REFERENT DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH Pielgrzymka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2017-08-02
Lokalizacja: Pielgrzymka (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pielgrzymka, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pielgrzymka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotoryjski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Data zakończenia pracy: 06.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętnośc pracy w zespole, umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Adres pracodawcy:
al. Miła 18, 59-500 Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi komputera
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: złotoryjski
Gmina pracodawcy: Złotoryja
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotoryja
Ulica pracodawcy: al. Miła
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: karta pracodawcy J - 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.08.2017
Data dodania oferty pracy: 02.08.2017
Oferta pracy ważna do: 01.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Marketing i promocja współpracy ukraińsko - polskiej, w tym kulturalnej; utrzymywanie kontaktów w ramach wspólpracy kulturalnej z zagranicą,
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Świętochłowice (śląskie)
Obsługa korespondencji, przygotowywanie projektów pism, przyjmowanie interesantów, zakładanie spraw typu KM, KUS
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Racibórz (śląskie)
1) Naliczanie wynagrodzeń pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych szkoły.2) Rozliczanie absencji.3) Prowadzenie kontrolki zwolnień lekarskich.4) Prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.5) Sporządzanie miesięcznych zestawień wg klasyfikacji budżetowej.6) Sporządzanie sprawozdań do GUS.7) Prowadzenie kasy szkoły.8) Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji, rozliczanie znaczków pocztowych.9)Zabezpieczanie pieczęci i dokumentów z zakresu powierzonych czynności.10)Prowadzenie archiwum szkolnego.
Szkoła Podstawowa Nr 12 w Siedlcach - 2016-07-15 - Siedlce (mazowieckie)
Wykładanie i cenowanie towaru,obsługa klienta.
DOROTEA Sp z o.o. - 2017-08-02 - Kutno (łódzkie)
Doradztwo zawodowe w klasie VII.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Oleszna (dolnośląskie)
STAŻ- Referent ds. administracyjnych. Wykonywanie czynności administracyjnych, w tym przygotowanie danych do celów sprawozdawczości, rozliczanie mediów lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie zestawień i analiz w zakresie działania komórki organizacyjnej, - obsługa w wizjach lokali mieszkalnych i użytkowych. godz. 7.00-15.00środa 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Zabrze (śląskie)
Przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, udział w sporządzaniu analiz i zestawień.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Biała Rawska (łódzkie)
opieka nad dziećmi oraz dbanie oczystość w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Legnica (dolnośląskie)
Prace budowlane
Halina Dostał - REKTO w Wygnanowie - 2016-11-16 - Wygnanów (świętokrzyskie)
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych Klientom Biznesowym (B2B) na terenie miasta i Powiatu Nowosądeckiego, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji,odpowiedzialność za „portfel” pozyskanych Klientów.Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji.
VOICE NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Namysłów (opolskie)
- klejenie elementów sztucznych- załadunek i rozładunek towaru- dbanie o porządek w miejscu pracy
kontakt przez OHP - 2017-11-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości produktów spożywczych.
MASTER Cake sp. z o.o. - 2016-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Piekielnik (małopolskie)
Zmywanie naczyń, sprzątanie toalet. Praca na dwie zmiany, od 7 do godzin dziennie.
Maison Charlotte sp. z o.o. - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
ewidencja zapasów magazynowych, rozliczanie surowców przyjmowanych i wydawanych na produkcję; dwie zmiany (6-14, 14-22); kontatk z pracodawcą osobisty w godzinach (10-12), telefoniczny w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
Wosana S.A. - 2016-01-14 - Damnica (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Bank Spółdzielczy w Chodzieży - 2017-01-12 - Chodzież (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
ALDREW BIELICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Fakturowanie klientów. Sporządzanie raportów. Weryfikacja danych w systemie dotyczących przesyłek i cen. Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie raportu kasowego. Zamówienia artykułów biurowych. Obsługa gości. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziale. Obsługa recepcji. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. KONTAKT: list motywacyjny i cv oraz numer ref. FAK 571 prosimy przesyłać do 24.06.16r. na adres jowita.kuc (at) dachser.com. Pracodawca skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
DACHSER SP. Z O. O. - 2016-06-09 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych w dziale kadr i płac, obsługa w w/w zakresie obcokrajowców; tłumaczenie dokumentów; rozliczanie kart pracy kierowców;
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Zgorzelec (dolnośląskie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw, dbanie o estetyczny wygląd sklepu i ekspozycji produktów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Libertów (małopolskie)
Praca przy budowie drogi. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu i okolicach. Możliwa praca w soboty.
