REFERENT D/S GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ Wiśniew oferta pracy Urząd Gminy Wiśniew
Stanowisko: REFERENT D/S GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencjonowanie zasobu nieruchomości gminnych, regulacja stanów prawnych nieruchomości komunalnych, prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości. Szczegółowe informacje dostępne są pod linkiem: http://www.e-bip.pl/Start/20/Information/228150
Data publikacji: 2018-07-05
Lokalizacja: Wiśniew (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Gminy Wiśniew
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencjonowanie zasobu nieruchomości gminnych, regulacja stanów prawnych nieruchomości komunalnych, prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości. Szczegółowe informacje dostępne są pod linkiem: http://www.e-bip.pl/Start/20/Information/228150
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT D/S GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wiśniew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: siedlecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wiśniew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: ekonomia, rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wykształcenie o kierunku geodezja, prawo, administracja.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Wiśniew
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, dokumenty potwierdzające kwalifiakcje. Szczegółowe informacje dostępne sa na stronie www.wisniew.pl pod linkiem: http://www.e-bip.pl/Start/20/Information/228150
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8.00 16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: siedlecki
Gmina pracodawcy: Wiśniew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wiśniew
Adres strony pracodawcy: http://wisniew.pl/
Ulica pracodawcy: Siedlecka
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.07.2018
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 13.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Sejny (podlaskie)
- obsługa kserokopiarki i innych urządzeń biurowych,- zdobywanie umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych wykorzystywanych na poszczególnych stanowiskach Urzędu,- przygotowywanie, wysyłka i odbiór korespondencji z Urzędu Pocztowego,- wystawianie upomnień zalegającym płatnikom,- przygotowywanie dokumentacji do archiwum,- redagowanie pism urzędowych,- zapoznanie się z wybranymi przepisami prawa oraz regulaminami (w szczególności dotyczących p.poż., BHP, regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy).
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Zagórów (wielkopolskie)
Przeprowadzanie czynności sprawdzających polegających na sprawdzeniu pod względem formalnym i merytorycznym składanych przez podatników deklaracji i zeznań podatkowych, ujawnianie przestępstw i wykroczeń karnych skarbowych,prowadzenie spraw związanych z kasami rejestrującymi,wprowadzanie i zatwierdzanie danych z deklaracji, zeznań decyzji i innych dokumentów do systemu informatycznego.Praca w godz. 7-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 09.02.20216 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. obsługi bezpośredniej - Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177377
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie.
Głowacki Tomasz Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Raciborzu - 2018-03-27 - Racibórz (śląskie)
Samodzielne realizowanie bieżących zadań zlecanych przez Prezesa Zarządu.
M.K. Tensor Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Płock (mazowieckie)
praca administracyjno-biurowa
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych w Owińskach - 2016-03-11 - Owińska (wielkopolskie)
wykształcenie min. zawodowe
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2016-11-10 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzedu oraz aktami prawa wewnętrzengo.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łęczyca (łódzkie)
jw.
Stowarzyszenie GPP Ekologia - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
wszelkie czynności związane z pochówkiem: kopanie grobów, przygotowanie zamarłego, obsługa pogrzebu, transport zwłok
STYKS Krystyna Kucharczyk - 2017-03-28 - Brzeg (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
- PROWADZENIE GOSPODARKI SPRZEDAŻY ZŁOMÓW (M.IN. FAKTUROWANIE, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI)- KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW KOSZTOWYCH I ZAKUPOWYCH- UZGADNIANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ Z EWIDENCJĄ VAT.- ZASTĘPSTWO INNYCH PRACOWNIKÓW W PRZYPADKU ICH NIEOBECNOŚCI, W TYM PROWADZENIE PŁATNOŚCI (ROZRACHUNKÓW)
Metkom Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
Wystawianie faktur, przygotowanie płatności do realizacji, ewidencjonowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Żagań (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Głogów (dolnośląskie)
Rozliczenia finansowe, sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasy złotowej, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Duszniki (wielkopolskie)
Zdobienie stemplem i pędzlem wyrobów ceramicznych. Praca w systemie jednozmianowym (06:00-14:00 lub 07:00-15:00). Proppnowane wynagrodzenie 2100 zł brutto (do uzgodnienia w zależności od umiejętności). Pierwsza umowa o pracę na okres próbny, a anstępnie na czas określony.
