REFERENT ADMINISTRACYJNO-EKONOMICZNY Żary oferta pracy Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Żary
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-EKONOMICZNY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres prac kadrowych, obsługa programu płacowo-kadrowego ZUS, US, PFRON
Data publikacji: 2016-05-23
Lokalizacja: Żary (lubuskie)
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Żary
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podchorążych 23A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres prac kadrowych, obsługa programu płacowo-kadrowego ZUS, US, PFRON
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-EKONOMICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe w kadrach-finansach, umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych
Nazwa pracodawcy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Żary
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Podchorążych 23A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - SKIEROWANIA
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żarski
Gmina pracodawcy: Żary
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żary
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 23A
Profil działalności pracodawcy: Kierowanie w zakresie działalności społecznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 23.05.2016
Oferta pracy ważna do: 22.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie wniosków w zakresie świadczeń rodzinnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, przygotowanie towarurównoważny system godzin pracy
Merkury Market Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Mielec (podkarpackie)
Referent ds Biura Zarządu
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2016-02-19 - Białka (małopolskie)
Opracowanie dokumentów z zamówień publicznych
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-07-15 - Świętoszów (dolnośląskie)
Pomoc przy produkcji i pakowania pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy w Pucku. / Rejestrowanie i przygotowywanie dokumentów,tworzenie aut. egzekucyjnych - dokumentów urzędowych, weryfikowanie treści ksiąg wieczystych, przyjmowanie interesantów.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Puck (pomorskie)
- Przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,- zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy,- pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta,- obsługa sprzętu biurowego,- pomoc w arciwizacji dokumentów zgodnie RWA,- pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem oraz dystrybucja korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Gdynia (pomorskie)
- przyjmowanie rocznych zeznań podatkowych od podatników podczas trwania akcji zeznań oraz wykonywanie innych prac związanych z obsługą podatników w tym okresie- zakładanie akt podatkowych podatników- wypożyczanie z Biblioteki Akt aky podatkowych i innych dokumentów dla pracowników Działu Obsługi Bezpośredniej- Wpinanie wszelkiej dokumentacji podatkowej do akt podatkowych- wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów podatkowych- wykonywanie wszellkich innych czynności pomocniczych związanych z obsługą biurową Działu
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Mysłowice (śląskie)
sporządzanie planów zakupów, prowadzenie ksiąg rejestru dowodów obrotów materiałowych, protokołów zużycia przeklasyfikowania, opracowanie koordynowanie planów rozbudowy, modernizacji bazy szkoleneniowej
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielowipodczas pracy z uczniami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Sandomierz (świętokrzyskie)
I. Obsługa klienta, w tym: pobieranie i odpowiednieprzechowywanie danych osobowych i sprzedaż usług.II. Tworzenie projektów oraz planów realizacji usług.Udział w organizowaniu szkoleń oraz rozpoczynaniukursów. Przechowywanie, porządkowanie iwyszukiwanie informacji związanych z prowadzonądziałalnością i kursami. III. Zarządzanieinformacjami i kontaktami z klientamiinstytucjonalnymi. IV. Obsługa programu dofakturowania i sprzedaży, w tym praca przy użyciudanych liczbowych oraz finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Żary (lubuskie)
Dokonywanie niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem dokumentów handlowych, przestrzeganie zapisów zawartych w kontraktach/ umowach dotyczących polityki sprzedaży, limitu ubezpieczenia transakcji i polityki cenowej, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi odbiorcami i uzgadnianie wstępnych warunków współpracy, przygotowanie wstępnej oferty dla potencjalnych klientów w oparciu o obowiązujące polityki cenowo- sprzedażowe na danym rynku zbytu, pomoc w zakresie tłumaczenia i prowadzenia korespondencji handlowej, prowadzenie przewidzianych instrukcjami i zarządzeniami wewnętrznymi rejestrów, ewidencji i rozliczeń stałych , okresowych, doraźnych, badanie rynków zbytu kolagenowych osłonek i prognozowanie zmian w strukturze sprzedaży.
FCASE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-06-27 - Jawornik (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż towaru i usług, przyjmowanie towaru, dbanie o punkt sprzedaży, mienie i towar
ADECCO POLAND SP ZO.O. - 2016-06-06 - Puńsk (podlaskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-11-02 - Rzgów (łódzkie)
Prace dekarskie
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Biedrzychowice (opolskie)
- docieplanie budynków,- praca w Poznaniu i okolicach,- umowa na okres próbny na 3 miesiące (później docelowo na czas nieokreślony)
P.H.U. FIEDLER s.c. Eugeniusz Fiedler, Dorota Fiedler - 2018-03-22 - Chrząstowo (wielkopolskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-08-22 - Rokocin (pomorskie)
- Sporządzenie pism wychodzących. rejestrowanie pism przychodzących. Opisywanie faktur. Sporzadzanie, rejestrowanie umów na usługi, dostawy i roboty budowlane. Sporządzanie dokumentacji przetargowej. Sporządzanie tabel, zestawień, wyliczeń niezbędnych w pracy wydziału. Prowadzenie samochodów służbowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych. Obsługa sekretariatu (podczas nieobecności pracownika obsługującego sekretariat) w ramach stałego zastępstwa.- Wynagrodzenie: 2500-2700 zł/brutto (wynagrodzenie zasadnicze) + dodatek stażowy od 5-20%. Praca na umowę o pracę na pzastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji. Prawo jazdy kat. B (czynne). Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyslne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestępstwo skarbowe. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, otwartość i kreatywność. Biegła obsługa komputera w szczególności pakietu Office.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, praca w terenie; praca w godz.7.00- 15.00
Fotomak S.C. Paweł Stolz , Henryk Starostka - 2017-10-10 - Słupsk (pomorskie)
przygotowanie ofert przetargowych zgodnie z zapotrzebowaniem oraz obowiązującymi przepisami
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Leszcze (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Świętochłowice (śląskie)
sprzedaż produktów i usług bankowych
LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY OBORNIKI - 2017-03-14 - Oborniki (wielkopolskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zgodne z przepisami prowadzenia powierzonych elementów ksiąg rachunkowych, kontrola prawidłowości dokumentacji księgowej wpływających od pozostałych działów w firmie, codzienne, terminowe, zgodnie z przepisami dekretowanie i ksiegowanie oraz rozliczanie operacji księgowych, przygotowywanie analiz i raportowanie według zleconych szablonów, bieżąca oraz okresowa archiwizacja dokumentacji księgowej.
Zakłady Mięsne Haga Plus Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca w sekretariacie jednostki,a w szczególności prowadzenie dziennika korespondencyjnego i rejestru pocztowego,wysyłanie korespondencji jednostki.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Grądy-Woniecko (podlaskie)
analiza, przygotowanie raportów i zestawień
SEKO S.A. - 2016-02-10 - Chojnice (pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Skierniewice (łódzkie)