REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Złotoryja oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Złotoryja (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotoryja
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotoryjski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2016
Data zakończenia pracy: 23.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Adres pracodawcy:
al. Miła 18, 59-500 Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: złotoryjski
Gmina pracodawcy: Złotoryja
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotoryja
Ulica pracodawcy: al. Miła
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: karta pracodawcy - I - 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.10.2016
Data dodania oferty pracy: 17.10.2016
Oferta pracy ważna do: 16.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie lub wyższe.Umiejętność obsł. urządzeń biurowych oraz programów komputerowych WORD, EXCEL, Power Point.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Racibórz (śląskie)
odbiór produktów z maszyny produkcyjnej, pakowanie opakowań zbiorczych, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2016-03-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie bezrobotnego z programem stażu oraz jego obowiązkami i uprawnieniami- szkolenie podstawowe w zakresie bhp i ppoż.- zapoznie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy w ZUS- obsługa urządzeń biurowych: faks, centrala telefoniczna, kserokopiarka, skaner- wprowadzanie danych do aplikacji zgodnie z uprawnieniami- przygotowanie korespondencji dedykowanym programie- zakładanie teczek akt płatników i ubezpieczonych- przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w Zakładzie JRWA w celu przekazania do archiwum zakładowego- prace pomocnicze w Sali Obsługi Klienta związane z obsługą wniosków składanych w Biurze Terenowym ZUS
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno-biurowe wspierające pracę Centrum Aktywizacji Zawodowej lub Działu Ewidencji i Świadczeń
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Pruszków (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Radom (mazowieckie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
staż dlka osób do 30 r.z - zadania z zakresu edukacji ekologicznej
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Otwock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą,Kontakt telefoniczny 58-532-40-08Adres e-mail: kadry (at) oiler.pl
OILER S.A. - 2017-10-11 - Tczew (pomorskie)
wg stanowiska
Gospoda Pod Żurawiami Sabina Żurawska - 2016-04-13 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
WARSZTAT NAPRAWCZY-REGENERACJA CHŁODNIC KONARSKA GRAŻYNA - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie czynności urzędniczo - biurowych: kompletowanie dokumentacji, sporządzanie podstawowych pism, pomoc przy archiwizacji dokumentów. Oferta stażu skierowana dla osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Brzesko (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analiza potrzeb inwestycyjnych w obszarze aparatury i sprzętu medycznego,- opracowywanie harmonogramu zakupu aparatury i sprzętu medycznego,- prowadzenie rejestru zgłoszeń awarii i usterek,- prowadzenie rejestru poleceń, decyzji i nakazów organów kontroli wewnętrznej i zewnetrznej,- rejestrownie korespondencji przychodzącej Działu Technicznego,- prowadzenie bazy danych aparatury i sprzętu medycznego,- opracowywanie harmonogramu przeglądów aparatury i sprzętu medycznego.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Zgierz (łódzkie)
szkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, zapoznanie z dokumentacją medyczną i obsługą aparatury medycznej, praca pod nadzorem, praca z pacjentem oraz obsługa aparatury medycznej, wykonywanie masazu leczniczego, zapoznanie sie z dokumentacją medyczną, praca w rehestracji
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań. Praca w terenie- powiat łomżyński.
ARBITER S.A - 2015-11-12 - Łomża (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
-Wykonywanie czynności biurowych-rejestracja dokumentow w systemach informatycznych -rejestracja tytułów wykonawczych
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdynia (pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Tczew (pomorskie)
Wypiek pieczywa przy użyciu odpowiednich maszyn i urządzeń, magazynowanie produktów piekarniczych, prowadzenie ciasta w piekarni.
Firma Handlowo-Produkcyjno-Usługowa "SLAWEX" JANUSZ SŁAWIŃSKI - 2016-05-23 - Włodawa (lubelskie)
bieżące reagowanie na zdarzenia awaryjne w sieciach elktroenergetycznych WN, SN i nN. Organizowanie prac eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad przygotowaniem i realizacją planów dyżurów i harmonogramów prac, przygotowanie sprawozdań i analiz, prowadzenie kart pracy
Energa-Operator Eksploatacja Płock Spółka z o.o - 2017-07-06 - Kutno (łódzkie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, analiza kont rachunkowych, weryfikacja dokumentów księgowych, przygotowywanie przelewow bankowych, sprawozdać budżetowych i finansowych, wspomaganie głównego księgowego
AMICUS STANISŁAW MAZUREK - 2019-01-21 - Lębork (pomorskie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dzienników ewidencji, udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom, pomoc w ocenie eksploatacji sprzętu teleinformatycznego, pomoc w obsłudze systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Mikołów (śląskie)
monitorowanie bazy przetargów pod kątem możliwości przystąpienia; przygotowywanie ofert oraz dokumentacji przetargowej w oparciu o ustawę; Prawo zamówień publicznych i innych kompatybilnych aktów wykonawczych oraz analizę SIWZ; śledzenie i analizowanie wyników przetargów; przygotowywanie bieżących raportów przetargowych; administrowanie dokumentami przetargowymi; archiwizacja dokumentacji przetargowej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-22 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie- brak wymagań; mile widziane doświadczenie zawodowe; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, Strefa Ekonomiczna w godz. 16:00-20:00, praca wykonywana od poniedziałku do piątku; utrzymywanie czystości na obiekcie
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Gliwice (śląskie)
1) Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo ochrony środowiska:2) Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody:3) Realizacja zadań związanych z ustawą o utrzymaniu czystości i porządkuw gminach4) Realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach5) Prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodną, a w szczególności6) Koordynacja zadań związanych z usuwaniem padłych zwierząt.
Urząd Gminy w Krzymowie - 2018-04-23 - Krzymów (wielkopolskie)
Prace administracyjno-biurowe, sekretariat (system SIO); pomoc księgowej
Gminny Zespół Oświatowy w Dusznikach - 2017-10-09 - Duszniki (wielkopolskie)
Prowadzenie gospodarki materiałowej i magazynowej ZMiUW WP w Gdańśku, tj.wyposażenie stanowisk pracy w artykuły biurowe, narzędzia pracy, zaopatrzenie w środki czystości; Prowadzenie ewidencji i wyposażenia biurowego i sprzętu ZMiUW WP w Gdańśku; prowadzenie i przygotowanie materiałów do przetargów oraz zleceń dot. w/w zakresu oraz kompleksowego sprzątania budynku, utrzymania i konserwacji centali telefonicznej, telefoni komórkowej; prowadzenie ubezpieczenia majątkowego mienia Zarządu; Pomoc w obsłudze sekretariatu; pełnienie obsługi sekretariatu na czas nieobecności pracownika sekretariatu.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - 2017-03-27 - Gdańsk (pomorskie)