REFERENT W DZIALE KADR I PŁAC Lublin oferta pracy "Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
Stanowisko: REFERENT W DZIALE KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac, sprawy związane z PFRON, obsługa Płatnika i programu kadrowo-płacowego, występowanie wobec US, ZUS, wydawanie zaświadczeń dla pracowników.
Data publikacji: 2017-07-11
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: "Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WYSZYŃSKIEGO 15, 20-102 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac, sprawy związane z PFRON, obsługa Płatnika i programu kadrowo-płacowego, występowanie wobec US, ZUS, wydawanie zaświadczeń dla pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów kadrowo - płacowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
WYSZYŃSKIEGO 15, 20-102 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Adres strony pracodawcy: www.lss.pl
Ulica pracodawcy: WYSZYŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.07.2017
Data dodania oferty pracy: 11.07.2017
Oferta pracy ważna do: 21.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych oraz wykonanie elementów betonowych w różnych obiektach budowlanych przy zastosowaniu narzędzi i maszyn do robót betoniarskich i zbrojarskich. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - budowlane, staż pracy 2 lata, wiedza techniczna do odczytywania rysunków konstrukcyjnych, umiejętność obsługi sprzętu i narzędzi oraz znajomość rodzajów i jakości materiałów używanych do wykonania zbrojenia i betonu, dobry stan zdrowia i dobra kondycja fizyczna, mile widziane prawo jazdy kat. B, biegła znajomość j. ukraińskiego.
Usługi Remontowo-Budowlane Marcin Rzeppa - 2016-08-09 - Bolszewo (pomorskie)
Pracownik administracyjny: rejestracja i zarządzanie kierowców, kontakt z klientami na temat rachunków płatniczych.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kraków (małopolskie)
- Opracowanie (aktualizacja) dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej. Prowadzenie bieżącego nadzoru i kontroli przebiegu procesów technologicznych. Podejmowanie działań zabezpieczających lub korygujących w przypadku problemów wewnętrznych i zewnętrznych z organizacją i przebiegiem technologicznym produkcji. Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji produkcji.- Pracodawa oferuje: umowę o pracę na pełny etat. Możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego. Korzystne i stabilne warunki pracy. Interesującą pracę w prężnie działającej firmie.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne preferowane kierunki: wydział mechaniczny technologiczny, wydział inżynierii środowiska i energetyki. Zanjomość rysunku technicznego oraz systemó CAD/CAM. Znajomość technologii obróbki skrawaniem i automatyzacji procesów technologicznych. Umiejętność konstrukcji narzędzi, przyrządó i uchwytów obróbkowych. Samodzielność w organizacji pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Znajomość języków obcych.Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV na adres: praca (at) wiromet.com.pl ---> Prosimy o dopisanie następującej klazuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883).
