REFERENT W KSIĘGOWOŚCI Nowy Wiśnicz oferta pracy Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki
Stanowisko: REFERENT W KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Pełnienie obowiązków kasjera przyjmowanie i wypłacanie gotówki, sporządzanie raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej związanej z obrotem gotówkowym, bankowym i kasowym, sporządzanie przelewów w ramach bankowości elektronicznej, prowadzenie ewidencji analitycznej oraz uzgadnianie kont, rozliczanie spisu z natury, uzgadnianie konta kosztów z paragrafami klasyfikacji budżetowej wydatków, wydawanie druków ścisłego zarachowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie książki czeków, sporządzanie zestawienie na potrzeby działu księgowości.
Data publikacji: 2017-08-18
Lokalizacja: Nowy Wiśnicz (małopolskie)
Pracodawca: Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bocheńska 6, 32-720 Nowy Wiśnicz, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełnienie obowiązków kasjera przyjmowanie i wypłacanie gotówki, sporządzanie raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej związanej z obrotem gotówkowym, bankowym i kasowym, sporządzanie przelewów w ramach bankowości elektronicznej, prowadzenie ewidencji analitycznej oraz uzgadnianie kont, rozliczanie spisu z natury, uzgadnianie konta kosztów z paragrafami klasyfikacji budżetowej wydatków, wydawanie druków ścisłego zarachowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie książki czeków, sporządzanie zestawienie na potrzeby działu księgowości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Wiśnicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Wiśnicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Data zakończenia pracy: 30.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych, znajomość programów: bankowość elektroniczna NBP, znajomość pakietu MS Office, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętności pracy w zespole, znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
Nazwa pracodawcy: Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Bocheńska 6, 32-720 Nowy Wiśnicz, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, życiorys zawodowy curriculum vitae, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i umiejętności, świadectwa pracy, podpisane oświadczenie o treści - "wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 )
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Nowy Wiśnicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Wiśnicz
Ulica pracodawcy: Bocheńska
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Szkolnictwo średnie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 18.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
towrzenie projektów decyzji w sprawach z pomocy społecznej, prowadzenie ewidencji decyzji, tworzenie projektów list wypłat zasiłków, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Chrzanów (małopolskie)
montaż, pomoc przy montażu konstrukcji stalowych
BUD-STAL-TEST-II Barbara Bossowska-Zdziech - 2018-08-03 - Nowy Kościół (dolnośląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:•wystawianie faktur, refaktur, korekt faktur, not księgowych oraz prowadzenie ich ewidencji,•rozliczanie kosztów mediów i telekomunikacji według miejsc powstawania kosztów (MPK) oraz dla najemcówi dzierżawców,•sporządzanie sprawozdań GUS zgodnie ze szczegółowym zakresem obowiązków,•całokształt spraw związanych z funkcjonowaniem kas fiskalnych w Porcie Lotniczym Łódź (terminy przeglądów, zgłoszenia, zawiadomienia o miejscu instalacji, zgłoszenia fiskalizacji itp.).
PORT LOTNICZY ŁÓDŹ IM. WŁADYSŁAWA REYMONTA SP. Z O.O. - 2017-10-27 - Łódź (łódzkie)
- udzielanie informacji podróżnym- asysta przy oprowadzaniu wycieczek, samodzielne oprowadzanie wycieczek- dbałośc o ekspozycję materiałów w punkcie obsługi pasażera- wystawianie dokumentów księgowych- zamawianie towarów- organizacja eventów Portu Lotniczego- współpraca z organizacjami turystycznymi
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Jasionka (podkarpackie)
jw
PRZEDSZKOLE NR 185 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W WARSZAWIE - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących obsługiwanych nieruchomości oraz kierowanie ich do realizacji. Współpraca z podwykonawcami robót budowlanych prowadzonych w obsługiwanych nieruchomościach. Bieżące kompletowanie dokumentów w dziale technicznym, czynny udział w bieżącej pracy w dziale technicznym.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami - przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-09-03 - Gdynia (pomorskie)
organizowanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych i niepubliczych; udział w pracach Komisji przetargowych, zespołów negocjujących oraz stałych komisji przetargowych; sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami, ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem; archiwizacja dokumentacji prowadzonych postanowień, przygotowywanie dokumentów wymaganych w związku z postępowaniem wyjaśniającym lub kontrolą zamówień;
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "TOP SERWIS" SP. Z O.O. - 2016-09-13 - Bogatynia (dolnośląskie)
Zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Tczew (pomorskie)
bieżące reagowanie na zdarzenia awaryjne w sieciach elktroenergetycznych WN, SN i nN. Organizowanie prac eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad przygotowaniem i realizacją planów dyżurów i harmonogramów prac, przygotowanie sprawozdań i analiz, prowadzenie kart pracy
Energa-Operator Eksploatacja Płock Spółka z o.o - 2017-07-06 - Kutno (łódzkie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Sierpc (mazowieckie)
Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów (polska ustawa o rachunkowości), dekretowanie i księgowanie dokumentówprowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS) księgowanie wyciągów bankowych potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
KOFAMA KOŹLE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie masaży i zabiegów twarzy i ciała.
