REFERENT DS. ADMINISTRACJI Kraków oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KRAKOWIE
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Praca związana z działaniem w zakresie finansowania zadań oswiatowych, systemu ZSZO. Praca od pon. do pt. w godz. 7:30-15:30.
Data publikacji: 2018-04-18
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grochowska 20, 31-521 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca związana z działaniem w zakresie finansowania zadań oswiatowych, systemu ZSZO. Praca od pon. do pt. w godz. 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Data zakończenia pracy: 06.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne i 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne i 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, wymagana znajomość finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz prawa oświatowego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2018
Data dodania oferty pracy: 16.04.2018
Oferta pracy ważna do: 16.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2018
Podobne oferty pracy
praca na danym stanowisku
WORKPLAST Grzegorz Kawalec - 2015-12-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
Księgowanie operacji gospodarczych, rozrachunki kontrahenta
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Zabrze (śląskie)
obsługa sekretariatu
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-07-19 - Opole (opolskie)
Praca w biurze okręgowego sądu lekarskiego, obłsuga sekretariatu, protokółowanie rozpraw. Znajomość przepisów KpK. Staż nie jest konieczny
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA W ŁODZI - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta - sprzedaż mebli
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK S.J. - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych; praca w Pabianicach;
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2017-09-22 - Pabianice (łódzkie)
przygotowywanie wysyłki towarów za granicę-dokumentacja; tworzenie dokumentów na Unię Europejską i krajowe; przygotowanie dokumentacji, wysyłka na Agencję Rynku Rolnego
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Zambrów (podlaskie)
zadania w zakresie bezpośredniej obsługi podatków,w tym w szczególności przyjmowania i przetwarzania deklaracji podatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Zambrów (podlaskie)
tworzenie oraz redagowanie pism i odwołań
VESTRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Lębork (pomorskie)
Pełnienie obowiązków kasjera przyjmowanie i wypłacanie gotówki, sporządzanie raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej związanej z obrotem gotówkowym, bankowym i kasowym, sporządzanie przelewów w ramach bankowości elektronicznej, prowadzenie ewidencji analitycznej oraz uzgadnianie kont, rozliczanie spisu z natury, uzgadnianie konta kosztów z paragrafami klasyfikacji budżetowej wydatków, wydawanie druków ścisłego zarachowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie książki czeków, sporządzanie zestawienie na potrzeby działu księgowości.
Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki - 2017-08-18 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
prowadzenie korespondencji, obsluga administracyjna współlnot mieszkaniowych, ewidencja faktur i kosztów, wystawianie i obsluga zleceń i napraw bieżacych, inwentaryzacja dokumentacji technicznej.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2017-05-23 - Łubiana (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wykonywanue konstrukcji dachowych, wykonywanie obróbek drewnianych
CIESIELSTWO - DEKARSTWO MATEUSZ BRODNICKI WILKÓW - 2017-07-03 - Dębnik (opolskie)
prowadzenie gospodarki transportowej Karkonoskiego Parku Narodowego, wykonywanie zadań z zakresu administrowania budynkami Karkonoskiego Parku Narodowego, prowadzenie gospodarki magazynowej
KARKONOSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W JELENIEJ GÓRZE - 2017-10-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
.
Firma "DOMAL" Andrzej Pakosz Bartoszyce - 2016-06-28 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Wprowadznie dokumentów do programu Rewizor i Rachmistrz. Dostarczanie dokumentów do Urzędu Skarbowego i ZUS. Sprawdzanie rejestru VAT i książki przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Płock (mazowieckie)
ksiegowanie dokumentów, uzgadnianie sald
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Żuromin (mazowieckie)
organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych dla klienta indywidualnego i grupowego
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, ze statutem Gminy, regulaminem pracy i organizacyjnym Urzędu, zapoznanie się z przepisami obowiązującymi na stanowisku pracy;- obsługa urządzeń biurowych;-archiwizacja dokumentacji wytworzonej w Referacie Budownictwa, Środowiska, Gruntów, Rozwoju i Promocji;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji dróg gminnych, dbanie o prawidłową organizację ruchu na drogach gminnych;- pomoc przy prowadzeniu rejestrów planów miejscowych oraz wniosków i ich sporządzanie;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji gruntów należących do Gminy, prowadzenie ewidencji mienia komunalnego;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji rejestru wydanych decyzji w sprawie lokalizacji inwestycji;- zbieranie informacji o rynku obrotu nieruchomościami;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji zamówień publicznych i protestów;- pomoc przy prowadzeniu prac komisji przetargowych;- pomoc nad koordynacją remontów bieżących w obiektach należących do Gminy.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczaniec (lubuskie)
wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, doświadczenie bez znaczenia, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość przepisów: ustawa o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów podatkowych, biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office, punktualność, systematyczność, dokładność w działaniu, umiejętność samodzielnej analizy i oceny danych, umiejętność pracy w zespolezakres obowiązków: kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych (faktur, rachunków, innych dokumentów księgowych) zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości, analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych, wstępna weryfikacja dokumentów księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniech realizowanych przez dział finansowo-księgowy
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-06-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Montaż systemów rekuperacji i wentylacji
Ogarek Technika Grzewcza - 2016-04-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przetwarzanie korespondencji na wersję elektroniczną przy użyciu stanowiska komputerowego zaopatrzonego w skaner
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPECUFIKĄ FIRMY. PRZEKAZANIE NIEZBĘDNEJ WIEDZY Z ZAKRESU ENERGII ODNAWIALNEJ. NAUKA ZACHODZĄCYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE PROCESÓW: ADMINISTRACYJNYCH, SPRZEDAŻOWYCH, FINANSOWYCH, LOGISTYCZNYCH, DYSTRYBUCYJNYCH BIOMASY. ZAPOZNANIE SIĘ Z DOKUMENTACJĄ PRZEDSIĘBIORSTWA I FORMAMI OBIEGU DOKUMENTÓW. NAUKA: PRZYJMOWANIA KORESPONDENCJI, PRACY Z PAKIETEM OFFICE 2013; ZAOPATRZENIA BIUR W ARTYKUŁY BIUROWE.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)
Sprzedaż artykułów monopolowych, obsługa totalizatora sportowego
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "KRUK" - Mariusz Kruk - 2016-07-06 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Wymagane doświadczenie.
"P.T.H. LETRANS" Leszek Głowacki - 2016-10-26 - Racibórz (śląskie)