PORR POLSKA INFRASTRUCTURE S. A. - 2016-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Żary (lubuskie)
1) organizowanie oraz nadzorowanie przyjmowania rakiet do składów; 2) nadzorowanie przeklasyfikowania oraz wybrakowania środków bojowych oraz opakowań w podległych składach i magazynach; 3) opracowywanie oraz prowadzenie Planu obslugiwań technicznych i napraw środków bojowych . /nazwa warsztatu/ w .. roku; 4) opracowywanie Harmonogramu sprawozdań okresowych rakiet przeciwlotniczych na rok .; 5) zbieranie i analiza planów obsługiwań technicznych i napraw środków bojowych na .. /miesiąc/ /rok/ (za warsztat); 6) opracowywanie Sprawozdania z wykonania planu obsługiwań technicznych ppk i napraw środków bojowych (kwartalne, roczne); 7) weryfikowanie i przedstawianie do dalszego procedowania protokołów stanu technicznego; 8) weryfikowanie protokołów wyceny rakiet; 9) weryfikacja, analiza i sprawdzenie Protokołów z przeglądu technicznego środków bojowych, przeanalizowane dane przekazuje do Referenta ds. środków bojowych; 10) prowadzenie ewidencji w sł. z wykorzystaniem funkcjonujących systemów informatycznych w zakresie rakiet z-p; 11) przedstawianie propozycji w zakresie zaopatrywania w rakiety z-p oraz podzespoły i części zamienne rakiet w czasie pokoju, sytuacji kryzysowej i wojny; 12) opracowywanie dokumentów sprawozdawczych w zakresie gospodarki rakietami z-p; 13) nadzór nad prowadzeniem ewidencji w zakresie rakiet z-p w podległych Składach oraz wydawanie poleceń wydania przyjęcie rakiet z-p z wykorzystaniem logistycznych systemów informatycznych; 14) przedstawianie propozycji w zakresie działalności warsztatu remontu rakiet szkolnych w Składzie Skwierzyna; 15) przedstawianie propozycji w zakresie działalności warsztatów sprawdzeń rakiet NEWA, KUB i OSA w Składzie Skwierzyna; 16) opracowywanie dokumentów sprawozdawczych w zakresie obsług i remontów rakiet z-p; 17) prowadzenie bazy danych sprawozdań rakiet z-p w Składach Środków Bojowych; 18) opracowywanie harmonogramów sprawdzeń rakiet z-p w Składach Środków Bojowych; 19) przedstawianie propozycji w zakresie gospodarki z-p w Składach Środków Bojowych; 20) opracowywanie okresowych meldunków o obrotach rakietami z-p; 21) przedstawianie propozycji nowelizacji rozkazów, wytycznych i innych aktów normatywnych w zakresie gospodarki rakietami z-p i działalności warsztatów remontu i sprawdzeń rakiet z-p; 22) współuczestniczenie w planowaniu przekazywania zbędnych środków bojowych do Agencji Mienia Wojskowego, współpracując z Referentem ds. środków bojowych; 23) przedstawianie propozycji w zakresie zasad bezpieczeństwa w zakresie gospodarki rakietami z-p; 24) opracowywanie pism i redagowanie korespondencji powierzonej przez Szefa Sekcji Środków Bojowych. Oferta dostępna w sali F, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)