REFERENT / INSPEKTOR DS. REMONTÓW I INWESTYCJI W ZESPOLE DS. OBSŁUGI Katowice oferta pracy ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Stanowisko: REFERENT / INSPEKTOR DS. REMONTÓW I INWESTYCJI W ZESPOLE DS. OBSŁUGI
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - Sporządzenie pism wychodzących. rejestrowanie pism przychodzących. Opisywanie faktur. Sporzadzanie, rejestrowanie umów na usługi, dostawy i roboty budowlane. Sporządzanie dokumentacji przetargowej. Sporządzanie tabel, zestawień, wyliczeń niezbędnych w pracy wydziału. Prowadzenie samochodów służbowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych. Obsługa sekretariatu (podczas nieobecności pracownika obsługującego sekretariat) w ramach stałego zastępstwa.- Wynagrodzenie: 2500-2700 zł/brutto (wynagrodzenie zasadnicze) + dodatek stażowy od 5-20%. Praca na umowę o pracę na pzastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji. Prawo jazdy kat. B (czynne). Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyslne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestępstwo skarbowe. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, otwartość i kreatywność. Biegła obsługa komputera w szczególności pakietu Office.
Data publikacji: 2018-03-09
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Sporządzenie pism wychodzących. rejestrowanie pism przychodzących. Opisywanie faktur. Sporzadzanie, rejestrowanie umów na usługi, dostawy i roboty budowlane. Sporządzanie dokumentacji przetargowej. Sporządzanie tabel, zestawień, wyliczeń niezbędnych w pracy wydziału. Prowadzenie samochodów służbowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych. Obsługa sekretariatu (podczas nieobecności pracownika obsługującego sekretariat) w ramach stałego zastępstwa.- Wynagrodzenie: 2500-2700 zł/brutto (wynagrodzenie zasadnicze) + dodatek stażowy od 5-20%. Praca na umowę o pracę na pzastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji. Prawo jazdy kat. B (czynne). Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyslne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestępstwo skarbowe. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, otwartość i kreatywność. Biegła obsługa komputera w szczególności pakietu Office.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2500-2700 zł/brutto (wynagrodzenie zasadnicze) + dodatek stażowy od 5-20%. Praca na umowę o pracę na pzastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT / INSPEKTOR DS. REMONTÓW I INWESTYCJI W ZESPOLE DS. OBSŁUGI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji. Prawo jazdy kat. B (czynne). Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyslne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestępstwo skarbowe. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, otwartość i kreatywność. Biegła obsługa komputera w szczególności pakietu Office.
Nazwa pracodawcy:
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- CV,- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (potwierdzone za zgodność z oryginałem własnym podpisem),- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu (potwierdzone za zgodność z oryginałem własnym podpisem; zatrudnienie wyłącznie w ramach stosunku pracy),- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.Okerty należy składać osobiście w sekretariacie Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych hufców Pracy, 40-950 Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na maila: p.osysek (at) ohp.pl, z dopiskiem "Konkurs na stanowisko inspektora w zespole ds. obsługi".Dodatkowych informacji udziela Zastępca Dyrektora Biura Śląskiej WK OHP - Natalia Mrugała, tel. 32-209-08-70.Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.Zastrzega się możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami.Kandydaci zakwalifikowani do dalszej procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.slaska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Plac Grunwaldzki
Numer budynku pracodawcy: 8-10
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 09.03.2018
Oferta pracy ważna do: 13.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: co najmniej średnie (preferowane kierunki: administracja, ekonomia); doświadczenie zawodowe: preferowane na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta; umiejętności: interpretowane i stosowanie w praktyce przepisów prawa; analizowanie dokumentów i sporządzanie pism urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń; prowadzenie postępowań w tych sprawach; sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji; list wypłat świadczeń; sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań; prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń; obsługa programów komputerowych; umowa o pracę w zastępstwie; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH - 2017-09-20 - Sośnicowice (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Namysłów (opolskie)
