarowych wprowadzonych do systemu POLTAX2. Kompletowanie dokumentów i przekazywanie ich do innych komórek organizacyjnych urzędu w celu dalszego prowadzenia postępowań3. Przygotowywanie akt do archiwizacji oraz sporządzanie spisów archiwalnych4. Prowadzenie ewidencji z zakresu zadań komórki organizacyjnej5. Segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru6. Przygotowywanie oraz wysyłanie korespondencji do podatników.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kartuzy (pomorskie)
Obsługa kasy w sklepie samoobsługowym
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Stopnica (świętokrzyskie)
- zapoznanie się z przepisami i regulaminami,- obsługa biura,- obsługa centrali telefonicznej,- pomoc księgowej oraz kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z pracą w Referatach Urzędu Gminy Pawłowice, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zewnątrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach (Referat Promocji i Integracji Europejskiej)
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Pawłowice (śląskie)
rejestrowanie protokołów z badań, zarządzanie dokumentacją oraz archiwizjacja, wprowadzanie wyników badań, nadzór nad sprzętem
Centrum Technologiczna BETOTECH Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Dąbrowa (wielkopolskie)
wyksz. zawodowe,min. rok doświadczenia w zawodzie,umiejętność odczytywania rysunku technicznego,
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE METAL-ZAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac w zakresie administracyjno - biurowym
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
dowóz towaru do klienta
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzedaży w Szczecinku - 2016-11-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
przygotowanie do wypieku i wypiek pieczywa
Piekarnia - Ciastkarnia Andrzej Zygmunt - 2015-12-01 - Końskie (świętokrzyskie)