REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZYCH I ZAOPATRZENIA Pozna艅 oferta pracy Wielkopolska Wojew贸dzka Komenda OHP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZYCH I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: kontrola stany technicznego samochod贸w s艂uzbowych, wykorzytsania przyznanego limitu kilometr贸, drobne prace naprawcze dot. Biura WWk OHP, dokonywanie zakup贸w materia艂贸w wyposa偶enia dla potrzeb
Data publikacji: 2016-06-13
Lokalizacja: Pozna艅 (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielkopolska Wojew贸dzka Komenda OHP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
kontrola stany technicznego samochod贸w s艂uzbowych, wykorzytsania przyznanego limitu kilometr贸, drobne prace naprawcze dot. Biura WWk OHP, dokonywanie zakup贸w materia艂贸w wyposa偶enia dla potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZYCH I ZAOPATRZENIA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Pozna艅
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obs艂uga komputera MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: do艣wiadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,
Nazwa pracodawcy: Wielkopolska Wojew贸dzka Komenda OHP
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, o艣wiadczenie o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych, korzystania z pe艂ni praw publicznych oraz niekaralno艣ci za przst臋pstwa umy艣lne, o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Pozna艅
Gmina pracodawcy: Pozna艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pozna艅
Ulica pracodawcy: 28 CZERWCA 1956R.
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 13.06.2016
Oferta pracy wa偶na do: 30.06.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 13.06.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 13.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizowanie zada艅 dotycz膮cych czynno艣ci zwi膮zanych z obs艂ug膮 pracodawc贸w w zakresie refundowania ze 艣rodk贸w Funduszu Pracy wynagrodze艅 wyp艂acanych m艂odocianym pracownikom
kontakt przez OHP - 2017-03-20 - S艂upsk (pomorskie)
sprawdzanie fakt贸r i rachunk贸w z艂o偶onych do zap艂aty przez jednostki o艣wiatowe i GZEAS.Przygotowanie polece艅 przelew贸w oraz polece艅 wyp艂aty na podstawie sprawdzonych dokument贸w.umieszczanie i zawieszanie przelew贸w w systemie bankowym,prowadzenie rejetru fakt贸r i rachunk贸w, prowadzenie rejetru um贸w,wystawianie not ksi臋gowych i innych wynikaj膮cych z dokument贸w 藕r贸d艂owych,wystawianie faktur sprzeda偶y szk贸艂, przedszkoli, i GZEAS,i inne wg za艂膮cznika
Gminny Zesp贸艂 Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2018-06-21 - Zielonki (ma艂opolskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSI艁K脫W, OBR脫BKA WST臉PNA SUROWC脫W, PRACE PORZ膭DKOWE
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Goleni贸w (zachodniopomorskie)
sprzeda偶 artyku艂贸w spo偶ywczych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - My艣lenice (ma艂opolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Rybnik (艣l膮skie)
obs艂uga klienta, dbanie o w艂a艣ciw膮 ekspozycj臋 towaru, kszta艂towanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez OHP - 2017-03-29 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga klienta, praca w Galerii 艢widnickiej na ul. Westerplatte 29
Biuro Turystyczne "RAPALA" S.C. - 2018-04-20 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
Praca w charakterze sprzedawcy
FHU Butik "Allegresse" Gerhard Scholtys - 2015-12-11 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Praca biurowa w dziale obs艂ugi klienta, wystawianie faktur, zak艂adanie i rozliczanie zlece艅, prowadzenie windykacji.
Bkm Serwis Sp z o o - 2018-08-09 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Wykszta艂cenie 艣rednie og贸lne lub ekonomiczne; min. rok do艣wiadczenia w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomo艣膰 j. angielskiego; umiej臋tno艣膰 pracy w zespole; przygotowywanie rejestracji i wysy艂ki pism poleconych, faks贸w, poczty elektronicznej oraz ich odpowiednia ewidencja; obs艂uga administracyjna dzia艂u; umiej臋tno艣膰 sprawnej organizacji pracy; rozliczanie faktur; pomoc w sprawach kadrowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
O艢RODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZ膭DZE艃 MECHANICZNYCH "OBRUM" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-07 - Gliwice (艣l膮skie)
Przygotowywanie dokument贸w na potrzeby zarz膮du.Weryfikacja poprawno艣ci wystawionych faktur.Rozliczanie kaucji gwarancyjnych.
