REFERENT W DZIALE WPROWADZANIE DANYCH Warszawa oferta pracy Solid Security sp.z o.o.
Stanowisko: REFERENT W DZIALE WPROWADZANIE DANYCH
Wynagrodzenie: od 2 631,15 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-03-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Solid Security sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Postępu 17, 02-676 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 631,15 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE WPROWADZANIE DANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: operator wprowadzania danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 631,15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Operator wprowadzania danych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE: średnie ogólnokształcące. UMIEJĘTNOŚCI: - obsługa komputera, - szybkie pisanie na klawiaturze, - bezbłędna znajomość języka polskiego. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - analizowanie danych i wprowadzanie ich do systemu informatycznego, - obsługa skrzynki meilowej i telefonu, - prace administracyjne / biurowe zlecane przez przełożonego. ZGŁOSZENIA: cv na e-mail dz.warszawa (at) solidsecurity.pl
Nazwa pracodawcy: Solid Security sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Postępu 17, 02-676 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.solidsecurity.pl
Ulica pracodawcy: Postępu
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 3
Zawód wykonywany przez pracownika: operator wprowadzania danych
Data dodania oferty pracy: 27.03.2018
Oferta pracy ważna do: 14.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie danych i prowadzenie ewidencji w oparciu o sytemy informatyczne; wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-01-20 - Świętoszów (dolnośląskie)
pon- sob 6-14 lub 14-22
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Niemodlin (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji medycznej. Prowadzenie rejestrów pacjentów i świadczeń. Przygotowywanie zestawień statystycznych. 1/2 etatu.CV należy przesyłać na adres mailowy: kadry (at) 4wsk.pl, wtemacie wpisać "referent 0,5 etatu".
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta - wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji, wdrożenie w organizację pracy działu.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Mysłowice (śląskie)
przyjmowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur do programu ksiegowego, sprawdzanie rejestrów sprzedaży i zakupów
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łaziska Górne (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, metkowanie, układanie, sortowanie towaru, dbanie o stoisko i wokół
P.U.H. M.M.M. Urszula Zalewska - 2017-08-29 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa ładowarki
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Wilków (dolnośląskie)
Prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienie). Obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klas pierwszych. Zakładanie arkuszy ocen dla uczniów klas pierwszych. Wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie opisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji. Prowadzenie i wprowadzanie danych do systemu Informacji Oświatowej. prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń uczniów. Wykształcenie średnie ogólne, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, telefon, fax, komputer, kserokopiarka, znajomość i obsługa programów komputerowych: Microsoft Office - Word, Excel, Power Point, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie, znajomość obsługi wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO.
Szkoła Podstawowa w Wyszecinie - 2016-05-23 - Wyszecino (pomorskie)
- sporządzanie umów cywilno-prawnych i obliczanie wynagrodzenia - składanie raportów do ZUS- sporządzanie rozliczeń dotacji (w jęz. niemieckim)
TOWARZYSTWO SPOŁECZNO-KULTURALNE NIEMCÓW WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO W RACIBORZU - 2018-06-20 - Racibórz (śląskie)
praca jako pomoc krawiecka
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
- Czuwanie nad obiegiem dokumentów Działu Controllingu. Czynności związane z planowaniem, budżetowaniem oraz rozliczaniem planów i budżetów. Rejestracja i weryfikacja danych (arkusze Excel, ERP). Analiza i wyjaśnianie odchyleń. Sporządzanie raportów i zestawień.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Umiejętność pracy pod presją czasu. Dobra zanjomość obsługi Excel i Power Point, umiejętność analizy i syntezy danych. Skrupulatność, obowiązkowość i punktualność, kreatywność. Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu klasy ERP. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: Maria.Rudkowska (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Nicwałd (kujawsko-pomorskie)
dozorowanie (ochrona obiektu)
"NOWAK" Wiesław Nowak - 2017-03-02 - Ignatki-Osiedle (podlaskie)
obsługa klienta, wykladanie towaru, dbanie o porządek w miejscu pracy
SKLEP DOROTA - 2017-03-10 - Police (zachodniopomorskie)
KSIĘGOWOŚĆ, SEKRETARIAT, EWIDENCJA
Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Sp. z o.o. Sp.k. (Gryf) - 2016-01-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Referent ds. administracji (staż)
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Bieruń (śląskie)
Utrzymanie czystości w budynku biurowym (ciągi komunikacyjne, toalety, pomieszczenia socjalne, pokoje biurowe). Praca w godz. 08.00-16.00.
