REFERENT Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego; wprowadzanie wniosków do programu; zakładanie teczek osobowych świadczeniobiorców funduszu alimentacyjnego; prowadzenie korespondencji (redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczącej zaległości, rejestrowanie wniosków, wyjaśnianie indywidualnych spraw dotyczących klientów); sporządzanie list wypłat; opracowywanie projektów decyzji (decyzje przyznające, zmieniające, odmowne, uchylające, o zwrocie, zawiadomienie o wszczęciu postepowania, postanowienia i inne), przygotowywanie danych do sprawozdań, prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Data publikacji: 2016-02-03
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego; wprowadzanie wniosków do programu; zakładanie teczek osobowych świadczeniobiorców funduszu alimentacyjnego; prowadzenie korespondencji (redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczącej zaległości, rejestrowanie wniosków, wyjaśnianie indywidualnych spraw dotyczących klientów); sporządzanie list wypłat; opracowywanie projektów decyzji (decyzje przyznające, zmieniające, odmowne, uchylające, o zwrocie, zawiadomienie o wszczęciu postepowania, postanowienia i inne), przygotowywanie danych do sprawozdań, prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pon. do pt. w godzinach 07:30-15:30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku, sumienność, chęć do pracy. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub przesyłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na stanowisko opiekun w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9, w terminie do dnia 22 lutego 2016 r. ( tj.21 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku zatrudnienia będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U .z 2014 r. poz.1182 ze zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 03.02.2016
Oferta pracy ważna do: 16.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z wykonywanym zawodem
AMW NAWROT S.J. - 2017-05-26 - Czeladź (śląskie)
Montaż instalacji i urządzeń sanitarnych i c.o. przy urzyciu podnosnika koszowego nożycowego
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
wspieranie przełożonego w następujących zadaniach: redagowanie oraz publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja nadesłanych aplikacji i umawianie spotkań rekrutacyjnych z kandydatami, prowadzenie spotkań z kandydatami, budowanie bazy kandydatów, umiejętność rekrutacji na poziomie CV
Solid Security sp.z o.o. - 2016-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Zielona Góra (lubuskie)
praca przy rybach
Morpol Laurin Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Lębork (pomorskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym, przyznawanie zasiłków i innych świadczeń pieniężnych z Funduszu Pracy, rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy, wydawanie zaświadczeń na wniosek osób ubiegających się, realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, w zakresie świadczeń dla bezrobotnych, prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem do ubezpieczeń społecznych lub zdrowotnych osób podlegających obowiązkowo tym ubezpieczeniom zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych, opracowywanie i rozpowszechnianie druków niezbędnych bezrobotnym do prawidłowego ustalenia uprawnień i innych świadczeń z tytułu bezrobocia.
POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU - 2015-11-25 - Turek (wielkopolskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-07-17 - Rzeszów (podkarpackie)
- Kompleksowa obsługa Klienta od momentu pozyskania zlecenia do momentu wystawienia faktury,- Obróbka plików wektorowych,- Obsługa maszyn: ploter, ploter tnacy, hafciarka, prasa termotransferowa,- Zakupy materiałów eksploatacyjnych (uzupełnianie zapasów),- Dbanie o porządek na stanowisku pracy,- Prowadzenie funpage,- Elastyczny czas pracy,OFERUJEMY:- Dobra atmosfera pracy,- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,- Zdobycie doświadczenia,- Zapewniamy kursy i szkolenia,- Kontakt: tel. 533-951-205
WARIAT Marcin Klein - 2018-01-23 - Tczew (pomorskie)
praca w rozdzielni listów
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. pół roku w księgowości.
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-07-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Referat Spraw Wierzycielskich: kontrola formalna i merytoryczna wpływających dokumntów, wprowadzanie decyzji o ulgach w spłacie do programu POLTAX, prowadzenie czynności w ramach tzw. miękkiej egzekucji - informowanie podatnika o zbliżającym się terminie płatności oraz wystawianie upomnień, wstępna archiwizacja dokumntów, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych prze bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Żory (śląskie)
Pomoc w realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Gorzów Śląski (opolskie)
- rozliczanie pracy opiekunek - pomoc- organizacja i kontrola prazy opiekunek - pomoc- pomoc w organizowaniu akcji charytatywnych.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców
CENTRUM RECYKLINGU, TRANSPORTU I GÓRNICTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
obsługa terenów zieleni
Jolanta Szymańska Firma Handlowo-Usługowa "JOLA" - 2018-04-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
organizacja pracy podległych pracowników
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska - 2017-10-09 - Sosnowiec (śląskie)
Porządkowanie dokumentów, prowadzenie elektronicznej i tradycyjnej ewidencji spraw, przygotowanie wzorów pism, przygotowywanie wysyłkii pism.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Sopot (pomorskie)
prace przy produkowaniu frontów meblowych, wykonywanie prac związanych z obsługą oraz konserwacją maszyn i urządzeń stosowanych w stolarstwie
SŁAWPOL FRONY MEBLOWE Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-11-24 - Ciechanów (mazowieckie)
dekretowanie, księgowanie rachunków i faktur w programie Optima, praca w godz. 8-16
Opolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża - 2018-07-06 - Opole (opolskie)
Samodzielne realizowanie bieżących zadań zlecanych przez Prezesa Zarządu.
M.K. Tensor Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Płock (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Wołomin (mazowieckie)
obsługa urządzen biurowych, prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Stare Babice (mazowieckie)
utrzymanie w stałej czystości posesji : grabienie liści, pielenie chwastów, zbieranie gałęzi, przycinka, wycinka, wykonywanie drobnych prac malarskich ławek i urządzeń znajdujących się na terenie posesji, koszenie trawy
CENTRUM OPIEKI NAD DZIECKIEM "DĄBRÓWKA" - 2017-08-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy wypieku wyrobów cukierniczych oraz półcukierniczych, praca na jedna zmianę 20.00-4.00
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Działoszyn (dolnośląskie)
praca umysłowa
Urząd Gminy Szulborze Wielkie - 2016-02-10 - Szulborze Wielkie (mazowieckie)
Strzyżenie włosów na sucho lub mokro za pomocą różnego rodzaju nożyczek i brzytew. Modelowanie fryzur, farbowanie lub rozjaśnianie włosów. Przeprowadzanie zabiegów pielęgnacyjno-leczniczych włosów.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie dokumentów kasowych, przygotowywanie raportów, wprowadzanie faktur, wydruki vat, dekretowanie i księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Konopki (mazowieckie)
- Wprowadzanie dokumentów ksiegowych do programu księgowego (Sage Symfonia finanse-księgowość, środki trwałw, kadry płace). Obsługa programu branżowego do wystawiania faktur, not księgowych, monitów. Weryfikacja płatności i nadzór nad należnościami kontrahentów. Windykacja należności. Sporządzanie cyklicznych zestawień i sprawozdań. Współpraca z innymi działami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym (2800 zł brutto po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne: finanse, ksiegowość. Znajomość programów księgowych ( finanse-księgowość, środki trwałe, kadry płace), znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Znajomość obsługi sprzętu biurowego (telefon, kserokopiarka, fax). Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook). Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
- wprowadz. danych do systemów informatycznych,- obsł. korespondencji wychodzącej,- przygot. akt do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)