TULCON Sp贸艂ka Akcyjna ul.Ko艣ciuszki 20,63-500 Ostrzesz贸w - 2016-04-21 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
Praca z uczniami klas VII - VIII szko艂y podstawowej
Szko艂a Podstawowa w Starej Rozedrance - 2018-08-01 - Stara Rozedranka (podlaskie)
obs艂uga w zakresie biurowo-kancelaryjnym
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Bia艂ogard (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Fitowo (warmi艅sko-mazurskie)
Przyjmowanie zam贸wie艅 i wysy艂ka cz臋艣ci zamiennychFakturowanie cz臋艣ci zamiennychWi臋cej szczeg贸艂贸w w biurze firmy
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2018-07-30 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
1. opracowanie sprawozda艅 statystycznych na potrzeby G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego oraz w艂adz o艣wiatowych;2. naliczanie wynagrodze艅 i zasi艂k贸w ZUS, sporz膮dzanie listy p艂ac;3. sporz膮dzanie kartotek rocznych pracownik贸w, informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11 w terminie wyznaczonym przez Urz膮d Statystyczny m.in. dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagr贸d jubileuszowych;4. sporz膮dzanie dokument贸w rozliczeniowych (ZUS RCA, ZUS RSA, ZUS DRA, ZUS RZA) i zg艂oszeniowych (m.in. ZUS ZUA i ZUS ZWUA) dla Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych za pomoc膮 programu P艁ATNIK;5. sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS, do Urz臋du Miejskiego, Kuratorium O艣wiaty;6. kompleksowe prowadzenie bie偶膮cej ewidencji i dokumentacji p艂acowej;7. tworzenie r贸偶norodnych raport贸w oraz zestawie艅 p艂acowych;8. przygotowanie za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;9. monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeniowego; 10. bieg艂e pos艂ugiwanie si臋 programem p艂acowo-kadrowym i innymi programami komputerowymi u偶ywanymi na stanowisku pracy, w tym P艂atnik;11. sporz膮dzanie i wysy艂anie przelew贸w, rejestrowanie faktur wraz z ich opisem 12. rozliczanie delegacji krajowych;13. przygotowywanie dokument贸w do zaksi臋gowania;14. wprowadzanie danych do SIO; 15. terminowe przeprowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji w plac贸wce zgodnie z ustaw膮 o rachunkowo艣ci;16. prowadzenie ksi膮g inwentarzowych 17. prawid艂owe przechowywanie i archiwizowanie dokument贸w p艂acowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcja kancelaryjn膮18. wydawanie za艣wiadcze艅 19. wykonywanie innych zada艅 zleconych przez dyrektora;
SAMORZ膭DOWY ZESP脫艁 SZK脫艁 IM. MARII KONOPNICKIEJ W GORZOWIE - 2017-12-08 - Gorz贸w (ma艂opolskie)
- prowadzenie spraw biurowo-kancelaryjnych;- przygotowywanie pism;- wst臋pna obs艂uga petent贸w;- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych;- wsp贸艂dzia艂anie z dyrektorami plac贸wek o艣wiatowych;- realizacja zada艅 w zakresie pomocy materialnej;- prowadzenie dziennika korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Zblewo (pomorskie)
Brak danych
GOOD-PERSONEL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-09-21 - Piaseczno (mazowieckie)
Segregowanie dokument贸w pod wzgl臋dem ich rodzaju, sprawdzanie dokument贸w pod wzgl臋dem formalno - rachunkowym, przygotowanie dokument贸w do zap艂aty za dostawy i us艂ugi wynikaj膮ce z zatwierdzonych dokument贸w ksi臋gowych, sprawdzanie zapis贸w kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzenie do systemu finansowo - ksi臋gowego zadekretowanych dokument贸w, kompletowanie dowod贸w ksi臋gowych stanowi膮cych podstaw臋 wystawiania dokument贸w koryguj膮cych, przygotowanie korespondencji z kontrachentami i urz臋dami, wype艂nianie formularzy podatkowych i sporz膮dzanie zestawie艅 finansowych na podstawie zapis贸w ksi臋gowych, archiwizowanie
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
czyszczenie powierzchni z rdzy i zgorzelin r臋cznie lub maszynowo, przygotowywanie stanowiska pracy i zapozanie si臋 z dokumentacj膮 i zadaniami
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Ozimek (opolskie)
Prowadzenie dzia艂alno艣ci marketingowej i promocyjnej oraz wsp贸艂praca ze 艣rodkami spo艂ecznego przekazu w zakresie informacji i promocji Orkiestry, organizacja widowni, w szczeg贸lno艣ci nawi膮zywanie wsp贸艂pracy z tym zakresie z zak艂adami pracy, szko艂ami, klubami, hotelami itp., obs艂uga s艂uchaczy na koncertach, organizowanie i koordynowanie audycji szkolnych w siedzibie Orkiestry i poza ni膮, prowadzenie bada艅 i analizy rynku, organizowanie ankiet, sonda偶y sprzeda偶y w zakresie oferty i w zakresie odbiorcy us艂ug realizowanych w Orkiestrze i planowanych do podj臋cia.Godz. pracy 8.00-16.00/ Praca w dni koncertowe godziny pracy uzale偶nione od godzin koncertu, czas pracy przeci臋tnie 40 godz. w pi臋ciodniowym tygodniu pracy. STA呕
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji na wyb贸r dostawc贸w i wykonawc贸w us艂ug i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- koordynowanie procesu projektowania opakowa艅 i materia艂贸w reklamowych;- weryfikacja projekt贸w opakowa艅 z klientami zewn臋trznymi;- 艣cis艂a wsp贸艂praca z dostawcami opakowa艅;- przygotowywanie specyfikacji produktowych;- opracowywanie oraz koordynowanie dzia艂a艅 marketingowych.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Ropczyce (podkarpackie)
prowadzenie zaj臋膰 z przedmiotu wiedza i spo艂ecze艅stwo
Zesp贸艂 Szk贸艂 Licealnych i Zawodowych w Olecku - 2018-07-30 - Olecko (warmi艅sko-mazurskie)
wprowadzanie danych, archiwizacja, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - 呕ory (艣l膮skie)
Dow贸z towaru do plac贸wek handlowych na terenie Tr贸jmiasta, woj. pomorskiego.
ICE-FULL Sp. z o.o. o/ Pruszcz Gda艅ski - 2018-01-24 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
Nauczyciel chemii. Wymiar etatu: 8/18. Wynagrodzenie wg tabeli MEN.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Ponadgimnazjalnych nr 2 - 2018-08-08 - Rumia (pomorskie)
pomoc przy prowadzeniu dokumentacji, organizacji zaopatrzenia pracownik贸w w materia艂y biurowe, prowadzenie rejestr贸w.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Luba艅 (dolno艣l膮skie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowch do systemu, obs艂uga klienta w zakresie sprzeda偶y ubezpiecze艅.
"Boro" Ubezpieczenia-Finanse 艁ukasz Borowicz - 2017-03-01 - Dyn贸w (podkarpackie)