REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Pruszcz Gdański oferta pracy AUTOCONSULT S.A.
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 1 800 PLN
Zakres obowiązków: - codziennie obowiązki księgowe,księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów ZUS - sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych rozliczanie kasy
Data publikacji: 2016-05-13
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: AUTOCONSULT S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łukasiewicza 6, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- codziennie obowiązki księgowe,księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów ZUS - sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych rozliczanie kasy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-16.
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fakturzystka
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie kierunkowe (rachunkowość), znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, znajomość obsługi komputera, dobra organizacja czasu pracy, dokładność, skrupulatność, umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność, doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem.Miejsce pracy: Pruszcz Gdański, ul. Ignacego Łukasiewicza 6 . Kontakt mailowy: office (at) autoconsult.com.pl (CV). Kontakt telefoniczny: 668-599-429, p. Anna Kasicka.umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.Miejsce pracy: Pruszcz Gdański, ul. Ignacego Łukasiewicza 6 . Kontakt mailowy: office (at) autoconsult.com.pl (CV). Kontakt telefoniczny: 668-599-429, p. Anna Kasicka.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: AUTOCONSULT S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Ignacego Łukasiewicza 6, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Ignacego Łukasiewicza
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: fakturzystka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2016
Data dodania oferty pracy: 13.05.2016
Oferta pracy ważna do: 09.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu FP
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Łask (łódzkie)
analiza rynku dostaw, badanie rynku w zakresie chłonności rynku na produkty oferowane przez sieć, analiza ofert handlowych, dobór ofert handlowych z uwzględnieniem potrzeb klienta, uczestnictwo w negocjacjach handlowych, obsługa zamówień - centralne zarządzanie zakupami, obsługa programu komputerowego KC Kucharski, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełozonego
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Oława (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa komputera, wystawianie dokumentów magazynowych PZ, WZ, faktur VAT, zleceń transportowych, organizowanie towarów, obsługa PUSEC, przygotowanie zestawień i dokumentów z zlecenie zarządu spółki
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Tychy (śląskie)
sortowanie, wartościowanie, wieszakowanie odzieży; praca w Pabianicach
MAKPOL Polska Sp. z o.o. sp. k. - 2016-12-02 - Pabianice (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie, min. 6-cio miesięczna praktyka w zawodzie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych księgowych, księgowanie dok. źródłowych, klasyfikowanie kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych, układanie oraz numerowanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
prace biurowe: przyjmowanie i kompletowanie dokumentów, praca z klientem, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Wieczfnia Kościelna (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie korespondencji, wystawianie druków delegacji, sporządzanie list obecności, przyjmowanie wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Jemielno (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej; praca od zaraz; kontakt z pracodawcą: osobiście Słupsk ul. Kulczyńskiego 1a w godzinach 10-16, tel. 13-16 i e-mailowy;
Firma Gastronomiczna MAJA S. C. Ewa Szadzik, Janusz Sienkiewicz - 2015-12-01 - Słupsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie Kancelarii Sądowej
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA - 2017-09-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Tworzenie i kompletowanie dokumentów pracowniczych, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja urlopów, obsługa poczty, przygotowywanie umów cywilnoprawnych.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji pracowników i urlopów, sporządzanie zaświadczeń, wystawianie rachunków do umów zleceń, prowadzenie ewidencji czasu pracy
SZYNAKA CLASSIC SPÓŁKA Z OO - 2016-02-05 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie akt osobowych ucznia/słuchacza, prowadzenie spraw związanych z orgnizacją i osługą biurowo-administracyjno, obsługa sekretariatu, prowadzenie baz danych, sporządzanie raportów, obsługa sprawozdań finansowych, układanie planu dla szkół dziennych i zaocznych
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Ciechanów (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie obowiązków sekretariatu, obsługa poczty email, udzielanie informacji bezpośredniej oraz telefonicznej
DZIELNICOWY DOM KULTURY "BRONOWICE" - 2017-11-07 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie prac pomocniczych budowlanych na budowach we Wrocławiu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się ze strukturą organizacji, obiegiem dokumentacji pracą w poszczególnych referatach
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
obsługa programu finansowo-księgowego, wprowadzanie faktur zakupowych, kosztowych, sprzedażowych, raportów kasowych, wyciągów bankowych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Siedlce (mazowieckie)
Przyjmowanie dokumentów; segregowanie dokumentów; wprowadzanie dokumentów do programu; przeliczanie kursów walut; obliczanie delegacji; potwierdzenia sald; numerowanie i archiwizowanie dokumentów; prowadzenie zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zabrze (śląskie)
Administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku, a w szczególności zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów w bankowości elektronicznej i w systemach rozliczeń w ramach SWIFT i KIR.
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZU, GUS, PFRON. Przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych.
KTK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Gdańsk (pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Zielona Góra (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Grodków (opolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- zapoznanie z programem finansowo-księgowym OPTIMA, PŁATNIK,- zapoznanie z planem kont zasad dekretowania dokumentów księgowych,- zapoznanie z zasadami rachunkowości i polityką finansową.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie gotówki, wystawianie faktur, obsługa korespondencji.
Martin & Mateo S.C. E.Wrbka, M.Wrbka - 2015-12-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Opracowywanie strategii marketingowej, wspieranie działu sprzedaży, współpraca z zewnętrznymi organizacjami w zakresie reklamy i marketingu, przygotowywanie ofert i prezentacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
odbieranie połączeń przychodzących, przyjmowanie reklamacji od klientów, współpraca z działami firmy, wsparcie administracyjne działu. Praca zmianowa: 7:00-15:00, 8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00).
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-13 - Warszawa (mazowieckie)