DREAM FACTORY ANNA KOŁODZIEJCZYK - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji budowy. Kosztorysowanie. Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Praca w Katowicach oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek: inżyniera środowiska. Wymagane min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Kontakt e-mailowy: joanna.poplawska (at) tks.katowice.pl w celu przesłania CV lub osobisty WYŁĄCZNIE w poniedziałki w godzinach: 9:00-12:00 (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 111, 40-750 Katowice) w celu pozostawienia CV. Można również kontaktować się telefonicznie (9:00-13:00) (Tel. 32-204-62-85).
TKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-26 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa interesantów, wysyłka korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej), przyjmowanie korespondencji (obsługa programu, e-urząd), obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax), pomoc zwiazana z funkcjonowaniem Rady Miejskiej w Redzie, pomoc związana z prowadzeniem Sekretariatu, wykonywanie innych zadań wg potrzeb.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Reda (pomorskie)
sprzedaż produktów i usług bakowych
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Miedźna (śląskie)
Według zawodu
Ciastkarnia-Piekarnia Marek Wuttke - 2017-04-21 - Żary (lubuskie)
-Montaż manualny podzespołów elektronicznych,-Kontakt telefoniczny: 508-000-887,-Kontakt e-mail: tczew (at) workservice.pl
WORK SERVICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-11 - Tczew (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.03.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Z zakresu zamówień publicznych: a) wnioskowanie do Dyrektora Żłobka Miejskiego w sprawie zastosowania trybów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do poszczególnych zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi,b) przygotowanie i pomoc w przeprowadzeniu procedur wymaganych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w zamówieniach realizowanych przez Żłobek Miejski,c) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,d) opisywanie faktur pod kątem zastosowanych trybów ustawy Prawo zamówień publicznych lub umieszczanie stosownych adnotacji w przypadku nie stosowania przepisów tej ustawy,e) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie udzielonych zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,f) sporządzanie planu zamówień publicznych na dany rok kalendarzowy,2. Z zakresu sprawozdawczości: a) terminowe opracowywanie sprawozdań zbiorczych, w tym w szczególności:sprawozdań dot. opieki nad dziećmi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 5 sierpnia 2011 r. w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, sprawozdań okresowych o wyprowadzaniu gazów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, sprawozdań z funkcjonowania kontroli zarządczej, sprawozdań o ilości dzieci korzystających z wyżywienia i korzystających z opieki żłobkowej.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 1 kwiecień 2017 r.3. miejsce pracy Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz kontaktów osobistych, telefonicznych, drogą elektroniczną.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:1. wykształcenie minimum średnie, 2. min. 3-letni staż pracy, preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej 3. doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego, 4. znajomość przepisów ustawy o z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), 5. bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel) oraz Internetu,6. obywatelstwo polskie,7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,8. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. dobra organizacja pracy,2. samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność,3. umiejętność współpracy,4. umiejętność pracy i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, 5. umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
Sprawdzanie prawidłowości wyliczenia zobowiązań podatkowych; upinanie deklaracji do akt; wprowadzanie deklaracji do systemu POLTAX, CZM i programu FISKAS; archiwizacja dokumentów; pomoc w udzielaniu odpowiedzi do komorników sądowych oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji w zakresie korespondencji; opieczętowywanie kwitariuszy przychodowych; datowanie dowodów wpłat dołączonych do wyciągów bankowych; kopertowanie poczty.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja sprzedaży w systemie Symfonia Handel
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac, sprawy związane z PFRON, obsługa Płatnika i programu kadrowo-płacowego, występowanie wobec US, ZUS, wydawanie zaświadczeń dla pracowników.
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2017-07-11 - Lublin (lubelskie)
Zakres prac kadrowych, obsługa programu płacowo-kadrowego ZUS, US, PFRON
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Żary - 2016-05-23 - Żary (lubuskie)
Monitorowanie rynku zamówień publicznych, kompleksowa obsługa postępowań przetargowych w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego po stronie wykonawcy/udział w procesie oferowania, kalkulowania usługi, sprzątanie badź ochrony mienia,prowadzenie rejestru postępowań oraz archiwizacja dokumentów przetargowych.Doświadczenia w dziale zamówień publicznych po stronie zamawiającego,bądź wykonawcy.
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z zasadami i obiegiem dokumentacji w Oddziale, rejestracja wniosków, korespondencji wpływającej do Wydziału, dołączanie wniosków, pism do akt, porządkowanie akt, przekazywanie do dalszego załatwienia, przekazywanie akt do dalszego załatwienia w systemi komputerowym, zapoznanie się z obowiązującymi przepisami z zakresu ustalania uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia emerytalnego, rentowego, wypadkowego oraz obliczanie ich wysokości.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
-obsługa programu komputerowego GRANIT-obsługa MS OFFICE-księgowanie dokumentów-analiza kont księgowych
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
przygotowanie korespondencji, opracowywanie i sprawdzanie faktur, prowadzenie rejestrów nabywców polepszacza gleby, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia paliwa
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Buczek (kujawsko-pomorskie)