REFERENT Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: -Prowadzenie dokumentacji w zakresie przyznanych zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej-Analiza projektów decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej;-Sporządzanie list wypłat zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej; -Prowadzenie sekretariatu Ośrodka;-Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej;-Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; -Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo-księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawdzania i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu;-Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; -Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; -Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; -Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny pod nieobecność pracownika obsługującego zadania.-Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka- Zamówienia publiczne.
Data publikacji: 2018-06-24
Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Prowadzenie dokumentacji w zakresie przyznanych zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej-Analiza projektów decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej;-Sporządzanie list wypłat zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej; -Prowadzenie sekretariatu Ośrodka;-Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej;-Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; -Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo-księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawdzania i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu;-Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; -Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; -Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; -Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny pod nieobecność pracownika obsługującego zadania.-Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka- Zamówienia publiczne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-obywatelstwo polskie, -wykształcenie wyższe: preferowane na kierunku prawo, administracja, ekonomia,-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw obywatelskich,- niekaralność za przestępstwo umyślne,-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, szczegółowa znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy prawo energetyczne (w części dotyczącej dodatku energetycznego), ustawy o systemie oświaty i kacie dużej rodziny, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawa o zamówieniach publicznych;2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:-kreatywność, sumienność i rzetelność,-dobra komunikacja interpersonalna,-gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,-dyspozycyjność,-odporność na stres, -umiejętność pracy pod presją czasu,-bardzo dobra organizacja pracy.
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-kwestionariusz osobowy, -List motywacyjny,-życiorys (CV), -dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, -dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach Oświadczenia -oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe -oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Sulików
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulików
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.06.2018
Data dodania oferty pracy: 22.06.2018
Oferta pracy ważna do: 05.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie z zasadami wykonywania czynności biurowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca związana z działaniem w zakresie finansowania zadań oswiatowych, systemu ZSZO. Praca od pon. do pt. w godz. 7:30-15:30.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KRAKOWIE - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa Klientów Banku zgodnie z obowiązującymi procedurami, aktywna sprzedaż produktów bankowych, samodzielna realizacja założonych celów sprzedażowych, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku (praca w godz.: 9.00-17.00).
SANTANDER CONSUMER BANK S.A. - 2017-05-12 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw dotyczących zagadnień pracowniczych i rehabilitacyjnych.
Usługowa Spółdzielnia Światowid - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
weryfikacja dokumneów związanych z naliczaniem wynagrodzeńwprowadzanie danych do systemu komputerowegosporządzanie list płac i naliczeń wynagrodzeń pracownikówewidencja i rozliczanie absencji chorobowychsporządzanie zaświadzeń dla pracownikówarchiwizacja dokumeów płacowychStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Remonty lokali w zakresie robót malarskich, zabudów, ścianek G-K
JASSA T. Zakład Inst. Sanit. c.o. i gaz. - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
nadzorowanie pracy gospodarzy osiedli oraz konserwatorów. Prowadzenie korespondencji odministracji osiedla, prowadzenie książek obiektów bbudowlanych, uczestniczenie w przeglądach budynków i mieszkań. Nadzorowanie wykonywania rocznych i piecioletnich przegladów budynków mieszkalnych. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Spóldzielni odnośnie administracji osiedla
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Pińczowie - 2016-08-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Błądzim (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie pism i wniosków do elektrononicznego obiegu dokumentacji, wysyłanie korespondencji, obsługa xero, informowanie interesantów
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Stare Babice (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Błudowo (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie danych do rejestrów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydziały, przyjmowanie dokumentacji do archiwum zakładowego, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Sosnowiec (śląskie)
kontakt z urzędami pracy i urzędami wojewódzkimi, weryfikacja dokumentów w procesie zatrudnienia obcokrajowców, sporządzanie pism urzędowych, współpraca z działem prawnym, weryfikacja danych w systemach informatycznych
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: adrobiec (at) o2.pl
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Sosnowiec (śląskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, CZĘŚCI WSPÓLNYCH I SANITARIATÓW NA TERENIE URZĘDU SKARBOWEGO
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dziennika korespondencji przyjmowanie i sprawdzenie kompletności wniosków, prowadzenie rejestrów, redagowanie pism, wydawanie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puck (pomorskie)
-wydawanie wniosków i formularzy zw. z Centralną Ewidencja i Informacją o Dział. Gospodarczej oraz ewnetualna pomoc w ich wypełnianiu- udzielnaie informacji o przedsiębiorcach figurujących w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dział.Gospodarczej
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa frezarki konwencjonalnej, dobieranie i stosowanie podczas frezowania optymalnych parametrów skrawania takich jak: posuw, prędkość i głębokość skrawania, ustawianie do pracy frezarek.
JACEK RADŁO F.P.H.U. "PUMED" - 2017-10-12 - Kraków (małopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Tczew (pomorskie)
transport towarów samochodem ciężarowym, wykonywanie podstawoweych napraw w sam. cięż.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Tuchowicz (lubelskie)
Kontrola przydatności produktów do spożycia, praca w biurze jak i na hali marketu. Prowadzenie porównań cenowych, bezkonfliktowa i przyjazna współpraca oraz obsługa klientów. Praca z towarem: transport na terenie marketu, wypakowywanie towaru, układanie na półkach.
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-08 - Myślenice (małopolskie)
zarządzanie fermą drobiu, nadzór nad podległymi pracownikami, praca na fermie indyków w Tupadłach
FHU Baja Andrzej Ostrowski - 2018-07-03 - Tupadły (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie korespondencji w programie, kompletowanie dokumentacji technicznej, kserowanie i skanowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Będzin (śląskie)
sprawdzanie poprawności wystawianych rachunków, weryfikacja czasu świadczenia usług na umowę zleceniegodz. 8.00-15.30
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie drobnych robót konserwacyjno - naprawczych (np. malarskich, betoniarskich, stolarsko-szklarskich itp.), usuwanie awarii w zakresie instalacjni wodno-kanalizacyjnych i c.o, koszenie trawy, spis stanów wodomierzy i ciepłomierzy
Spółdzielnia Mieszkaniowa "NAFTOWIEC" - 2016-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
referent do spraw rozliczeń kont płatników składek
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Słubice (lubuskie)
-prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa kancelaryjno - biurowa, archiwizacja dokuemntów, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Katowice (śląskie)
realizacja spotkań umawianych przez dział call center
"Progress Active" SP. Z O.O. - 2016-07-11 - Ryki (lubelskie)
sporzadzanie wniosków projektowych w celu otrzymania dofinansowania na realizację staży zawodowych dla młodzieży oraz wymiany międzynarodowej, realizacja, koordynacja, rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE, nawiązywanie współpracy z polskimi oraz zagranicznymi partnerami w realizacji projektów, wyjazdy zorganizowane w ramach projektów międzynarodowych
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2017-11-13 - Białystok (podlaskie)