OPIEKA NAD OBIEGIEM I DYSTRYBUCJĄ MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, WERYFIKACJA PRZYGOTOWANIA SAL SZKOLENIOWYCH I KONFERENCYJNYCH DO ODBYWAJĄCYCH SIĘ W NICH FORM DOSKONALENIA, ROZSZERZENIE BAZY TRENERÓW WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z INSTYTUCJĄ, WSPÓŁPRACA Z TRENERAMI ZEWNĘTRZNYMI PRZY ORGANIZACJI FORM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI, ORGANIZOWANIE FORM DOSKONALENIA W OPARCIU O ZDIAGNOZOWANE POTRZEBY NAUCZYCIELI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO ORGANIZACJI FORM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI, WSPARCIE WYDANICTWA W REALIZACJI PROJEKTÓW WYDAWNICZYCH, UDZIAŁ W REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ O CHARAKTERZE PONADNARODOWYM, AGREGOWANIE DANYCH Z BADAŃ EWALUACYJNYCH, TWORZENIE ZESTAWIEŃ, RAPORTÓW, PREZENTOWANIE WYNIKÓW, UDZIAŁ W TWORZENIU I REDAGOWANIU TREŚCI NA STRONIE WWW ORAZ W TWORZENIU I REALIZACJI STRATEGII SOCJAL MEDIA, WSPIERANIE PRACOWNIKA ORGANIZACJI SZKOLEŃ W DZIAŁALNOŚCI SPRAWOZDAWCZEJ, ARCHIWIZACJI DOKUEMNTÓW I AKTUALIZACJI OFERTY W INTERNETOWYM SYSTEMIE OBSŁUGI SZKOLEŃ, WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z ORGANIZACJĄ SZKOLEŃ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PEDAGOGIKA, PSYCHOLOGIA, SOCJOLOGIA, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, DOŚWIADCZENIE PRZY REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ/PROJEKTÓW O CHARAKTERZE SZKOLENIOWYM, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OBCEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY
ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI - 2017-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Rekrutacja kandydatów do pracy za granicę ( Niemcy, Austria), umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych, opieka i utrzymywanie długotrwałej relacji z pracownikami, obsługa dokumentacji administracyjno-biurowej
Herzog Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, obsługa kancelarii Ośrodka, archiwizacja dokumentów, prowadzenie rejestru, opracowywanie dokumentów i korespondencji,
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Nadzór i organizacja spraw administracyjnych Działu Usług Medycznych. Godz. pracy 08.00-11.45.
Stacja Pogotowia Ratunkowego - 2017-11-14 - Słupsk (pomorskie)
Prace fizyczne na hali produkcyjnej
"IL-TEX" Iwona Szczygieł - 2016-09-13 - Zawiercie (śląskie)
Rozliczenie produkcji
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
praca fizyczna wykonywana na stanowisku zbrojarz-betoniarz
Betoniarstwo Usługi Transportowo-Towarowe Podulka Maria - 2016-12-21 - Gorzyce (kujawsko-pomorskie)
1.Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi przy zatrudnianiu nowych pracowników;2.Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania firmy;3.Przygotowywanie korespondencji kierowanej na zewnątrz do firm i urzędów;4.Bezpośredni udział w pracach związanych z wykonaniem inwentaryzacji drzew i krzewów na terenach zieleni;5.Bezpośredni udział w pracach związanych z szacowaniem wartości drewna (szacunek brakarski) i drzewostanów;6.Sporządzanie operatów, opinii i ekspertyz dendrologicznych (udział w pracach, zapoznanie się z zasadami sporządzania tego typu dokumentacji);7.Przygotowywanie map inwentaryzacyjnych dla terenów zieleni (udział w pracach nad mapami);8.Zapoznanie się z zasadami kompensacji przyrodniczej na terenach zieleni, zapoznanie się z gatunkami drzew i krzewów rekomendowanych do terenów zieleni na terenie Pomorza Zachodniego;9.Projektowanie nasadzeń kompensacyjnych;10.Przygotowywanie wniosków na wycinkę drzew celem uzyskania decyzji administracyjnych na usunięcie drzew i krzewów;11.Przygotowywanie ofert przetargowych (zapoznanie się z zasadami przygotowania ofert, rodzajami zamówień publicznych, procedurami składania wyjaśnień i odwołań w zamówieniach publicznych);12.Wyszukiwanie ofert przetargowych z abonamentowych serwisów przetargowych oraz Biuletynów Informacji Publicznej;13.Zapoznanie się z produktem turystyki leśnej, przygotowaniem produktu, zasadami promocji oraz praktyczny udział w oprowadzaniu grupy turystów.
kontakt przez PUP - 2018-06-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz hali produkcyjnej
WOSANA S.A. - 2018-05-16 - Turów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Tynkowanie wewnętrzne - maszynowe, murowanie, szpachlowanie, wykonywanie elewacji, ocieplenia budynków. Dojazd do pracy gwarantuje pracodawca, miejsce zbiórki Otyń.
