REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH Sośnicowice oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH
Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
Wynagrodzenie: do 2 450 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: co najmniej średnie (preferowane kierunki: administracja, ekonomia); doświadczenie zawodowe: preferowane na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta; umiejętności: interpretowane i stosowanie w praktyce przepisów prawa; analizowanie dokumentów i sporządzanie pism urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń; prowadzenie postępowań w tych sprawach; sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji; list wypłat świadczeń; sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań; prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń; obsługa programów komputerowych; umowa o pracę w zastępstwie; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
Data publikacji: 2017-09-20
Lokalizacja: Sośnicowice (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-153 Sośnicowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: co najmniej średnie (preferowane kierunki: administracja, ekonomia); doświadczenie zawodowe: preferowane na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta; umiejętności: interpretowane i stosowanie w praktyce przepisów prawa; analizowanie dokumentów i sporządzanie pism urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń; prowadzenie postępowań w tych sprawach; sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji; list wypłat świadczeń; sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań; prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń; obsługa programów komputerowych; umowa o pracę w zastępstwie; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 450 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sośnicowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sośnicowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, administracyjne, kierunek: praca socjalna
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Szprynek 1, 44-153 Sośnicowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z pracodawcą pon w godz. 8:00-14:00,wt-czw. 8:00-15:30, pt.8:00-14:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 8:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Sośnicowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sośnicowice
Ulica pracodawcy: Szprynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.09.2017
Data dodania oferty pracy: 19.09.2017
Oferta pracy ważna do: 19.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Obsługa sekretariatu, prace administracyjne, prowadzenie obiegu korespondencji, organizacja kwater dla pracowników (wyszukiwanie kwater, przygotowanie umów, opisywanie dokumentów kosztowych itp.), rejestracja i opis merytoryczny faktur.- Wynagrodzenie: min. 2100 zł brutto oraz premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Następnie umowa na czas określony min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Wymagana obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (wymagana znajomość Word, Excel), obsługa urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność. Kontakt wyłącznie e-mail: monika.mazur (at) remak.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-25 - Katowice (śląskie)
Prace kartograficzne
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Sieradz (łódzkie)
prace administracyjno-biurowe, sprawy rozliczeń pracowników
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-12 - Lubin (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa belownicy do makulatury
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
1. Dokonywanie obsługi bieżącej podatników i innych podmiotów.2. Dokonywanie czynności sprawdzających.3. Dokonywanie identyfikacji i rejestracji podatkowej.4. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie->IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ->OGŁOSZENIA->NABÓR->Nabór na stanowisko pracy referent do spraw obsługi bezpośredniej w Referacie Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników.
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - 2017-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Projektowanie procesu produkcji łożysk, tworzenie instrukcji pracy operatora i procesu produkcji wyrobu, opracowywanie kart obróbki skrawaniem.
NSK BEARINGS POLSKA S.A - 2016-11-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace biurowe, tłumaczenie dokumentów na i z j. rosyjskiego i ukraińskiego, poszukiwanie pracowników z Ukrainy, Rosji i Białorusi, redagowanie zapytań ofertowych, wyjazdy służbowe na rozmowy kwalifikacyjne z pracownikami.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Kalisz (wielkopolskie)
wystawianie dokumentów magazynowych, wprowadzanie, przyjmowanie towaru w programie COMARCH, wystawianie faktur zakupu WNT, WNT poprzedzone importem, import usług, wykonywanie specjalnych wycen towaru, kalkulacja w excelu, kontrola obrotu opakowaniami zwrotnymi, nadzór nad poprawnością danych w systemie magazynowym, inne czynności zlecone przez przełożonego
Grajewscy Sp. Jawna - 2018-11-02 - Świebodzice (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Sosnowiec (śląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru. Utrzymywanie porządku na magzaynie
kontakt przez PUP - 2018-01-07 - Grójec (mazowieckie)
praca w magazynie
MIDABO S.J. - 2017-08-10 - Świętochłowice (śląskie)
Transport krajowy ciągnikiem siodłowym + naczepa.
TRANSKAL Kamila Weber - 2016-05-10 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
referent ds. ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Księgowanie wyciągów bankowych, analiza rozrachunków, weryfikacja terminów płatności, wstępna windykacja należności, przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty, sporządzanie zestawień i raportów, weryfikacja dokumentów finansowych, leasingowych, wprowadzanie dokumentów księgowych (kompensat) do systemów finansowo-księgowych. Wymagania: wykształcenie średnie (preferowane wyższe), kierunek ekonomia, finanse, rachunkowość, mile widziany staż pracy, znajomość podstawowych zagadnień zw z rachunkowością, biegła obsługa Ms Office, Excel, Word, skrupulatność, dokładność, termonowość, zdolność analitycznego myślenia. Miejsce wykonywania pracy Kartoszyno, ul. Przemysłowa 5.
"Parentis" Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Kartoszyno (pomorskie)
zlecone prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Płaza (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie list płac, umów cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych, obsługa programów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych, programu bankowego oraz programu PŁATNIK
GMINNY OŚRODEK KULTURY W KWIDZYNIE - 2016-08-17 - Kwidzyn (pomorskie)
praca biurowa, obsługa klienta, sprzedaż - kupno odpadów i złomu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Montaż regałów i innych konstrukcji
HEAVY DUTY CONSTRUCTION Patrycja Kwoczała - 2016-05-09 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
kontrola stanu technicznegopojazdów, poszczególnych części, zespołów ukł. sam., ustalenie przyczyn wad i uszkodzeń
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Katarzyna, Jan Padewscy" spółka jawna - 2018-01-02 - Milicz (dolnośląskie)
bieżące reagowanie na zdarzenia awaryjne w sieciach elktroenergetycznych WN, SN i nN. Organizowanie prac eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad przygotowaniem i realizacją planów dyżurów i harmonogramów prac, przygotowanie sprawozdań i analiz, prowadzenie kart pracy
Energa-Operator Eksploatacja Płock Spółka z o.o - 2017-07-06 - Kutno (łódzkie)
realizacja zamówień - obsługa klienta, fakturowanie, oferty handlowe, zamówienia do dostawców z UE, raporty rózne
"AGROBUD BHP" Spółka Akcyjna - 2017-10-18 - Ruszów (dolnośląskie)
-
AKWAMARYN WYNAJEM POKOI WŁODZIMIERZ MATUSZAK W NIECHORZU - 2016-07-19 - Niechorze (zachodniopomorskie)
obsługa sekretariatu, sprawy BHP i PPOŻ
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2016-07-28 - Wartkowice (łódzkie)
przygotowanie detali oraz zawieszek do dalszego procesu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gdów (małopolskie)
Naprawa samochodów osobowych, rozbiórka samochodów.
"MEGAMOT" Mieczysław Hebda - 2017-02-23 - Borzęcin (małopolskie)
montowanie podzespołów i zespołów elektronicznych zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonywanie pomiarów parametrów, testowanie i uruchamianie podzespołów i zespołów elektronicznych po montażu, dokumentowanie wykonanego montażu podzespołów i zespołów elektronicznych, dokumentowanie wykonanych pomiarów, testowania i uruchamiania podzespołów i zespołów elektronicznych.
NEW WORK PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Nauka zakłądania i prowadzenia dokumentacji kadrowo- płacowej, rozliczanie wynagrodzeń deklaracje podatkowe i ZUS
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)