DOMOSFERA s.c. Robert Kozłowski i Lucyna Barbara Kozłowska - 2018-01-18 - Siedlce (mazowieckie)
praca na magazynie
3RE SP. Z O.O. SP.K. - 2017-07-31 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji budowy, lokalizowanie i korygowanie błędów i niedokładności wykonawczych.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac zwiazanych z produkcją prefabrykatów betonowych- układanie siatek zbrojeniowych, zalewanie form betonem, dbałość o porzadek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grójec (mazowieckie)
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:a) prowadzenie spraw organizacyjnych Centrum pod względem formalno-prawnym,b) sporządzanie projektów umów, porozumień i wewnętrznych aktów normatywnych,c) doradztwo w zakresie sporządzania ofert, specyfikacji i innych dokumentów, w tym ich opiniowanie,d) pomoc prawna w prowadzeniu spraw pracowniczych,e) wsółpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie pomocy na rzecz uczestników Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego,f) prowadzenie zajęć z zakresu podstaw prawa dla uczestników Programu Centrum,g) udzielanie konsultacji uczestnikom Programu w sprawach dotyczących ich sytuacji życiowej oraz podstawowych porad z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień z zakresu pomocy spolecznej.
Centrum Integracji Społecznej im. Jacka Kuronia w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kasy, raportów kasowych, rozliczanie zaliczek, prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych oraz ich rozliczenie
ECAT INTERNATIONAL SP Z OO - 2016-04-13 - Stęszew (wielkopolskie)
wg programu stażu POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Darłowo (zachodniopomorskie)
1. Udział w przygotowaniu i realizacji procesów kadrowo-płacowych.2. Udział w prowadzeniu akt osobowych pracowników, w obsłudze zakładowego archiwum kadrowego.3. Wspomaganie prowadzenia spraw związanych z podnoszenim kwalifikacji zawodowych i wykształcenia pracowników oraz ze szkoleniami bhp.4. Wspomaganie procesu przygotowania dokumentacji przetargowych.5. Tworzenie pism i wniosków oraz wykonywanie obliczeń i kalkulacji w programie MS Word.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Klasyfikacja podatków poniesionych na zakup sprzętu , aparatury medycznej , mebli , wyposażeniaSzczegółowe rozliczanie poniesionych inwestycji. Ewidencja analityczna środków trwałych.Rozliczanie poniesionych nakładów wg źródła rfundacji (środki unijne i in.)Klasyfikacja zgodnie z KST Środków TrwałychNaliczanie odpisów amortyzacyjnych wg stawek amortyzacjiOznakowanie nowo nabytego sprzętu .Wycena , kompletowanie dokumentacji związanych z likwidacją sprzętu ( śr. trwałych ) , kasacja , zbycie majątku .Inwentaryzacje – rozliczanie ( okresowe, zdawczo-odbiorcze , kontrolne).SprawozdawczośćGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużeniaKontakt kandydatów z pracodwcą: jbiela (at) szpital.wroc.pl, 71-395-76-35Sala E, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa maszyn CNC, maszyn stolarskich (produkcja drzwi)
Zakład Produkcyjny ANBO S.C. Leszek Krajewski, Krzysztof Januszewski, Bartosz Januszewski - 2017-09-18 - Mątyki (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad utrzymaniem systemów zabezpieczeń w pełnej sprawności, obsługa systemów zabezpieczeń wraz z konfiguracją urządzeń
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-02-11 - Świętoszów (dolnośląskie)
zapoznanie się ze strukturą organizacyjną TUW TUW, obiegiem dokumentów, a także obsługą sprzętu biurowego; przyjmowanie i rejestrowanie przesyłek; dystrybucja poczty przychodzącej;prowadzenie ewidencji korespondencji; kopertowanie i ekspediowanie przesyłek zewnętrznych; sortowanie i skanowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. Rozliczała podatek VAT naliczony i należny- Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - doświadczenie zawodowe 1 rok pracy zawodowej w tym minimum 6 miesiący w pionie finansowym. Znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
Prace biurowe
Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. - 2017-03-10 - Jarocin (wielkopolskie)