Usługi Ogólnobudowlane Zbigniew Witkowski - 2017-04-24 - Otyń (lubuskie)
Sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie towaru, układanie towaru.
PHU "NATALIA" Sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2015-12-02 - Osiek Mały (wielkopolskie)
Sprzątanie, zmywanie naczyń, obsługa sprzętu gastronomicznego, obróbka wstępna warzyw, mięs. Koordynowanie i pomoc w gotowaniu.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
obsługa wagodzielarki i zaokrąglarki do chleba, praca przy piecu typu DAUB z załadunkiem taśmowym
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2016-09-12 - Ruda Śląska (śląskie)
sprzedaż towarów na kasie fiskalnej, obsługa klientów ekspozycja towarów, doradzanie klientom w wyborze asortymentu, przyjmowanie towarów, dostawa, wykłądanie towarów na półki zgodnie ze standardami firmy i zasadą FIFO, wydruki etykiet cenowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - archiwizowanie dokumentów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku, od godz.: 7-8 - do uzgodnienia. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - wyłącznie droga mailową: rekrutacja (at) kancelariahtp.comProsimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Kancelarię Prawną HTP Puniewska Waszczyńska sp. k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kwidzyńskiej 2 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. 2014 poz. 1182 t.j., z późn. zm.). Oświadczam, że zostałam/em poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Oświadczam, że jest mi wiadome, iż pracodawca ma prawo żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych. Oświadczam, że nieobjęte tym katalogiem dane osobowe podaję dobrowolnie.
KANCELARIA PRAWNA HTP PUNIEWSKA WASZCZYŃSKA SP.K. - 2016-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, reprezentowanie firmy
PROGRESS ACTIVE SP. Z O.O. - 2016-07-07 - Nisko (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Prowadzenie rejestru ogloszonych przetargów, monitorowanie rynku zamówień publicznych,- analiza SIWZ, warunków kontaktowych, projektów umów,- przygotowywanie, kompletowanie dokuemntacji ofertowej,- aktualizacja i archiwizacja dokuemntów administracyjnych,- prowadzenie rejestrów związanych ze złożonymi ofertami i przygotowywanie raportów.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zakładanie i opisywanie teczek spraw , kompletowanie i porządkowanie dokumentów, obsługa kserokopiarki, obsługa komputera, przygotowywanie i zestawianie dekterowanych dokumentów (wyciągi bankowe fundusz pracy), uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych, ewidencjonowanie operacji finansowych z funduszu pracy, rozliczanie wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową oraz zgodnie z podziałem na poszczególne formy wydatków, sporządzanie zestawień miesięcznych list wypłat zasiłków i innych świadczeń dla bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Gostynin (mazowieckie)
Aktywny udział w realizacji bieżących prac serwisowych.Pomoc w nadzorze nad zespołem serwisowym.Wsparcie działu przy tworzeniu ofert i rozliczaniu napraw i usług serwisowych.Wsparcie przy programowaniu układów hamulcowych i zawieszeń do przyczep i naczep.Uaktualnianie baz danych serwisu.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-06-16 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
referent ds obsługi organów gminy i sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Brodnica (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Błudowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły, zatrudnianie nauczycieli, nabór uczniów
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU MODY W ŁODZI - 2017-05-24 - Łódź (łódzkie)
Opieka nad młodzieżą, zagospodarowanie czasu wolnego młodzieży, prowadzenie zajęć wyrównawczo-edukacyjnych, zajęcia pozalekcyjne.
Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-08-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykształcenie zawodowe, możliwość przyuczenia, prawo jazdy kat B, chęć do pracy.Zakres obowiązków: wykonywanie serwisów, systemów uzdatnainia, obsługa elektronarzędzi.Praca: cała Polska
ROSMOSIS- Wawrzyniak sp. z o.o. - 2017-04-06 - Perzyce (wielkopolskie)