REFERENT DS. KADR I PŁAC Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy SZYNAKA CLASSIC SPÓŁKA Z OO

Stanowisko: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji pracowników i urlopów, sporządzanie zaświadczeń, wystawianie rachunków do umów zleceń, prowadzenie ewidencji czasu pracy
Data publikacji: 2016-02-05
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SZYNAKA CLASSIC SPÓŁKA Z OO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji pracowników i urlopów, sporządzanie zaświadczeń, wystawianie rachunków do umów zleceń, prowadzenie ewidencji czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa komputera, pakiet MS Office
Nazwa pracodawcy: SZYNAKA CLASSIC SPÓŁKA Z OO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + podanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 05.02.2016
Oferta pracy ważna do: 04.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa biura, dekretowanie operacji księgowych
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Sulęcin (lubuskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Adiministrowanie i zarządzanie sprzętem komputerowym zainstalowanym w szkole. Zarządzanie kontami użytkowników na stacjach roboczych w pracowniach szkoły. Administrowanie i zarządzanie aplikacją mobilną UONET+ Vulcan. Administrowanie i zarządzanie stroną internetową szkoły. Administrowanie i zarządzanie kontami poczty służbowej pracowników szkoły. Administrowanie i zarządzanie programem: System Informacji Oświatowej. Przyjmowanie interesantów, udzialanie informacji, a w razie potrzeby kierowanie do właściwych osób. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zachowania. Przygotowywanie i opracowanie sprawozdań: podatki, opłaty publizne, itp. Sporządzanie dokumentacji PFRON. Administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującym Regulaminem Zakładowego Funduszu Świadczeń Spcjalnych: ewidencjonwanie podań/wniosków o świadczenia z ZFŚS; sporządanie protokołów z posiedzeń komisji ZFŚS; sporządzanie umów pożyczek mieszkaniowych z ZFŚS; prowadzenie indywidualnych kartotek osób korzystajacych z ZFŚS. Prowadzenie skłądnicy akt. Właściwe przechowywanie dokumentów.
Zespół Szkół w Wiechlicach - 2016-12-06 - Wiechlice (lubuskie)
Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowanie, zbieranie infor o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy. Wdrażanie nowych produktów na rynek, rozwój ich sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, wstępna windykacja należnośći.
LASKOMEX PPHU - 2017-07-03 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów, budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami, organizacja pracy sekretariatu, prowadzenie dokumentacji biurowej, dbałość o sprawny obieg dokumentów, prowadzenie korespondencji, przyjmowanie faktur, redagowanie pism i dokumentów, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy.
Instytut Postępowania Twórczego Sp z. o. o. - 2016-06-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Tworzenie konstrukcji opakowań, optymalizacja oferowanych i produkowanych opakowań, zamawianie niezbędnych narządzi ( wykrojniki, klisze) , współpraca z klientem.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sortowanie odpadów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Strzyżów (podkarpackie)
wprowadzanie danych do bazy firmowej, nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale BHP, wyszukiwanie w internecie przepisów dotyczących BHP i ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa korespondencji, obsługa akt sprawy, obsługa aplikacji.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Fordon-1
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg. harmonogramu RPO
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Drezdenko (lubuskie)
Rejestracja i wyrejestrowywanie pojazdów, wymiana dowodów rejestracyjnych. Dokonywanie wpisów o zmianie danych, wystawianie dowodów opłat komunikacyjnych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-01-31 - Płock (mazowieckie)
- nadzór nad pracą urządzeń energetycznych- usuwanie bieżących awarii maszyn i instalacji w zakresie elektrycznym/elektronicznym oraz w zakresie automatyki- dbanie o dokumentację techniczną- wykonywanie i odbiór nowych instalacji- dokonywanie pomiarów elektrycznych
CYFROWA FOTO - 2018-03-14 - Zaczernie (podkarpackie)
pomoc w archiwizowaniu dokumentów, ewidencja dokumentów, informowanie o żożliwościach uzyskania dopłat.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Milicz (dolnośląskie)
Prace ślusarskie. Praca na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Paszyn (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
pomoc przy przygotowywaniu ciast do wypieku
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Nowy Staw (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Mława (mazowieckie)
wystawianie ulgi PFRON
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Białystok (podlaskie)
Referent administracyjno finansowy
"DOM" STOWARZYSZENIE TRZEŹWOŚCI - 2016-07-01 - Jordanów (małopolskie)
sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym,formalnym i rachunkowym,dekretowanie dokumentów księgowych,prowadzenie ewidencji VAT zakupów i sprzedaży,wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego
BIURO RACHUNKOWE ROSZAK & ROSZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie kierunkowe. Charakterystyka pracy: pomoc pielęgniarce w wykonywaniu czynności pielęgnacyjnych i transportowych pacjentów, pomoc pielęgniarce przy wykonywaniu toalety pacjentów, pomoc przy karmieniu pacjenta, przekazywanie materiału do badań diagnostycznych. Kontakt z pracodawcą osobisty.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2018-05-09 - Rybnik (śląskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zabrze (śląskie)
- prowadzenie i aktualizacja rejestrów;-sporządzanie protokołów odbioru usług;-wstępne rozliczanie usług;- aktualizacja planów powierzchni do sprzątania;- archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-02-17 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
kompleksowe prowadzenie biura, wykonywanie powierzonych zadań, współpraca z firmami z zewnątrz
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
Montaż kominków
Kominki "PETRA" Stanisław Grela - 2018-01-05 - Zamość (lubelskie)
obsługa zgłoszeń i koresp. klientówprzygotowanie formalne umów/aneksów/porozumieńwprowadzenie danych do syst. inf
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
WARUNKI PRACY Praca biurowa, wyjazdy służbowe w obrębie granic powiatu. Czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. ZAKRES ZADAŃ prowadzenie rejestrów PINB uczestniczenie w czynnościach kontrolnych terenowych i sporządzanie protokołów, notatek służbowych przygotowywanie okresowych sprawozdań prowadzenie archiwum PINB opracowywanie treści decyzji i postanowień oraz pism procesowyc
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO WAŁCZ - 2017-04-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)