REFERENT KSIĘGOWY Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe
Data publikacji: 2017-09-28
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace biurowe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 28.09.2017
Oferta pracy ważna do: 15.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dodatkowe informacje na Biuletynie Informacji Publicznej, www.krus.gov.pl
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2017-11-24 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Glinno (łódzkie)
Sporządzanie umów o zatrudnienie, sporządzanie list płac ZUS.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2017-09-07 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie się z przepisami i regulaminami,- obsługa biura,- obsługa centrali telefonicznej,- pomoc księgowej oraz kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pakowanie węgla. praca w godzinach: 6.00 - 14.00, 14.00 -22.00, 22.00 - 6.00
PERSONEL PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-08 - Łozienica (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Słupsk (pomorskie)
Spawanie detali według rysunków technicznych. Godz. pracy 6.30-22.30.
EMMAROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Słupsk (pomorskie)
wg programu stażu. Miejsce pracy: Thesaurus Cracoviensis.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsługa komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Białystok (podlaskie)
OBSŁUGA GIĘTARKI DO METALI
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Wołów (dolnośląskie)
utrzymanie ruchu, naprawa, remonty maszyn i urządzeń przemysłowych
"REMO-STER" Sp. Jawna Andrzej Chmielniak, Andrzej Grabalski - 2017-11-29 - Sosnowiec (śląskie)
- Informacja o naborze DS.14000.12.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: Referent/podinspektor/inspektor ds. świadczeń w dziale pomocy.- Ogólny zakres obowiązków: 1) Przygotowywanie decyzji administracyjnych na podstawie wywiadu środowiskowego,2) Przygotowywanie postanowień o umorzeniu/zawieszeniu/podjęciu zawieszonego postępowania lub odmowie wszczęcia postępowania,3) Dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczenia zdrowotnego na podstawie druków przekazywanych z TPPS/ DBD/SDK/SDM4) Obsługa programu PŁATNIK w zakresie osób korzystających z pomocy społecznej.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Wymagania niezbędne:- wykształcenie: co najmniej średnie 1) posiadanie obywatelstwa polskiego,2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych ustawy,5) dobra znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,6) dobra znajomość przepisów KPA,7) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,8) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna).II. Wymagania dodatkowe-pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:1) wykształcenie wyższe, ekonomiczne, 2) umiejętność dobrej organizacji pracy, 3) wysoka kultura osobista,4) komunikatywność,5) odporność na stres,6) dokładność, precyzja,7) umiejętności analityczne,8) znajomość obsługi programów specjalistycznych: Pomost Sygnity, Sygnity-Świadczenia Rodzinne, Dodatki Mieszkaniowe PROTON.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż samochodów nowych, pozyskiwanie klientów, obsługa dokumentacji sprzedażowej i kredytowej.
AMS Chróścicki Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie termomodernizacji (docieplenia, elewacje), wykończenia wnętrz.Miejsce pracy: Wodzisław Śl., Rybnik, Racibórz i okolice.
Brzenczek Piotr TERMOHOUSE - 2018-01-22 - Rzuchów (śląskie)
koordynacji działań markietingowych od strony produkcyjnej
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne K.W.S. ŻABCZYŃSCY S.J. - 2016-01-25 - Łaskarzew (mazowieckie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Garwolin (mazowieckie)
- pdostawowe zasady funkcjonowania spółek prawa handlowego, zapoznanie się z zasadami funkcjonowania księgowości w spółkach prawa handlowego, archiwizacja dokumentów, rodzaje dokumentów księgowych, podstawowe zasady ewidencji dokumentów księgowych, podst. zasady wystawiania faktur sprzedażowych, księgowanie dokumentów, pojęcie zaliczki na dostawy, raporty kasowe, zasady kontroli wewnętrznej w spółkach kapitałowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gniezno (wielkopolskie)
znajomość ustawy KRUS, KPA
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2018-05-07 - Choszczno (zachodniopomorskie)
PRACA BIUROWA- WYDZIAŁ REMONTU I KONSERWACJI SYSTEMÓW PRZECIWPOŻAROWYCH, OBSŁUGA ZDARZEŃ W SYSTEMACH/APLIKACJACH STOSOWANYCH PRZEZ FIRMĘ I KONTRAHENTÓW W RAMACH REALIZOWANYCH UMÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE, OBSŁUGA KOMPUTERA (WORD, EXCEL), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE;OSOBIŚCIE: PRZESTRZENNA 6, POKÓJ 109, TEL.: 914256409, CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: REKRUTACJA (at) SUPON-BHP.PLGODZINY PRACY 07:00-15:00
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Organizowanie i koordynowanie zmian w bazach danych, - Zapewnianie zgodności baz danych ze standardami UBS oraz wymogami audytowymi, - Wsparcie rozwoju narzedzi i infrastruktury, - Planowanie i wprowadzanie zmian strukturalnych i migracji baz danych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do komputera, rejestracja faktur itp.
Biuro Rachunkowe "DOMINA" sp. z o.o. - 2015-12-11 - Słubice (lubuskie)
Sporządzanie list uposażeń żołnierzy zawodowych, współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, znajomość ustawy o rachunkowości, wystawianie informacji o dochodach PIT-11, PIT-40. Znajomość programu SAP.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-27 - Zgierz (łódzkie)
Wykonywanie prostych czynności burowych związanych z zagadnieniami dot. pracy organu podatkowego, wprowadzanie danych do systemu komputerowego;
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Będzin (śląskie)
Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racibórz (śląskie)
PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
nawiązywanie nowych kontaktów kooperacyjnych i budowanie trwałych relacji z potencjalnymi dostawcami usług; weryfikacja dostawców usług pod kątem m. in. posiadanych uprawnień i certyfikatów, jakości oraz terminowości;sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych, negocjacje cenowe;odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia - kontraktu, uzgadnianie z kooperantem wszystkich bieżących spraw kontraktowych i technicznych;monitorowanie terminowej realizacji;współpraca z działami technicznymi oraz działem handlowym przy opracowywaniu ofert handlowo-technicznych; współpraca w zakresie planowania produkcji; analiza wskaźników ekonomicznych dla realizowanych zamówień; wsparcie w procesach logistycznych.
JS Fabryka Przekładni Sp. z o.o. Sp. k - 2017-12-01 - Bierkowo (pomorskie)
-Praca w wymiarze 18/18,-Wynagrodzenie wg Karty Nauczyciela,-Kontakt telefoniczny 58-531-05-66; e-mail: zsbio (at) wp.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH I ODZIEŻOWYCH im.H. Sienkiewicza - 2018-04-05 - Tczew (pomorskie)
-Prowadzenie dokumentacji w zakresie przyznanych zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej-Analiza projektów decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej;-Sporządzanie list wypłat zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej; -Prowadzenie sekretariatu Ośrodka;-Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej;-Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; -Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo-księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawdzania i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu;-Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; -Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; -Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; -Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny pod nieobecność pracownika obsługującego zadania.-Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka- Zamówienia publiczne.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2018-06-24 - Sulików (dolnośląskie)