Ceramika Użytkowa GALIA s.c. Agnieszka i Andrzej Jasiukiewicz - 2018-07-31 - Łaziska (dolnośląskie)
Weryfikacja i księgowanie faktur, Księgowanie poleceń księgowania i innych dokumentów księgowych, Księgowanie rezerw, Kontrola dokumentów magazynowych, Weryfikacja i księgowanie raportów kasowych, Kontrola, uzgadnianie i rozliczanie kont, Sporządzanie raportów i analiz, Uczestnictwo w procesie zamykania m-ca księgowego, Uzgadnianie rejestrów Vat, Rozliczanie i księgowanie inwentaryzacji, Obsługa audytów i kontroli.
Bać - Pol S.A. - 2018-04-18 - Świlcza (podkarpackie)
Realizacja przyjętej strategii marketingowej firmyWspółtworzenie i realizacja działań promocyjno-reklamowych w zakresie ATL/BTL (w tym aktualizacja i tworzenie katalogów firmowych, gazetek promocyjnych, ulotek i folderów reklamowych)Aktualizacja informacji i danych marketingowych w wewnętrznym systemie firmyMonitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji najlepszych praktyk do prowadzonych działań firmyRedagowanie tekstów informacyjnych na potrzeby firmy (w tym teksty na stronę internetową, teksty informacyjne do kontrahentów, informacje prasowe)Udział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie dokumentów wysyłkowych WZ, PZ, FV
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Łaziska Górne (śląskie)
Merytoryczny i organizacyjny nadzór nad przebiegiem procesu montażu, pomoc w wyszukiwaniu ogłoszeń przetargowych oraz przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zarządzanie brygadami montażowymi oraz nadzorowanie ich pracy, nadzór nad terminowością wykonywania prac
GLOBTANK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
prace administracyjno-biuroweStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżące sprawdzanie stanów magazynowych, sporządzanie niezbędnej dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towarów oraz produktów znajdujacych się na terenie magazynu, kontrola i weryfikacja niezgodności z przyjmowanych dostaw, rozpatrywanie reklamacji, utrzymanie porządku na magazynie, czynny udział w inwentaryzacjach i procesach magazynowych, obsługa wózka jezdniowego
Sebcar- Usługi Logistyczne Paweł Koper - 2018-02-09 - Komorniki (wielkopolskie)
Obsługa biurowa na potrzeby zarządu, rejestrowanie i koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Praszka (opolskie)
-Przyjmowanie dokumentów księgowych ich weryfikacja i przygotowanie do zaksięgowania-Zapoznanie się z oprogramowaniem komputerowym, księgowym oraz 'PŁATNIKA' ZUS -Wprowaszanie dokumentów (ksiegowanie) do programu-Zapoznanie sie z procedurami obowiązującymi w biurze oraz przygotowanie się zapoznanie ze sprawami kadrowymi
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- wstępna kontrola faktur i rachunków - prowadzenie i weryfikowanie pod względem merytorycznym dokumentacji- bieżące prowadzenie rejestrów faktur dostaw i usług - prowadzenie rejestrów z zamówień publicznych o równowartości do 30 tyś Euro - pomoc w dystrybucji i redystrybucji arkuszy egzaminacyjnych i dokumentacji z prowadzonych egzaminów zewnętrznych - organizacja wglądów do prac egzaminacyjnych po egzaminach potwierdzających kwalifikacje zawodowe - segregowanie i archiwizacja zestawień wydanych dyplomów - obsługa sekretariatu
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Bank Pocztowy Spółka Akcyjna - 2017-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie dokumentów w programie CDN Optima
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
praca na frezarce konwencjonalnej
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HARD Sp.J. Jacek Frymar, Janusz Kaszuba - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.gmcentrum.pl
Gminno-Miejskie Centrum Pomocy "Wiara-Nadzieja-Miłość" - 2018-03-15 - Odolanów (wielkopolskie)
nauka języka angielskiego dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat; 4 godziny w miesiącu - 1 godzina tygodniowo; godziny pracy do ustalenia ;
PAWEŁ MIKUŁKO MENTON - 2017-08-11 - Zgorzelec (dolnośląskie)