REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH Płock oferta pracy M.K. Tensor Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne realizowanie bieżących zadań zlecanych przez Prezesa Zarządu.
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: M.K. Tensor Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne realizowanie bieżących zadań zlecanych przez Prezesa Zarządu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność obsługi administracyjnej biura,
Nazwa pracodawcy: M.K. Tensor Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
89-200 Zamość, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na email
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Szubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Profil działalności pracodawcy: Naprawa i konserwacja maszyn
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.04.2016
Data dodania oferty pracy: 18.04.2016
Oferta pracy ważna do: 17.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-12-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
projektowanie pism, praca w systemie "komornik SOL" w zakresie sprzedazy nieruchomości
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym Andrzej Maciejewski Kancelaria Komornicza - 2018-09-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kraków (małopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa i organizacja szkoleń; praca przy komputerze (w programach Word, Excel)
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Żary (lubuskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Marcinowice (dolnośląskie)
Sprzedaż internetowa, dbałość o dobre kontakty z kontahentami
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-01-18 - Opole (opolskie)
Rozliczanie czasu pracy, ZUS-y, rozliczanie osób niepełnosprawnych. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe 4 -letnie, wymagany min. 1 rok doświadczenia w dziale kadr. Praca na 1 zmiane w godz: 7-15
"SPOŁEM" Mysłowicka Spółdzielnia Handlowa - 2016-09-15 - Mysłowice (śląskie)
praca jako referent ds. audytu wewnętrznego
Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie księgowosci w firmie transportowo-spedycyjnej
RAN LOGISTICS - 2018-01-03 - Rakoniewice (wielkopolskie)
/ Szczegółowe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Ogłoszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy SpołecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzystów 42 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowości. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie księgowości materiałowej w systemie komputerowym.2. Księgowanie przychodów na podstawie dowodów " PZ ".3. Księgowanie rozchodów magazynowych na podstawie: zleceń wydania żywności, dowodów WZ.4. Uzgadnianie stanów ilościowych i wartościowych magazynów ze stanem kont księgowości finansowej (syntetyki) oraz z kartoteką magazynową jeden raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.5. Kompletowanie, segregowania dowodów księgowych.6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kartotek środków niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do środków trwałych.8. Uzgadnianie stanów ksiąg inwentarzowych ze stanem kont księgowości finansowej na ostatni dzień miesiąca.9. Opisywanie składników majątkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporządzania sprawozdań z korzystania składnikami majątkowymi.11. Zastępstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposażonych w komputer, drukarkę.- Wynagrodzenie: 2000-2200 zł/brutto (w tym dodatek stażowy oraz premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-02-21 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, zgłaszanie, wyrejestrowywanie i rozliczanie pracowników z ZUS i US, sprawozdawczość. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość prawa pracy, przepisów ZUS, podatków oraz PFRON, pakietu MS Office, obsługa komputera, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.Tel.: 95 755 32 51w.41/ 519 326 229 Kamila Żarkowska-Dudasz. Adres e-mail: kamila.zarkowska-dudasz (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-09-16 - Sulęcin (lubuskie)
Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentacji w spółce.Obsługa firmowej poczty elektronicznej.Przyjmowanie interesantówProwadzenie terminarza spotkań, zadań szefaPrzygotowywanie dokumentów i materiałów dla szefaObsługa maszyn biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Wadowice (małopolskie)
Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą towarów w podległych placówkach handlowych, monitorowanie umów z kontrahentami, kontrola funkcjonowania placówek handlowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Siedlce (mazowieckie)
Wprowadzanie operacji gospodarczych do systemu księgowego, księgowanie i dekretowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Suwałki (podlaskie)
ciężka praca fizyczna
Optima Słodownia Pneumatyczna Sp.z o.o. - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, tworzenie ofert turystycznych, opracowywanie cenników, obsługa sprzedaży internetowej; praca w Łodzi;
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Łódź (łódzkie)
pełna obsługa płacowa, w szczególności: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia, naliczanie potrąceń, rozliczanie absencji, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku Rp – 7,obsługa programu płatnik,obsługa programu Inwentarz – współdziałanie w pracach związanych z inwentaryzacją majątku szkolnego,sporządzanie dokumentacji ZFŚS,przygotowywanie kalkulacji kosztów,wystawianie faktur,prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupu.
Szkoła Podstawowa nr 16 z Oddziałami Przedszkolnymi w Dąbrowie Górniczej - 2018-05-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Referent ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Obsługa kserokopiarki, faksu, komputera, powielanie dokumentów tworzonych w Wydziale, stemplowanie dokumentacji, pomoc w archiwizacji spraw, prowadzenie rejestrów pozwoleń na budowę.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
rozliczanie klientów, obsługa programów księgowych, rozliczanie podatników z ZUS I US
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Lubsko (lubuskie)
praca przy hodowli krów
Gospodarstwo Rolne Dąbrowski Andrzej - 2016-12-22 - Zębowo (kujawsko-pomorskie)
Montaż anten do internetu, instalacja systemów komputerowych.
PAWEŁ JOPEK "STARTNET" - 2017-09-20 - Ożarów (świętokrzyskie)
jak w wprogramie stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Przemyśl (wielkopolskie)
Wystawianie faktur VAT; windykacja należności; wprowadzanie zatwierdzonych faktur zakupu do systemu księgowego; wydawanie i rozliczanie delegacji służbowych; bieżące prowadzenie ewidencji rozliczeniowej kosztów wyżywienia; obsługa sekretariatu; inne prace biurowe zlecone przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa akt płatników i ubezpieczonych.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Bochnia (małopolskie)
archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, prowadzenie dokumentacji-spraw
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Ewidencjonowanie zasobu nieruchomości gminnych, regulacja stanów prawnych nieruchomości komunalnych, prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości. Szczegółowe informacje dostępne są pod linkiem: http://www.e-bip.pl/Start/20/Information/228150
Urząd Gminy Wiśniew - 2018-07-05 - Wiśniew (mazowieckie)
Aktywna, telefoniczna obsługa klienta od przyjęcia zamówienia po obsługę po sprzedażową i ewentualne reklamacje. Współpraca z pozostałymi działami firmy.
ADECCO POLAND SP. Z O.O. - 2016-09-21 - Goszyce (opolskie)
jedna zmiana 7.15-15.15Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)