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-13 - Mikołów (śląskie)
e-mail:agraria.claudii (at) gmail.com
AGRARIA CLAUDIA - 2016-02-23 - Zakrzów (opolskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wg zawodu
HART-SZKŁO ZBIGNIEW CZUBATY, JAN MAJER - 2017-11-27 - Tuplice (lubuskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
oferta stażu do 30 r. ż monitorowanie stanu technicznego i realizacji zaplanowanych napraw, kontrola stanu sanitarno-porządkowego administrowanych budynków, kontakty z mieszkańcami, współpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Otwock (mazowieckie)
Prowadzenie rejestru dostaw i zakupu towarów, przydatność do spożycia towarów, wycofanie towarów złej jakości, postępowanie reklamacyjne, kontrola przeprowadzana w placówkach handlowych, opiniowanie protokołów strat i przecen oraz towarów przeterminowanych. Wymagania: wykształcenie średnie, handlowe - ekonomiczne, podstawowa znajomość pracy przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wejherowo (pomorskie)
POMOC PRZY: PRZYJMOWANIU PRACOWNIKÓW DO PRACY; PROWADZENIU SZCZEGÓŁOWEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, SPORZĄDZANIU UMÓW O PRACĘ I ZLECEŃ
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Konin (wielkopolskie)
Wprowadzanie złożonych przez podatników dokumentów do systemu POLTAX, tworzenie, weryfikacja i uzgadnianie rejestrów przypisów/odpisów, prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji, przygotowanie danych do archiwum, analiza nieprawidłowości wprowadzonych danych, wyjasnianie niezgodności danych, czynności sprawdzające deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Zambrów (podlaskie)
zapewnienie obsługi kancelaryjno - biurowej sekretariatu DPS, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zarządzeniami, procedurami w tym zakresie, zadania wynikające z realizacji ustawy o ochronie danych osobowych,zadania zwiazane z prowadzeniem dokumentacji kancelaryjno- archiwaslnej, w tym prowadzenie archiwum zakładowego, prowadzenie całokształtu spraw kadrowych oraz dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiazywaniem stosunku pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kamińsk (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie danych do programu kadrowego, współpraca z kadrowym prowadzącym w zakresie obsługi kadrowej klientów kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Pawłowice (śląskie)
Redagowanie pism urzędowych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie ewidencji, obsługa urządzeń biurowych. Oferta skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER. Miejsce odbywania stażu: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Jaworze (śląskie)
montaż opon, obsługa narzędzi przy wymianie ogumienia
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- sprzedaż produktów bankowych- pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad powierzonym portfelem klientów- obsługa kasowo-dysponencka- prowadzenie akcji promocyjnych i budowanie pozycjirynkowej Banku Spółdzielczego w Kcyni
BANK SPÓŁDZIELCZY W KCYNI - 2017-05-24 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów rosyjskich i ukraińskich, prezentowanie produktów firmy w celu pozyskiwania nowych klientów, opieka nad stałymi klientami i kontrahentami Spółki
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Piaseczno (mazowieckie)
doręczanie przesyłek, przekazów, emerytur
kontakt przez OHP - 2016-04-04 - Kluczbork (opolskie)
Prowadzenie pracy socjalnej, organizowanie pomocy finansowej, rzeczowej i usługowej, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentacji w celu udzielania pomocy,opracowywanie i realizowanie kontraktów socjalnych, współpraca z organizacjami niosącymi pomoc osobom tego potrzebującym, wspieranie rodzin, w których występują różnego rodzaju dysfunkcje, pisanie programów mających na celu pozyskiwanie funduszy z dodatkowych źródeł, w tym ze środków unijnych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-08-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przygotowywanie dokumentacji związanej z planowaniem przestrzennym oraz gospodarką nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Wierzchlas (łódzkie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
kontrola stany technicznego samochodów słuzbowych, wykorzytsania przyznanego limitu kilometró, drobne prace naprawcze dot. Biura WWk OHP, dokonywanie zakupów materiałów wyposażenia dla potrzeb
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za produkcję na automatach tokarskich CNC zgodnie z harmonogramem. Wykonywanie okresowych przeglądów maszyn, przezbrajania maszyn.Pracę zgodnie z dokumentacją technologiczną, jako niezbędną dla utrzymania odpowiedniego poziomu jakości w firmie. Uzupełnianie Arkuszy kontroli zgodnie z planem.
Mettec Kamil Lipiak - 2016-07-29 - Rokitki (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Radom (mazowieckie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Mława (mazowieckie)
Doświadczenie w branży florystycznej, umiejętności manualne. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JOANNA ŚLEZIONA - 2016-04-01 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Rejestracja i wyrejestrowywanie pojazdów, wymiana dowodów rejestracyjnych. Dokonywanie wpisów o zmianie danych, wystawianie dowodów opłat komunikacyjnych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-01-31 - Płock (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Realizacja zamówień, wystawianie faktur sprzedażowych, wystawianie dokumentów wz, pz, wprowadzanie faktur zakupowych
ZAMKON-ARMATUREN K.ZAMCZEWSKI I S-KA, SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)