REFERENT/SPECJALISTA DS ZAKUPÓW Bogatynia oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "TOP SERWIS" SP. Z O.O.
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA DS ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych i niepubliczych; udział w pracach Komisji przetargowych, zespołów negocjujących oraz stałych komisji przetargowych; sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami, ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem; archiwizacja dokumentacji prowadzonych postanowień, przygotowywanie dokumentów wymaganych w związku z postępowaniem wyjaśniającym lub kontrolą zamówień;
Data publikacji: 2016-09-13
Lokalizacja: Bogatynia (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "TOP SERWIS" SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konrada 8, 59-916 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych i niepubliczych; udział w pracach Komisji przetargowych, zespołów negocjujących oraz stałych komisji przetargowych; sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami, ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem; archiwizacja dokumentacji prowadzonych postanowień, przygotowywanie dokumentów wymaganych w związku z postępowaniem wyjaśniającym lub kontrolą zamówień;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT/SPECJALISTA DS ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogatynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bogatynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie (administracja lub pokrewne, ekonomia); staż pracy mile widziany; znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych w zakresie zamówień publicznych; bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność; wysoka komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; biegła obsługa komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office-Word, Excel)
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "TOP SERWIS" SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Konrada 8, 59-916 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, kserokopie uprawnień
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Bogatynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bogatynia
Ulica pracodawcy: Konrada
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
działalność usługowa w zakresie instalowania, naprawy i konserwacji maszyn specjalnego przeznaczenia (energetyka)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 13.09.2016
Oferta pracy ważna do: 12.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Proszowice (małopolskie)
księgowanie dokumentów, rozliczanie sald klientów, sporządzanie raportów i zestawień
SOBEX SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-18 - Trzebicz (lubuskie)
Sprawdzanie wniosków o refundację pod względem finansowym. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Praca od 7.45 -15.45
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2018-07-05 - Opole (opolskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej, sporządzanie ofert przetargowych, obsługa klientów
PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Referent do spraw zamówień publicznych
Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie - 2017-03-16 - Tarnów (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Namysłów (opolskie)
1) przygotowanie i ewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej; 2) przygotowywanie zamówień publicznych na potrzeby Katedry; 3) prowadzenie książki inwentarzowej Katedry i jej aktualizacja; 4) obsługa administracyjna procesu dydaktyczno-naukowego i organizacyjnego Katedry; 5) prowadzenie rejestru prac dyplomowych realizowanych w Katedrze, obsługa egzaminów dyplomowych; 6) terminowe sporządzanie zbiorczych sprawozdań z działalności naukowej, dydaktycznej i organizacyjnej pracowników Katedry, archiwizacja niezbędnej dokumentacji; 7) pomoc w organizacji konferencji i szkoleń prowadzonych przez pracowników Katedry; 8) uczestnictwo w projektach naukowych realizowanych przez pracowników Zakładu Korektywy i Kompensacji w Laboratorium Postawy Ciała ROBiR w Białej Podlaskiej w zakresie przygotowania i obsługi aparatury pomiarowo-badawczej; 9) weryfikacja zgromadzonych wyników oraz przygotowanie raportów z badań prowadzonych w Laboratorium Postawy Ciała.
Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej - 2018-05-14 - Biała Podlaska (lubelskie)
Kontakt z kilentem/petentem/podmiotem; Nadzór nad przekazaną dokumentacją administracyjną; Controlling i monitoring miejsca wykonania ekspertyz ornitologicznych i botanicznych; Przygotowanie opinii po controllingu dla instytucji zewnętrznej; Złożenie dokumentacji administracyjnej i zapieczętowanie; Przekazanie dokumentacji instytucji wymagającej prawem.
PS OFFICE Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem,2. Obsługa klienta,3. Obsługa urządzeń biurowych,4. Obsługa komputera,5. Przyjmowanie i realizowanie wpłat, wypłat jak również innych dyspozycji klientów w zakresie rozliczeń pieniężnych,6. Archiwizowanie dokumentów, sporządzanie raportu dziennego.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Grabów (łódzkie)
Referent ds logistyki
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Zabrze (śląskie)
wg zawodu
105 Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Żary - 2015-12-07 - Żary (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Małkinia Górna (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Legnica (dolnośląskie)
przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych,rozliczanie wyciągów bankowych , rozliczanie kierowców i kontrola KP kierowców,kontrola stanu depozytów na oddziałach, segregacja dokumentów kasowych.
TGS Przemysław Stoń - 2016-07-26 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-01-02 - Rzgów (łódzkie)
sporządzanie faktur transportowych na podstawie zleceń transportowych, kompletowanie dokumentów transportowych do wysyłki, wprowadzanie danych do systemu transportowego 4Trans, współpraca z biurem rachunkowym, działem kadr, działem księgowości, przygotowanie dokumentacji do przekazania do księgowości, kadr, nadzór nad dokumentacją związaną z rozliczeniem kierowców: delegacje i rozliczenia czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- obsługa urządzeń biurowych- elektroniczne przyjmowanie sprawozdań budżetowych- obsługa sekretariatu- przygotowanie dokumentów do archiwizacji- komputerowa ewidencja i analiza budżetów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Leszno (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; miejsce pracy: Głusza k. Żydowa; wynagrodzenie 12-18 zł/h; praca w godz. 7-17
PSTRYK Usługi Elektryczne Józef Sztadelmajer - 2016-02-09 - Głusza (zachodniopomorskie)
Obsługa sekretariatu, wykonywanie czynności z zakresu spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Tychy (śląskie)
obsługa wibroprasy- linii technologicznej do produkcji bloczków betonowych, bieżące naprawy i konserwacja (elektryka-automatyka-mechanika)
PPHU Pazio Beton - 2016-02-15 - Glinianka (mazowieckie)
obsługa korespondencji biura, obsługa klientów, wprowadzanie danych do programu komputerowego WF- Kaper
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Pielgrzymka (dolnośląskie)
analiza danych i trendów rynkowych ,monitorowanie konkurencji,zarządzanie wybraną kat produktów AGD,negocjacje warunków handlowych z dostawcami ,wyszukiwanie dostawców.
"SPOŁEM" OŁAWA Sp. z o.o - 2016-06-22 - Oława (dolnośląskie)
Nauka prowadzenia zajęć kulturalno- edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
jw.
DELTA S. A. - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu. Umowa zlecenie 3 miesiące, następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabrze (śląskie)
zapoznanie struktury organizacyjnej ośrodka, obsługa urządzeń biurowych, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu dokumentów zgodnie ze strukturą organizacyjną
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Mława (mazowieckie)
- KOMPLETOWANIE, DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH ( FAKTUR, RACHUNKÓW, INNYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH) ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI ZASADAMI RACHUNKOWOŚCI - WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPRAWDZANIE POD WZGLĘDEM FORMALNO - RACHUNKOWYM- PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH- CZYNNE UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIU SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH- WSPOMAGANIE GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W CZYNNOŚCIACH I ZADANIACH REALIZOWANYCH PRZEZ DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY- MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU SKARBNIK- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI (PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ)
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2017-05-02 - Rogoźnica (podkarpackie)